Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITAREA DRUMURILOR COMUNALE SI LOCALE, COMUNA PREDEAL SARARI, JUDETUL PRAHOVA


Detaliu pentru invitatia numarul 337449
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PREDEAL SARARI
Numar invitatie: 337449/16.10.2012
Denumire contract: REABILITAREA DRUMURILOR COMUNALE SI LOCALE, COMUNA PREDEAL SARARI, JUDETUL PRAHOVA
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 19.10.2012 08:36)
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Procedura se anuleaza in conformitate cu art. 209 alin (1), lit. cExplicatii privind motivele anularii: 1. S-au publicat eronat: valoarea estimata a lucrarii 5, 201, 337 RON in loc de 4, 313, 265 RON; durata contractului de 36 luni in loc de 48 luni2. Nu s-au impus criterii de calificare privind: capacitatea tehnica si/sau profesionala; standarde de asigurare a calitatii si protectie a mediului
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PREDEAL SARARICod fiscal: 2843108, Adresa: JUDETUL PRAHOVA, COMUNA PREDEAL SARARI, SAT BOBICESTI, NR. 35A, Predeal-Sarari, Telefon: +40 0244287164, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUDETUL PRAHOVA, COMUNA PREDEAL SARARI, SAT PREDEAL, NR. 68, Predeal-Sarari, Romania, cod postal: 107463, telefon: +40 0244287164, persoana de contact: ISTRATE DANIEL CRISTIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: JUDETUL PRAHOVA, COMUNA PREDEAL SARARI, SAT PREDEAL, NR. 68, Predeal-Sarari, Romania, cod postal: 107463, telefon: +40 0244287164
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITAREA DRUMURILOR COMUNALE SI LOCALE, COMUNA PREDEAL SARARI, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare DC41A, DC 137, DL OPRINA, DL ZOIA
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 201, 337 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 20.600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Intreprinderile mici si mijlocii care fac dovada ca sunt I.M.M.-uri (Declaratie ? privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din OUG 27/2006), vor achita 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004.Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute de art.86 alin (1) si (5) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care C.N.S.C. respinge o contestatie ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art. 278^1, alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 actualizata si modificata.Neprezentarea documentului de constituire a garantiei de participare in original la data si ora limita de depunere a ofertelor online va duce la descalificarea operatorului economic.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 8% din valoarea fara T.V.A. a contractului care se va incheia.Garantia de buna executie se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 90, alin. (1)-(3) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare .Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de 2 % din valoarea contractului fara T.V.A..Acesta operatiune se va realiza in termen de 7 zile lucratoare de la data incheieri contractului de lucrari, depasirea acestui termen conducand la rezilierea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul A-Declaratia privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat. In cazul unei oferte comune se va prezenta si formularul A1-Acord preliminar de asociere. Formularul B-Declaratie privind eligibilitatea va fi prezentat si de tertul sustinator(daca este cazul). Formularul C-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, va fi prezentat si de fiecare asociat in parte in cazul unei asocieri si de tertul sustinator, dupa caz, si va fi insotit de certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si de dertificate privind indeplinirea obligatiilor de plata aimpozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal.Certificatele emise de organele competente se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL. Formularul D- Declaratie privind evitarea conflictului de interese, va fi prezentata si de tertul sustinator si/sau subcontractanti (dupa caz). Declaratie privind evitarea conflictului de interese pentru persoanele care detin functii de decizie: Toader Eugen ? primar, Enache Toma Enache - viceprimar, Chitu Constantin ? secretar, Istrate Stela ? contabil, Istrate Daniel Cristian ? inspector achizitii publice, Alexe Constantin - consilier local, Alexandru Adrian Gheorghe - consilier local, Badea Florica Viorel - consilier local, Bobeica Stelian Adrian - consilier local, Cernat Gheorghe - consilier local, Coman Dumitru - consilier local, Dumitru Gheorghe - consilier local, Mirica Constantin - consilier local, Mirica Nicolae - consilier local, Stoica Catalin - consilier local. Formularul E-Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
GARANTIA LUCRARII
20
Descriere: COMPONENTA TEHNICA
DURATA DE EXECUTIE A LUCRARII
10
Descriere: COMPONENTA TEHNICA
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer