Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITAREA DRUMURILOR COMUNALE SI LOCALE, COMUNA PREDEAL SARARI, JUDETUL PRAHOVA


Detaliu pentru invitatia numarul 347764
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PREDEAL SARARI
Numar invitatie: 347764/31.05.2013
Denumire contract: REABILITAREA DRUMURILOR COMUNALE SI LOCALE, COMUNA PREDEAL SARARI, JUDETUL PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PREDEAL SARARICod fiscal: 2843108, Adresa: JUDETUL PRAHOVA, COMUNA PREDEAL SARARI, SAT BOBICESTI, NR. 35A, Predeal-Sarari, Telefon: +40 0244287164, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUDETUL PRAHOVA, COMUNA PREDEAL SARARI, SAT PREDEAL, NR. 68, Predeal-Sarari, Romania, cod postal: 107463, telefon: +40 0244287164, fax: +40 0244287164, persoana de contact: ISTRATE DANIEL CRISTIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: JUDETUL PRAHOVA, COMUNA PREDEAL SARARI, SAT PREDEAL, NR. 68, Predeal-Sarari, Romania, cod postal: 107463, telefon: +40 0244287164, fax: +40 0244287164
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITAREA DRUMURILOR COMUNALE SI LOCALE, COMUNA PREDEAL SARARI, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITAREA DRUMURILOR COMUNALE SI LOCALE, COMUNA PREDEAL SARARI, JUDETUL PRAHOVAModernizare DC41A, DC 137, DL OPRINA, DL ZOIAa) Lucrari de constructie :4642684, 05lei (capitolul "diverse si neprevazute": 215663, 00 lei fara TVA -4, 65%).b) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 24-120 luni.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 642, 684.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de part. este 88540, 42 lei (2% din val.est.) sau 20041, 29 euro la cursul BNR din 02.04.2013. Per. de val. este de120 zile de la data limita stab. pt dep. ofertelor;In cazul ext. per. de val. a ofertei, ofertantul are oblig. sa extinda si per. de val. a garantiei pt part. in mod coresp. Ofertantul care nu este de acord cu ext. per. de val. a garantiei de part./nu prel. val. a garantiei de part., va fi exclus de la procedura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de part. Garantia de part. se poate constituiprin vir. bancar (contul RO74TREZ5285006XXX001201 deschis la Trez. Valenii de Munte, cod fiscal 2843108), cu cond. conf. acestora de catre banca pana la data desch. ofertelor, sau printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig., care se prez. in original, in cuantumul si pt perioada prev. in doc. de atrib. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul in care CNSC respinge contestatia form. de ofertant, A.C. va retine din garantia de part. o suma calc. conf. prev. art. 2781 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult. Ofertele care nu sunt ins.de garantia de part., in cuantumul, forma si avand per. de val. solicitate in doc. de atrib, vor fi resp. la desch.(conf. prev. art. 33 din HG925/2006).In cazul in care ofertantul se inc. in categ. IMM (decl. pe propr. rasp), acesta benef. de red. cu 50% a garantiei de part. In cazul dep. de oferte in asociere , garantia de part. tb. const. in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op. ec.Garantia de part. emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si in trad. aut. si legalizata in limba romana. Garantia depart. const. de ofertantii a caror oferta nu a fost stab. cast., se va returna de catre A.C. dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata cast., dar nu mai tarziu de 3 zile lucr. de la data exp. per. de val. a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna exec., este de 5% din pretul contr. fara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna exec. poate fi printr-un instrum. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., sau prin retineri succ. din sit. de plata. In acest sens contractantul are obligatia, conf. HG nr.1045/2011 privind modif. art.90 alin.(3) din HG 925/2006 de a deschide la unitatea Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in admin. acestuia un cont de disponibil distinct la disp. A.C., unde va depune o suma de 0, 5% dinval. tot. a contractului, fara TVA. Pe parcursul indepl. contractului A.C. urmeaza sa alim. acest cont de disponibil prin retinerii succ. din sumele datorate si cuvenite contractantului.Daca contractantul (inclusiv asocierea formata exclusiv din op. ec. incadrati in categ. IMM-lor, pers. fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna) se incad. in categ. IMM-lor, garantia de buna exec. se va constitui in cuantum de 2, 5% din pretul contractului fara TVA. A.C. are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indepl. contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indepl. obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie A.C. are oblig. de a notifica pretentia contractantului, precizand oblig. care nu au fost resp. A.C. are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la term. lucr., daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; b)restul de 30% din val. garantiei, la exp. perioadei de garantie a lucr. exec., pe baza PV de receptie finala.PV de receptie finala pot fi intocmite si pentru parti din lucrare, daca acestea sunt distincte din punct de vedere fizic si functional.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular nr. 1)Ofertantul nu are dreptul de a depune decat o singura oferta de baza.Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune alte oferte, in mod individual, pe langa oferta comuna si/ sau sa fie nominalizati ca subcontractanti ai unui alt ofertant.Operatorii economici nominalizati ca subcontractanti in cadrul uneia dintre oferte nu au dreptul de a depune oferta in nume propriu sau in asociere.Orice oferta pentru care se constata nerespectarea prevederilor de mai sus urmeaza sa fie respinsa.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formulare solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta semnata de reprezentantul legal (mentionat in Certificatul Constatator emis de Registrul Comertului).Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006 (formular nr. 2Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante si institutiei beneficiare sunt: Toader Eugen ? primar, Enache Toma Enache - viceprimar, Chitu Constantin? secretar, Istrate Stela ? contabil, Istrate Daniel Cristian ? inspector achizitii publice, Alexe Constantin - consilier local, Alexandru Adrian Gheorghe - consilier local, Badea Florica Viorel - consilier local, Bobeica Stelian Adrian - consilier local, Cernat Gheorghe - consilier local, Coman Dumitru -consilier local, Dumitru Gheorghe - consilier local, Mirica Constantin -consilier local, Mirica Nicolae - consilier local, Stoica Catalin - consilier local.Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Se solicita prezentarea Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006 si de catre tertul sustinator.Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Formular 3Cerinta nr.4Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Formular 4 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 4.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii terti acestuia trebuie sa prezinte Formularul 4.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.- Cazier judiciar si fiscal pentru firma/societatea comercialaCerinta nr.5Declaratie pe proprie raspundere neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formular 5). In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 5.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/ sustinatori.Cerinta nr.6Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Se solicita prezentarea certificatelor fiscal din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara in care se depun ofertele/candidaturile.- In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Nota: 1. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, aceasta se va prezenta insotita de copii dupa ordinele de plata prin care se demonstreaza plata la zi a acestor esalonari, precum si plata obligatiilor curente ale operatorului economic.2. Conform art. 181, lit. c din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va exclude din procedura, ofertantiicare figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documenteleprezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? vor fi insotite de traducerea autorizataa acestora, in limba romana. Pentru persoane juridice romaneCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati sa execute lucrarile de constructii ce fac obiectul contractului de achizitie publica.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundare de activitate;
- reprezentantii legali.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste documente.Certificatul constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, cu valabilitate la data deschiderii ofertei.Pentru ofertantul castigator/clasat pe locul I, solicitam prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Acesta se va depune la sediul autoritatii contractante in termen de 3 zile de la data solicitarii. Adresa la care se depune: Primaria com. Predeal Sarari, sat Predeal, nr.68, la Registratura Primariei Predeal Sarari.Pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Totodata, persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala deinregistrare in Romania.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Se va prezenta certificatul de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Documentele vor fi prezentate incopie cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei aniin domeniul de activitate aferent obiectului prezentei achizitii (constructii poduri) sa fie de minim: 8854042, 10 leiSolicitarea referitoare la valoarea cifrei de afaceri a operatorului economic trebuie sa nu fie mai mare decat valoarea estimata a contractului, multiplicata cu 2 conform Ordin 509/2011- privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Determinarea valoariimedii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati, se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa, adica valoarea de minim 4427021, 05 lei fara T.V.A.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Nota: Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi ani, cifra de afaceri se va lua in considerare conform bilanturilor contabile respective saudocumente echivalente.Potrivit art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiarainvocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1) art.186 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele economice si financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resursel tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea economica si financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin.(2) art.186 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractatii/ asociatii.
Ofertantii sunt obligati sa precizeze:
- partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;
si
- datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului.
In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si economico-financiara, trebuie sa fie indeplinite prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Ofertantul va trebui sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing, contracte/conventii de inchiriere si angajamente de punere la dispozitie) de urmatoarele echipamente:
-laborator de incercari grad 2, pentru mixturi asfaltice si betoane
- autobasculanta - 8 buc.- statie mixturi asfaltice - 1 buc.
- statie de preparat betoane- 1 buc.
- statie sortare agregate- 1 buc.
- repartizor asfalt - 2 buc.- cilindru compactor - 4 buc.- buldoexcavator - 1 buc.
- excavator cu cap-1buc
- incarcator frontal cu cap-1 buc
- freza de asfalt latime minim 500 mm
- autogudronator emulsie - 1 buc.
- autogreder - 1 buc.
- autobetoniera - 5 buc.
- perie mecanica - 1 buc.
- masina de taiat beton/asfalt - 1 buc.
-autopompa beton cu lungime brat minim 34m-1 buc, Informatii privind capacitatea profesionala
1.? Sef de santierCalificari: Licentiat al unei facultati de: constructii civile si industriale, sau
drumuri si poduri (detine diploma de inginer/subinginer)
Experienta profesionala generala: minim 5 ani experienta profesionala in domeniul lucrarilor de drumuri-experienta in coordonarea santierului din pozitia de sef de santier;
2.? Responsabil tehnic cu executia in domeniul drumuri
Se va prezenta copie autorizatie RTE - MDRL in domeniul constructii civile insotita de legitimatia vizata la zi;
3.? Responsabil cu controlul tehnic al calitatiiCalificari:
Decizia de nominalizare ca responsabil cu controlul tehnic al calitatii in cadrul firmei
4.Manager de proiect
Experienta profesionala:
minim 5 ani experienta profesionala in coordonarea lucrarilor
5.- Responsabil pentru verificarea masurilor de sanatatesi securitatea muncii pe santierele deschise
Calificari:
Studii superioare universitareAutorizat conform Legii nr. 319/2006 sau similar/echivalent
-Responsabil protectia muncii - diploma/certificat protectia muncii/sanatate si securitate in munca;
Ofertantul nu va putea inlocui niciun membru din echipa prezentata decat cu personal cu calificarea si exeperienta solicitata in prezenta documentatie, in cazuri temeinic justificate si numai cu acordul Autoritatii Contractante.Se vor nominaliza persoane deiferite pentru fiecare pozitie
Prezentare declaratii de disponibilitate pentru personalul responsabil cu executia.
Ofertantul castigator va prezenta documentele pentru demonstrarea experientei relevante pentru obiectul contractului.
Nota
Potrivit art.190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana juridica, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionalainvocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1) art.190 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana terta care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin.(2) art.190 din OUG 34/2006., Lista cu principalele lucrari din ultimii 5 ani/Experienta similaraO lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Pentru demonstrarea experientei similare se va prezenta : Experienta similara ? ofertantul va prezenta certificari de buna executie din care sa rezulte ca a executat categoriile de lucrari care fac obiectul procedurii de achizitie, in valoare de 4427021, 05 lei fara T.V.A., sau maxim 4 lucrari, care insumate sa fie in valoare de cel putin 4427021, 05 lei fara T.V.A., din care minim o lucrare sa aiba ca obiect executia de lucrari de constructii poduri.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Informatii privind standarde de asigurarea calitatiiOperatorul economic/ofertantul sa aibaimplementat standardul SR EN ISO 9001:2001 sau echivalente, valabil la data limita de depunere a ofertei;, Informatii privind masurile de protectie a mediuluiOperatorul economic/ofertantul sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001:2001 sau echivalentul lui, valabil la data limita de depunere a ofertei., NOTAOfertantul are obligatia de a elabora oferta in conformitate cu prevederile din documentatia de atribuire. (conform prevederilor art.170 si art. 171 din OUG 34/2006, cu modificarile si complectarile ulterioare.)In conformitate cu art. 11, alin. 4 si 5dinHG nr. 925/2006amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In conformitate cu Art. 111, din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009, Capacitatea economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza Capacitatea economico-financiara si/sau Capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective prin care aceasta va pune la dispozitie ofertantului resursele economico-financiare si/sau resursele tehnico-profesionale invocate, ori de cate ori este nevoie pe perioada de derulare a contractului. In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi experienta similara reflectata prin prezentarea unor liste de produse/servicii/lucrari furnizate/prestate/executate intr-o perioada anterioara sau indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.(conform H.G. 925/2006-art.111).Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala/ situatia economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art.181.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti, daca exista incertitudinilegate de situatia unui operator economic (in baza Declaratiei privind eligibilitatea- prezentata de ofertant)Oferta depusa de ofertantul/asociatia care nu face dovada cerintelor de calificare impuse si a nivelurilor minime impuse la capitol III. 2 va fi declarata inacceptabila, conform art. 36 alin. (1), lit. b) din H. G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care documentele solicitate nu sunt emise in limba romana documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Punctaj oferta tehnica
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer