Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea electropalanului de 10 tf (actionare batardouri) inclusiv verificari PRAM si autorizare ISCIR - SPC Km 60


Detaliu pentru invitatia numarul 345013
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Numar invitatie: 345013/10.04.2013
Denumire contract: Reabilitarea electropalanului de 10 tf (actionare batardouri) inclusiv verificari PRAM si autorizare ISCIR - SPC Km 60
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTACod fiscal: RO 11087755, Adresa: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Telefon: +40 241702722, Fax: +40 241737711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 241702722, fax: +40 241737711, persoana de contact: IULIANA DUTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea electropalanului de 10 tf (actionare batardouri) inclusiv verificari PRAM si autorizare ISCIR - SPC Km 60
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop modernizarea si revizia electropalanului de 10 tf si a caii de rulare de la Statia de Pompare Cernavoda in vederea prezentarii la ISCIR pentru autorizare. Pentru aceasta sunt necesare urmatoarele : a)Proiectarea, conf. Caiet de Sarcinib)Demontarea electropalanului de 10 tf de pe pozitie si transportarea lui in atelierul executantului pentru reparare si pregatire pentru verificare ISCIR;c)Reabilitarea si prelungirea caii de rulare si montarea unui stalp de sustinere;d)Montarea electropalanului pe pozitie;e)Realizarea instalatiei electrice de alimentare a electropalanului;f)Verificarea si autorizarea electropalanului si a caii de rulare conform prescriptiilor tehnice ISCIR- valoare estimata prestari servicii: 179221, 92 lei , fara tva- valoare estimata servicii de proiectare :20779, 35 lei, fara TVA- cheltuieli diverse si neprevazute :17316, 12 lei
II.1.6) CPV: 50531400-0 - Servicii de reparare si de intretinere a macaralelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 217, 317.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conf. HG 925/2006, art 86. Cuantumul garantie de participare este: 4000 lei. Perioada de valabilitate a gar.de part.este de 90 zile, incepand de la data limita de depunere a ofertelor. In masura in care CNSC respinge o contestatie depusa ca nefondata , autorit. contract., va retine contestatarului din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit.a) din OUG 34/2006, suma de 2000 lei. Date pentru const. gar. de part.: contul C.N.A.C.N. S.A. nr. RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency .Ordinul de plata trebuie prezentat cu viza bancii emitente. In cazul constit.gar. de part.prin scrisoare bancara se va utiliza modelul din sectiunea Formulare . In cazul constit gar de part. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari, se vor prezenta, in original, polita de asigurari , anexele(ex: condititii de asigurare, alte clauze, etc.)si dovezile privind achitarea primelor de asigurare pt perioada de valabilitate a ofertei (OP avizat de banca, chitanta), fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor, pentru cuantumul si perioada de valabilitate solicitate Ofertele care nu sunt insotite de gar de part . constituita in cuantumul, forma si pt. per de valab solicitate in docum de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertei. Pentru situatia in care garantia de participare se va depune in valuta, echivalenta leu/valuta se va face la cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE este de 10% din val contract, lei fara TVA.(5% pentru IMM-uri) si se constituie conf art. 90 din HG925/2006 , prin :1)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu resp. preved.HG nr.1045/2011. 2)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari si in acest caz se vor prezenta , in original, polita de asigurari, anexele (ex: Conditii de asigurare, alte clauze, etc.) si dovezile privind achitarea primelor de asig(OP avizat de banca, chitanta), fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.3)scrisoare de garantie bancara si in acest caz se va utiliza modelul din Sect Formulare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a GBE. In situatia in care ofertantul este o asociere, pt a beneficia de reducerea cu 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conf. nr.lege 346/2004. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, in original, conform model din Sect. Formulare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, original, conform model Sect. Formulare;3.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;4.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificatele mentionate la punctele 3) si 4) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelesi vor fi depuse in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, original, conf.model Sect. Formulare;6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69. 1, original, conf.model Sect. Formulare;.Persoanele cu functie dedecizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Director General : Daniel Georgescu; Director tehnic: Stanciu Mihai , Director Comercial : Raluca Musat Pisica, Director economic: Gheorghe Iatan; Sef Serviciu tehnic: Cristinel Ionescu , Sef birou CTA : Mihai Tomescu, Serviciu Achizitii si Proiecte Europene: Iuliana Dutu, sef Serviciu Juridic Contencios: Diana Niculescu, consilier juridic Anca Wirich, sef Birou Control Intern: Erol Mirzali , jurisconsultBirou Achizitii : Baia Olimpia, Control financiar preventiv ?ec. Daniela Boaghe, Sef.Nod Hidrotehnic: Nastase Constantin.Nota : subcontractantul/ asociatul/ tertul sustinator , dupa caz , vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 17.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"original, cf.Ord.314/2010 al ANRMAP, conform model Sectiune"Formulare".Nota: In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele priv.sit.personala trebuie indeplinite de fiecare ofertant. 1. Certificatul Constator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul va fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul.In cazul in care ofertantul castigator a prezentat Certificatul Constator in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita prezentarea Certificatului constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta2.Autorizatie emisa de ISCIRpentru reparatii instalatii de ridicat conform prescriptiilor tehnice ISCIR PT R1.Pentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani : minim 300002 lei; Se va completa ?Informatii generale? conform model formular ;2)Bilanturi contabile vizate si inregistrate de organele competente pt. anii2009; 2010 si 2011. In cazul in care, din motive justificate corespunzator, operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate, conf. art 185 alin.2 OUG 34/2006 poate prezenta si alte documente relevante in acest sens .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, dar cerinta se va considera implinita prin cumul. Nota : conform anexa 2* din Ordin ANRMAP nr.509/ 2011 , in cazul unei asocieri cu sustinere tert , cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator ; In cazul unei oferte individuale cu sustinere tert, cerinta va fi indeplinita in intregime ori de ofertant ori de catre sustinator. Nota : IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50 % a cifre medii de afaceri, In cazul ofertantului care isi demonstr.sit.econ.si fin.invocand si sust.acordata (in conf.cu prev.art.186 alin (1) OG 34 /2006 ) de catre o alta persoana, atunci acesta are oblig.de a dovedi sustin.de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei resp., incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantuluim resursele financiare invocate. (art 186, alin 2, OUG34/2006, modif.de OUG 19/2009); -Persoana ce asigura sustin.financ.nu trebuie sa se afle in sit.care det.excluderea din proc. de atrib.conf. prev.art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)." se vor prezenta : " 1)Formularul "Agajament ferm, incheiat in forma autentica, intre ofertant si persoana care asigura sustinerea fin." , conform Anexa nr.19; 2).Formularul "Declaratie privind eligibilitatea, resp neincadrarea la prev art.180"conf model pt.persoana care asigura sustinerea financiara; 3).Formularul "Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181, lit. a), c1) si d)", ptr persoana care asigura sustinerea, cf.model; 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69 1 din OUG nr.34/2006, in original , conf.formular modelPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ( raportate la data limita de depunere a ofertei), din care sa reiasa prestarea serviciilor similare pentru maxim 3 contracte avand valaoarea cumulata de minim 100 000 lei , insotita fisele de experienta similara, conform formular Sect. Formulare .Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea de certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii de intretinere si reparatii similarecu obiectul contractului care sa indeplineasca nivelul minim solicitat. Cerinta privind experienta similara se poate indeplini prin prezentarea a maxim 3 contracte ce au ca obiect servicii de intretinere si reparatii similare cu obiectul contractului , a caror valoare cumulata sa fie de minim 100 000 lei., Informatii privind asigurarea cu personal : a)Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate , conform model formular ; ofertantul are obligatia asigurarii : unui responsabil tehnic cu executia autorizat conform prescriptiilor tehnice ISCIR PT R1;a unuiresponsabil tehnic cu sudura autorizat conform prescriptiilor tehnice ISCIR PT CR 4.;sipersonal angajat calificati in meseriile: - mecanici, electricieni, sudori autorizati, prelucratori prin aschiere, lacatusi, vopsitori.Pentru personalul de specialitate se vorprezenta urmatoarele: CV-urile, datate si semnate in original; autorizatie RTE si RTS emisa de catre ISCIR si valabile la data limita depunerii ofertelor; Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca sau colaborare sau servicii / angajamente obtinute pt participarea la procedura ).Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani( conform model formular )., Informatii privind subcontractantii, daca este cazul; a)declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acesta ; b) Acordul de subcontractare; Nota : conform art.11, alin .7 HG 925 /2006 subcontractantilor nu li se impun cerinte de calificare (nu vor completa tabelul cu cifra de afaceri din form.Informatii generale ", Nota : In cazul subcontractarii, ofertantul va prezenta o declaratie (original) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa prezinte Aut Contr, inainte de data semnarii contractului, contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta ; acesta se constituie anexa la contract, Informatii privind asociatii, daca este cazul. a) Formular "declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acesta " conf model ; acord subcontractare conf modelb) Acordul de asociere" Nota : In cazul ofertei comune liderul asociatiei, va prezenta o declaratie(original) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa legalizeze asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului, In cazul sustinerii de catre un tert conf.art 190, alin 1, OG 34/2006 ofertantul va prezenta : a) ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului; b)Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ;c)Declaratie privind eligibilitatea ; d)Declaratie privind neicadrarea in situatiile prevazute de art.181, lit.a), c1 )si d" , pentru persoana care asigura sustinerea tehnica Certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent pentru domeniul reparatii, intretinere, instalare , masini si echipamente , valabil la data limita depunerii ofertelor. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca oferetantul va primi certificarea In cazul unei asocieri, Certificatului SR EN ISO 9001 trebuie prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer