Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea, extinderea, modernizarea si echiparea ambulatoriului Integrat al spitalului Orasenesc Bumbesti Jiu


Detaliu pentru invitatia numarul 357476
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL Bumbesti-Jiu
Numar invitatie: 357476/12.02.2014
Denumire contract: Reabilitarea, extinderea, modernizarea si echiparea ambulatoriului Integrat al spitalului Orasenesc Bumbesti Jiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL Bumbesti-JiuCod fiscal: 4666002, Adresa: Str.Paringului, nr.101, Bumbesti-Jiu, Telefon: +40 253463465/+40 253463463, Fax: +40 253463872
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Paringului, nr.101, Bumbesti-Jiu, Romania, cod postal: 215100, telefon: +40 253463465/+40 253463463, fax: +40 253463872, persoana de contact: Primaria Orasului Bumbesti-Jiu;Strada Parangului;Nr.101;Judetul Gorj; CP: 215100
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Oras bumbesti-Jiu; Strda Parangului;Nr.101; cod postal: 215100; Judetul Gorj - Sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea, extinderea, modernizarea si echiparea ambulatoriului Integrat al spitalului Orasenesc Bumbesti Jiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare, extindere, modernizare si echipare ambulatoriului Integrat al spitalului Orasenesc Bumbesti JiuContractul de lucrari presupune executie lucrari de constructii si instalatii, organizare de santier, amenajare pentru potectia mediului, dotari PSI, cheltuieli diverse si neprevazute in vederea reabilitarii, extinderii si modernizarii ambulatoriului Spitalului orasenesc Bumbesti-Jiu.Valoarea estimata a lucrarilor este de1.097.410, 00 lei, fara TVAdin care 99.950, 00 lei cheltuieli diverse si neprevazute, in procent de(9, 51 %) .
II.1.6) CPV: 45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 097, 410 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va const. conf. art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, cu modif. si complet. ulterioare pentru suma de 19.900, 00 lei.In cazul in care garantia se const. prin virament bancar, contulin care se va constitui esteRO54TREZ3365006XXX001922, deschis la Trez. Targu-JIu , CIF 4666002.Gar. de particip. trebuie sa fie irevocabila. Doc. prin care se face dovada const. gar de particip. se vor prezenta in original.Instrumentul de garantare trebuie sa contina mentiunea ca: ?In masin care C.N.S.C. a respins contestatia formulata de ofertant sau contestatorul renunta la contestatie, cu exceptia sit. in care renuntarea la contestatie a fost realizata ca urmare a adoptarii de catre A C a mas de remediere necesare, in cond art. 256^3 alin. (1) din OUG 34/2006, ne obligam fata de Primaria Orasului Bumbesti Jiu sa platim suma de 4.777, 45 lei, det conform art. 2781 din OUG 34/2006, cu modif si complet ulterioare?Retinerea gar de particip se va face in cond. art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate sit. de retinere in instrum de garantare.In cazul in care of este o asociere, pt. a putea beneficia de reducerea cerintei privind val gar de particip la 50 %, fiecare asoc trebuie sa se incadreze in categ IMM, conf Lg nr. 346/2004.Of. individual sau of. asociati, care solicita reducerea cerintei privind val gar de particip la 50 %, vor prezenta o decl. pe proprie raspundere, conf Anexei 1 din Lg 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categIMM-urilor.Per. de val. a gar. de particip. va fi de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.In cazul extinderii per. de val. a ofertei, perioada de val. a gar. pt.particip. va fi prelungita in mod corespunzator.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in in alta moneda decat leul se va face la cursul leu/valuta afisat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului de achizitie publica incheiat, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1)-(3)din HG 925/2006, in termen de 15 zile de la semnarea contractului.Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri successive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreria deStat din cadrul organ fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C. in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii), garantia de buna executie se poate constitui in proportie de 50% din cuantumul precizat.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Prezentarea declaratiilor privind eligibilitatea.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 6A si Formularul 6B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, tertul/tertii sustinatoritrebuie sa prezinte Formularul 6A si Formularul 6B. In completarea Formularului 6B tertul/tertii sustinatori trebuie sa faca referire doar la lit. a), lit. c)1 si lit. d) dinart.181 din O.U.G. nr. 34/2006.Documentele se vor depune in oricare din formele; original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr.2: Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauzab) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Documentele se vor depune in oricare din formele; original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr.3: Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 8), conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi completat completat si prezentat de catre fiecare membru al asocierii.Documentele se vor depune in oricare din formele; original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Cerinta nr.4: Prezentarea certificatelor de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Persoanele juridice/fizice autorizate romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul destat, inclusiv cele catre bugetele locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, respectiv: ?certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale;?certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice.Acestea se vor prezenta in original/copie legalizata/copii certificate ?conform cu originalul?.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Persoanele juridice/fizice autorizate straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele se vor depune in oricare din formele; original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorCerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Formularul 9).Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba / semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Bobaru Constantin ? Primar, Paunescu Cristian ? Viceprimar, Bucsenaru Nicolae ? Secretar Oras, Riiosu Simona - Sef.Serv.Contabilitate Dobrescu Cornel ? Compartiment Achizitii. Borcan Marius ? consilier local, Cherciu Stefan ? consilier local, Cimpu Ioan ? consilier local, Danciu Ion? consilier local, Dogaru Stefan ? consilier local, Eftenoiu Cornel ? consilier local, Lazarescu Valentin ? consilier local, Luben Aurelia ? consilier local, Medrega Nicolae ? consilier local, Moisa Constantin ? consilier local, Piscanu Claudiu Florian ? consilier local, Popescu Eftemie ? consilier local, Stolojanu Victoria Ileana ? consilier local, Tanase Ion ? consilier local, Tarau Grigore Sergiu ? consilier local, Vulpescu Elisaveta ? consilier local.Formularul va fi prezentat si de catre asociati/ subcontractant/tertul sustinator, dupacaz.In situatia in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) se afla intr-una din situatiile prevazute de art.69?1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa.Documentele se vor depune in oricare din formele; original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Cerinta nr.1Pentru persoanele juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice .Documentul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Cerinta nr.2: Pentru persoanele juridice straine: se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Din datele cuprinse in certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati in conformitate cu obiectul achizitiei.Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formularul 10) prin care, incazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privind cifra de afaceriSe va prezenta Formularul 11 - Informatii generale, in care se va declara cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Cerinta minima: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim1.990.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei la cursul mediu anual lei/valuta comunicatde BNR (www.bnr.ro)pentru fiecare an in parteOfertantii vor prezenta documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestora si din care sa reiasa cifra globala de afaceri aferenta anilor 2011, 2012, 2013, in vederea indeplinirii cerintei minime de calificare.Pentru Cifra de afaceri globala aferenta anului 2013 daca inca nu au fost depuse la organele competente documentele financiare aferente acestui an, se accepta si o declaratie pe propria raspundere a ofertantului din care sa rezulte Cifra medie de afaceri globala pentru anul 2013 in corelatie cu balantele de verificare lunare, sau alte documente echivalente, dupa caz.In cazul ofertantilor nerezidenti aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate nu sunt relevante.In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale la 50 %, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004.Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri globale la 50 %, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere financiara din partea unui tert sustinator, conform art. 186 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind cifra de afaceri, si tertul sustinator financiar trebuie sa completeze Formularul 19., Cerinta nr.2Informatii privind Bonitatea/accesul la resurseOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada de 3 (trei) luni in suma de 598.476, 00 lei (valoarea estimata fara cheltuielile diverse si neprevazute 997.460, 00 / perioada de realizare a contractului 5 luni) X 3 luni perioda pentru care se cere disponibilizarea sumei., Cerinta nr.3Informatii privind sustinerea economica si financiara.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de un tert indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm Formularul 19 .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraCerinta minimaSe solicita prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca ofertantul a executat la nivelul unui contract sau maxim 3 contracte, lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, a carorvaloare cumulata a fost de minim 990.000, 00lei exclusiv TVA, insotite de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus sidin care sa rezulte ca au fostexecutate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.In cazul unei asocieri, acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte.Pentru fiecare contract similar, executat in ultimii 5 ani, propus pentru indeplinirea cerintei minime se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara (Formularul 13).Pentru contractele exprimate in alte monede se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre BNR (www.bnr.ro) pentru anul in care contractulrespectiv a fost semnat.Ultimii 5 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere tehnica din partea unui tert sustinator, conform art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind experienta similarasi tertul sustinatortrebuie sa completezeFormularul 20.Documentele prezentate in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare.In cazul in care in obiectul contractului/contractelor prezentate ca experienta similara se regasesc si alte elemente in afara acelor categorii de lucrari similare supuse prezentei achizitii (de ex. proiectare, achizitie bunuri etc.), pentru indeplinirea cerintei minime privind experienta similara valoarea acestor elemente nu va fi luata in considerare.In cazul in care contractele prezentate ca experienta similara au fost executate in asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in contractul de asociere pentru categoriile de lucrari similare. In acest sens, se solicita copie cerificata ?conform cu originalul? a contractului de asociere si documente doveditoare din care sa rezulte executarea acelor categorii de lucrari solicitate ca experienta similara.In cazul in care contractul/contractele prezentate ca experienta similara au fost executate ca subcontractant, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu valoarea contractului de subcontractare pentru categoriile de lucrari similare. In acest sens, se solicita copie cerificata ?conform cu originalul? a contractului de subcontractare si documente doveditoare din care sa rezulte executarea acelor categorii de lucrari solicitate ca experienta similara., Cerinta nr. 2Prezentarea de informatii privind dotarile specifice (Formularul 14). Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic insotite de documente care sa ateste forma de proprietate (proprietate, leasing, chirie sau angajament de punere la dispozitie) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In cazul asociatiilor, Formularul 14 trebuie sa fie completat de catre fiecare membru alasocierii.., Cerinta nr. 3Prezentarea de informatii privind resursele umane si structura managementului.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a)Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (conform Formularului 15A).In cazul unei asocieri, fiecare asociat va completa Formularul 15A.b)Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului (conform Formularului 15B).Cerinta minima - Personalul propus pentru derularea contractului trebuie sa acopere cel putin urmatoarele functii in cadrul proiectului: ?Director de proiect ( reprezentantul antreprenorului) -se va prezenta Diploma de studii, contract de munca/de colaborare/ angajamente/acorduri de participare, declaratie de disponibilitate - Formularul 15C?Sef santier ? inginer constructii civile si industriale se va prezentaDiploma studii, contract de munca/de colaborare/ angajamente/acorduri de participare, declaratie de disponibilitate - Formularul 15C?Responsabil protectia muncii, autorizat conform legilor in vigoare - se va prezenta Diploma de studii, atestat/decizie, contract de munca/de colaborare/ angajamente/acorduri de participare, declaratie de disponibilitate - Formularul 15C?Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MLPAT se va prezenta atestat in domeniul lucrarilor supuse licitatiei si/sau legitimatia valabile la data limita de depunere aofertelor, contract de munca/de colaborare/ angajamente/acorduri de participare, declaratie de disponibilitate - Formularul 15C.?Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii AQ/CQprin dispozitie internase va prezenta Diploma de studii, decizie interna, contract de munca/de colaborare/ angajamente/acorduri de participare, declaratie de disponibilitate - Formularul 15CDocumentele prezentate in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.Ofertantul va prezenta un Angajament privind resursele umane, ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui, cu aprobarea Autoritatii Contractante, numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea candidaturii si numai dupa semnarea contractului de lucrari.Ofertantul, persoana juridica straina, va trebui sa indeplineasca aceleasi conditii ca si persoana juridica romana referitoare la personalul propus pentru indeplinirea contractului.In cazul unei asocieri, Formularul 15 B va fi completat de catre liderul asociatiei si va cuprinde personalul propus de fiecare membru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract, precizand pozitia pentru care este propus., Cerinta nr. 4Prezentarea de informatii privind subantreprenorii/asociatiiOfertantul ? liderul Asociatiei va completa: Lista cuprinzand asociatii / subcontractantii (Formularul 16). In lista vor fi inclusi toti asociatii, precum si subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca o parte a contractului de achizitie publica (partea subcontractata in exprimare valorica).Daca ofertantul declarat castigator foloseste subcontractanti, inainte de incheierea contractului, operatorul economic ofertant va prezenta Autoritatii Contractante contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta nr. 5Informatii privind sustinerea tehnica si / sau profesionala a unui tertCapacitatea tehnica si / sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si / sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm ? Formularul 20Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c1), d) si art.691 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare (tertul sustinator va completa Formularul6A, Formularul6B si Formularul 9 in acest sens). Cerinta nr.1PrezentareacertificatuluiISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii (sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul contractului.Certificatul solicitat trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza., Cerinta nr.2Prezentarea certificatului ISO 14001:2004 sistem de management de mediu (sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul contractului.Certificatul solicitat trebuie sa fie valabil la data limita de depunere aofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2014 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2014 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer