Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea drumurilor de interes local in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Sistem centralizat de canalizare in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Centru ingrijire copii sat Oestii Ungureni; Terenuri de sport in satele Corbeni si Oestii Unguren


Detaliu pentru invitatia numarul 341508
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Corbeni (Primaria Comunei Corbeni)
Numar invitatie: 341508/03.01.2013
Denumire contract: Reabilitarea drumurilor de interes local in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Sistem centralizat de canalizare in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Centru ingrijire copii sat Oestii Ungureni; Terenuri de sport in satele Corbeni si Oestii Ungureni; comuna Corbeni, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Corbeni (Primaria Comunei Corbeni)Cod fiscal: 4122051, Adresa: Localitatea Corbeni, sat Corbeni, judetul Arges, Corbeni, Telefon: 0248730236, Fax: 0248730236
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Corbeni, sat Corbeni, judetul Arges, Corbeni, Romania, cod postal: 117275, telefon: +40 248730236, fax: +40 248730236, persoana de contact: Pristavu Eugen
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Corbeni , sat Corbeni , nr.6 , judetul Arges .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea drumurilor de interes local in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Sistem centralizat de canalizare in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Centru ingrijire copii sat Oestii Ungureni; Terenuri de sport in satele Corbeni si Oestii Ungureni; comuna Corbeni, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari?Reabilitarea drumurilor de interes local in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Sistem centralizat de canalizare in satele Corbeni, Bucsenesti si Rotunda; Centru ingrijire copii sat Oestii Ungureni; Terenuri de sport in satele Corbeni si Oestii Ungureni; comuna Corbeni, judetul Arges?
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 343, 191 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 113.432 lei, perioada de valabilitate ? 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelorGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care ofertantul alege sa constituie garantia prin virament, plata se va face prin Ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO11TREZ0485006XXX00085deschis la Trezoreria Curtea de Arges, codul fiscal al Autoritatii Contractante fiind 4122051In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare, Scrisoarea de garantie bancara, aceasta va fi intocmita in conformitate cu modelul anexat. (Formularul 17 din anexa FORMULARE)In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conf.art278^1 din OUG34/2006 se va retine contestatorului din gr.p.suma de 8694, 32 lei.Pt. echivalenta se va lua in calcul cursul leu-euro la data publicarii invitatiei de participare comunicat de BNR .
Garantie de buna executie
Cuant.garan.de buna exe.este de 10% din pretul contractului fara TVA si va fi constituita prin: 1) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc.de asigurari ?se va prezenta in original. Sau2) Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. (In acest caz, execut. are obligatia de a deschide un cont la dispozitia achizit.la unitatea Trez.Statului din cadrul organului fiscal competent, suma initiala care se depune fiind de cel putin 0, 5% din pretul contractului si de a prezenta in maxim 15 zile de la semnarea contractului extrasul de cont cu suma depusa. Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite executantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Contul astfel deschis este putator de dobanda in favoarea executantului).Se va avea in vedre prevederile HG 1045/2011 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta) Declaratie pe proprie raspundere - Completare formular nr.12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006a) Se va completa Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareb) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit . Se va prezenta nimai certificatul fiscal de la punctul de lucru implicat in derularea contractului .c) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.? Documentele se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana? Certificatele fiscale vor prezenta LIPSA datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleToate certificatele se vor accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se va prezenta nimai certificatul fiscal de la punctul de lucru implicat in derularea contractului .3.Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea ofertantilor in prev.art.69 indice 1 din OUG 34/2006 . Prezentarea unei declaratii conform formularul nr. 3 .In temeiul prevederilor art. 171 din O.U.G 34/2006, nu se vor accepta modificari privind subcontractarea. Pe timpul derularii contractului modificarea datelor referitoare la subcontractare se face doar cu acordul autoritatii contractante in conditiile in care nu se modifica propunerea tehnica si financiara .4. Neincadrarea ofertantilor in prev.art.69 alin.1, evitarea conflictului de interese din OUG. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337 din 2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Primar : MATEESCU VIRGIL REMO ;Pristavu Eugen ? inspector , Handuc Eugen ? inspector, Vacaru Ioana ? secretar , Lazar Ionut? inspector , Giulea Mariana ? jurist , Ambrions Elena Simona ? inspector, Vacaru Gabriel ? consilier local , Dimcuta Daniel ? consilier local, Ungureanu Daniel ? consilier local, Lazar Gabriel ? consilier local , Ciobanu Ionel ? consilier local, Michai Nicolae ? consilier local , Pavel Ion ? comsilier local , Ambrinos Daniela? consilier local , Tofan Daniela? consilier local , Pristavu Horatiu ? consilier local , Eana Florin? consilier local, Turcu Ion - consilier local , Dinescu Mihail? consilier local , Margarita Marian? consilier local , Bostinaru Constantin? consilier local .5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 - ANRMAPCompletare formular nr.3 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC conform anexa 1 la ordinal 509/2011.Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de la sediul ofertantului, iar informatiile din Certificatul Constatator sa fie reale/actuale la data de depunere a acestiua(original, copie legalizata sau copie semnata pentru conform cu originalul).In cazul persoanelor juridice /fizice straine.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Val .minima impusa a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani este de 22 000 000 lei.-In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat;
-Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prez. aceste doc., iar sit.economica si finan.se demonstreaza prin luarea in consider. a resurselor tuturor membrilor asocierii.Ag. ec. romani var prez.form.7 inf.gen., bilanturi contabile 2009, 2010, 2011 cu anexe .Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autoriz. si legaliz.a docum.din formularul , , Informatii generale si bilanturile contabile . Pentru evaluarea indepli. criteriilor referitoare la cifra minima de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei . Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de catre BNR .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Cerinta oblig: Ofert.part.la proced. vor prez.o lista a lucra. exec. in ultimii 5 ani, insotita de certif.de buna exec.pentru cele mai import. lucrari. Respect. certifi.indica benef., indif.daca acestia sunt autorit.contrac.sau clienti privati, val., per.si locul execut.lucrar. si preciz.daca au fost efect. in conf. cu norm. prof.din dom. si daca au fost duse la bun sfarsit. Of.treb. prez.min. un contract sau mai multe care au avut ca obiect exec.de lucra.similare de exec. canaliz.si reab./constr/moder.drumuri in val.cumulata de min. 8.304.839 lei fara TVA. Lucrarile similare vor fi insotite de cel putin o certificare de buna executie emisa sau contrasemnata de beneficiarul lucrarilor - Se va completa formularul 9 , 9a ., 2)Cer. oblig: Ofertantiivor completa o declaratie privind utilajele , instalatiile . si echipamentele tehnice de care ofertantul dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari . Se va completa si prezenta formularul nr.10 ., 3)Declaratie privind efectivele medii anuale ale pesronaluluiangajat si cadelor de conducere in ultimii 3 ani - se va completa formularul 11 ; Lista cu personalul de specialitate de care ofertantuldispune in vederea executarii obiectului contractului - se vor completa formularul :11, 11.1, 11a, 11b si se vor depuneCV-urile specialistilor . Din aceasta lista trebuie sa rezulte ca ofertantul dispune de cel putin un Responsabil Tehniccu Executia pentru care se va prezenta atestatul MDRT in copie valabil la data limita de depunere a ofertelor. Pentrutoti specialistii prezentati in lista , se va depune angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pt.indeplinirea contractului( daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoane)., 4.Declaratie privind partea/partile din contract pe careofertantulintentioneaza sa le subcontracteze - se va completa formularul 12 . Sist .de management al calit.Ofert.trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echiv. ( stand. de calitate), valabile la data depunerii ofertelor.Completare Form.20Stand. de prot. mediuluiOfertantii au oblig.de a prezenta certificat din seria ISO 14001 sau certif. echival. sau dec. pe prop. raspund. ca vor resp. stand. de prot. a med. in vig.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: P(n) = Pret minim x 55, a se vedea doc. Punctaj doc.
Durata de executie a lucrarilor
30
Descriere: D2(n) = Durata2minim x 30 , a se vedea doc. Punctaj doc.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
15
Descriere: D1(n) =Durata 1(n)x15 puncte , a se vedea doc. Punctaj doc.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 03.01.2013 07:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer