Achizitie publica - Reabilitarea drumului comunal DC26
Detaliu pentru invitatia numarul 334316
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334316/27.08.2012
Denumire contract: Reabilitarea drumului comunal DC26
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LUETA (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4368014, Adresa: com. Lueta, str. Principala nr.382, jud. Harghita, Lueta, Telefon: 0266220729, Fax: 0266220534
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Lueta, str. Principala nr.382, jud. Harghita, Lueta, Romania, cod postal: 537140, telefon: +40 266220729, fax: +40 266220534, persoana de contact: IDA EMESE DEMETER
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Lueta, str. Principala, nr. 397, Jud. Harghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (AUTORITATE PUBLICA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea drumului comunal DC26
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Investitia prevazuta vizeaza reabilitarea drumului comunal DC 26 din comuna Lueta.Drumul comunal studiat face legatura intre centrul de comuna Lueta pe drumul judetean DJ 132 si satul Comanesti si are o lungime de 3.455 m.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 999, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 15.000 RON, constituit prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asiguriari. Suma de retinut in cazul nerespectarii conditiilor de participare este de 5.779, 44 RON. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data depunerii ofertei. Modul de constituire a garantiei pentru participarea la procedura: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (RO77TREZ35221360250XXXXX) Conform prevederilor HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertele se resping in cazul in care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. - prin scrisoare de garantie bancara de buna executie - prin retineri succesive din suma datorata pentru factura. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului. Autoritatea contractanta va elibera /restitui garantia de buna executie, dupa cum urmeaza: a). 70% din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei, riscul vicii ascunse este minim. b.) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului ? verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii Si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorDeclaratii privind eligibilitatea, completare formular nr. 1Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completare formular nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completare formular nr. 3. Se va completa formular nr. 5 Certificatului de participare cu oferta independenta.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691, completarea formular nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica : Gyorgylorincz Erno presedinte comisie de evaluare, Miklos Ida membru, Gyorgylorincz Timea membru, Demeter Albert membru, Torok Jozsef membru.Gyorgy Bernat-Zsolt consilier, Lazar Venczel consilier, Silye Ferencz consilier, Balazs Zoltan consilier, Gyorgy Arpad consilier, Egyed Jozsef consilier, Mag Istvan consilier, Gyorgylorincz Csaba consilier, Andras Arpad consilier, Mihaly Janos consilier, Gyorgy Renata consilier Informatii Si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Prezentare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate, modificarile in legatura cu obiectul de activitate, sediul ofertantului etc. precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni conform art.21 din Legea nr.26/1990 (in original, copie legalizata sau stampilat conform cu originalul, valabile la data depunerii ofertei).Se va cere de la ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau semnat si stampilat de ofertant ?CONFORM CU ORIGINALUL? pe fiecare pagina, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor face dovada prin prezentarea in ultimii 5 ani a cel putin un contract care a avut ca obiect lucrari similare. Aceasta poate fi dovedit prin contractsau/si prin proces verbal de predare primire si/sau proces verbal de punerein functiune sau contract in derulare in acest caz mentionand procentul de realizare a lucrarii.Se va permite si prezentarea de contracte distincte.Completare formularenr. 7: Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, Ofertantul trebuie sa demonstreze existenta personalului responsabil de indeplinirea contractului, din care: - 1 inginer, absolvent cu studii superioare tehnice de lunga durata in constructii cu specializarea CFDP ? pentru functia de sefsantier.Completarea formularului nr. 15. Se vor prezenta CV-uri., Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in dotare sau prin inchiriere sau se va accepta si angajament de punere la dispozitie, a unui parc de utilaje, compus din minim urmatoarele utilaje: -excavatoare pe pneuri , autobasculante, autogreder, buldoexcavator, autobetoniere, cilindru compactor terasamente. Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia care contine informatiile privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, alte mijloace fixe, cu specificarea expresa a acelora pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. (Formularul nr.16), In cazul invocarii si sustinerii de catre alta persoana se va prezentaangajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurselefinanciare invocate - Formularul nr. 10.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 dinOUG nr.34/2006. Pentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatiaprevazuta de art.180 din OUG nr.34/2006.Formularul nr. 10. FORMULARUL1 dupa caz certificate care atesta implementarea managementului de calitate ISO 9001sau echivalent si valabile la data deschiderii ofertei.Prezentarea certificatISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin salvarea fisierelor de pe pagina www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 09:11