Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITAREA ?I EXTINDEREA UNEI CLADIRI DIN ZONA METROPOLITANA CONSTANTA, LOCALITATEA VALU LUI TRAIAN, IN VEDEREA UTILIZARII ACESTEIA DREPT CENTRU DE TINERET


Detaliu pentru invitatia numarul 346282
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Zona Metropolitana Constanta
Numar invitatie: 346282/30.04.2013
Denumire contract: REABILITAREA ?IEXTINDEREA UNEI CLADIRI DIN ZONA METROPOLITANA CONSTANTA, LOCALITATEA VALU LUI TRAIAN, IN VEDEREA UTILIZARII ACESTEIA DREPT CENTRU DE TINERET
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia de Dezvoltare Intercomunitara Zona Metropolitana ConstantaCod fiscal: 21683917, Adresa: B-DUL TOMIS NR.51, Constanta, Telefon: +40 341176415, Fax: +40 341176416
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL TOMIS NR.51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 341176415, fax: +40 341176416, persoana de contact: ADRIAN CRACIUN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ION BANESCU 8A, CONSTANTA, ROMANIA, COD POSTAL 900669
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITAREA ?IEXTINDEREA UNEI CLADIRI DIN ZONA METROPOLITANA CONSTANTA, LOCALITATEA VALU LUI TRAIAN, IN VEDEREA UTILIZARII ACESTEIA DREPT CENTRU DE TINERET
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: in comuna Valul lui Traian pe terenul situat pe strada Bisericii nr.2A, se afla o constructie aflata in stare de degradare, in carea functionat vechiul Camin Cultural. In prezent se dore?te modernizarea, extinderea ?i dotarea cladirii existente, astfel incat aici sa poata functiona un Centru pentru Tineret.Valoarea estimata a contractului, inclusiv subcap. 5.3. din cadrul Devizului general? Chelt Diverse si neprevazute-este de 1.218.191 lei. Procentul cheltuielilor de diverse si neprevazute este de 4, 29% din valoarea totala estimata, adica suma de 61.000 lei.
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 218, 191 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de part: 23.000 lei perioada de valabil a gar de part este de 90 zile- termen care curge de la data limita de depunere a ofertelor si se va achita prin mijl.prev.in H.G. 925/2006, art.86, pana la data limita de desch. ofert. Gar de part se constit. prin viram bancar sau printr-un instrument de garantie emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o societ. de asig., care se prezinta in orig, in cuantumul si pt perioada prev.Instr. bancar trebuie sa contina in clar denumirea AC, sa faca referire expresa la procedura organizata, sa aiba inscrisa valabilit., sa prevada modul de exeutare a garantiei.In conf cu prev art 86 al. (3) din HG 92/2006, instr. de garantare tb sa prevada dc plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constat. culpei pers. garantate, in conf. cu contractul garantat, sau, neconditionat, resp la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa pers garantate. Gar de part se poate constitui si cu OPin contul RO86RZBR0000060009153899, deschis la Raiffeisen Bank Suc C?a. Gar de part, constituita de ofertantul a carui of a fost stab ca fiind castig, se restituie de AC in cel mult trei zile lucr de la data constit. gar de buna exexcutie. Garant de part, constituitade catre ofertantii a caror of nu a fost stab castig, se returneaza de AC dupa semnarea contr de ach publ cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data expirarii per de valab a ofertei.In cazul formul unei contestatii si a resping acesteia de catre CNSC, AC va retine contestatorului din garantie cuantumul de 4.998, 19 lei. Echivalenta pentru o gar de part depusa in alta moneda decat leu (euro, dolar, etc) se va face la cursul dat de BNR cu 6 zile inainte de data limita de dep a of-lor. Gar de part se va restitui in conf cu prev art 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA, conf art. 90 din HG 925?2006 actualizata. Gar de buna execut se poate constitui in oricare dintre formele prevazute de prevederile art.90 alin 1-3 din HG 925/2006, cu modific ulterioare. In situatia in care garantia de buna exec se constituie prin retineri succesive din facturi, suma initiala care se depunein contul deschis de disponibil nu trebuie sa fie m mica de 0, 5% din pret contract-ului. Cf HG 1045/2011 pt modif art 90 al HG 925/2006, contractantul are obligatia de a desch la Unitatea Trezoreriei Statului, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM-, acest indicator se reduce 50%.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor putea depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul 1- Declaratii privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006- in original.Daca este cazul, documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator.Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata prin Legea 337/2006.Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului, in original a Formularului 1A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/O.U.G. 34/2006.Daca este cazul, documentul va fi prezentat si decatre tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1) si d), daca este cazul).Cerinta nr. 3Certificarea faptului ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului ANRMAPnr. 314 din 12 oct 2010. Se va completa Formularul 1B "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"-original.Cerinta nr. 4Neincadrarea in prev. art. 691 din OUG 34/2006. Se va completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006- atat pentru ofertant, ofertant-asociat, subcontractant cat si pentru terti sustinatori- Formularul 1C. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Asocia?iei de Dezvoltare Intercomunitara Zona Metropolitana Constan?a, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Radu ?tefan Mazare, Decebal Fagadau, Nicolae Matei, Florin Chelaru, Ioan Ovidiu Brailoiu, Scupra George, Valentin Saghiu, Adrian Stan, Belu Ancuta Daniela, Mariana Gaju, Florin Mitroi, Dumitru Chiru, Constantin Florin Micu, Cristian-Maricel Cirjaliu, Marian Galbina?u, Vasile Delicoti, Nicu?or Daniel Constantinescu.Persoanele care aproba /semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Radu ?tefan Mazare, Decebal Fagadau, Nicolae Matei, Florin Chelaru, Ioan Ovidiu Brailoiu, Scupra George, Valentin Saghiu, Adrian Stan, Belu Ancuta Daniela, Mariana Gaju, Florin Mitroi, Dumitru Chiru, Constantin Florin Micu, Cristian-Maricel Cirjaliu, Marian Galbina?u, Vasile Delicoti, Nicu?or Daniel Constantinescu, Merla Viorica-Ani, Craciun Adrian, Iacob Ioni?a, Chebu?a Cristina, Ivan Claudia Gabriela, Fra?ila Iulia Claudia, Lupa?cu George, Arsenie Andreea, Barda?u Octavia, Anca Stanescu.Cerinta nr. 5Se solicita declararea calitatii participantului la procedura. Se va completa Formularul 2 ?Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 6Se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de M.F.P.-A.N.A.F.-Administratia finantelor publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, pvd indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bgetul consolidat general, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 7Se solicita prezentarea Certificatului de atestare fiscalaemis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, privind indepinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul local , in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota: din certificatele de atestare fiscala prezentate tb sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenl de achitare a datoriilor este data de de 25ale fiecarei luni, conform preved Legii 571/2003 pvd Codul fiscal cu modif si complet ulter. Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor putea depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in cazul in care nu se precizeaza altfel.Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice/fizice romane: prezentarea de certificate /documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Se va prezenta Certificatul constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte obiectul de activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Informatiile ce reies dinCertificatul constatator depus trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constator eliberat de ORC in original sau in copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat.Cerinta nr. 2Persoanelejuridice /fizice straine trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite.Se solicita prezentarea de documente in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul, traduse in limba romana si legalizate. Se solicita un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 3Se solicita prezentarea de documente in conformitate cu prevederile legale pentru Autorizarea societatii minim grad IIB- de catre ANRE pentru executarea lucrarilor de instalatii electrice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Risc profesional
Declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia dupa semnarea contractului, pana cel tarziu la data inceperii lucrarilor- conform Ordinului emis de AC, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea pentru lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., Cerinta nr. 2
Prezentarea bilanturilor contabile peanii 2010, 2011, 2012 vizate si inregistrate de organele competente.
Autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala., Cerinta nr. 21
Pentru persoanele juridice straine un act doveditor privind situatia financiara, Cerinta nr.3Cifra medie de afaceri medie realizata in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului- a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim: 2.200.000 leiVerificarea indepinirii limitei minime a cifrei de afaceri se va face in conformitate cu datele continute de bilanturile contabile prezentate conform Cerintei 2 a pct-lui III.2.2., sau pe baza oricaror alte documente edificatoare prezentate de ofertant.Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste conditia de IMM. Pentru indeplinirea valorii minime a cifrei de afaceri in domeniul de activ al contractului, in cazul asocierii, acestea se vor acumula., NOTA. Capacitatea economico-financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art. 186 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art.11^1 din HG nr. 925/2006, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In acest caz acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea economica si/sau financiara, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Angajamentul ferm de sustinere economica si/sau financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine, confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la art. 186 alin.(2) din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare., Cerin?a nr. 4Disponibilitatea de sustinere a lucrarii va fi in valoare de 380.000 lei , pentru o perioada de 4 luni.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata. NOTA: - Suma respectiva va putea fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Se va prezenta in original declaratia privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Cerinta minima nr.2
Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au executat in ultimii 5 ani lucrari in valoare cumulata de minim1.150.000 lei fara TVA, similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri.
Se vor prezentaminim 1 contract sau maxim 3 contracte distincte ce au avut ca obiect executia lucrarilor de reabilitare/modernizare cladiri a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.150.000 lei fara TVA.
Dovada indeplinirii lucrarilor similare se va face prin prezentarea de certificari de buna executie/doc(certificat constatator/recomandare/proces verbal de receptie) prin care sa se confirme executarea de lucrari similare, continand referiri la : beneficiarul contractului, tipul lucrarilor executate, perioada ?i locul in care s-a realizat contractul, valoarea contractelor pt cele m importante lucrari, precum ?i daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu ?i daca au fost duse la bun sfarsit. Incazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari /confirmari /recomandari din partea acestuia, demonstrarea executarii lucrarilor se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic., Cerinta minima nr.3
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4Lista cu intreg personalul ce va fi implicat in realizarea lucrarii specificandu-se: nume, prenume, calificare, atat pentru personalul propriu cat ?i, daca este cazul, alsubcontractantului/tilor/al sustinatorului tehnic profesional., Cerinta nr. 5
Se vor prezenta:
- minim 2 instalatori electricieni grad minim grad II B
Se va prezenta:
- autorizarea electricienilor grad minim II B- de catre ANRE, Cerinta minima nr. 6
- 1 (un) ?ef ?antier- inginer constructor absolvent de studii superioare - specializare constructii. Se va permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, si prezentarea de angajamente/acorduri de participare.Dovada indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa: diplomele de absolvire a studiilor in specialitatea solicitata, Curriculum Vitae- cu semnatura persoanei in original.Pentru angaja?ii proprii se va prezenta in copie, cu men?iunea ?conform cu originalul? contractul individual de munca, pentru cei care nu sunt salariati proprii-Formular 6C- Declaratia de disponibilitate., Cerinta nr. 7-minim 1 (un) responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat pentru lucrari de constructii civile- care va indeplinii functia de Responsabil Tehnic cu Executia. Acte normative care impun obligativitatea obtinerii atestat RTE: Legea10/1995, HG925/1995, Ordin MLPAT 777/2003.Se va permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanle de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, si prezentarea de angajamente/acorduri de participare.Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa atestate/autorizatii RTE pentru lucrari de constructii civile in termen de valabilitate la data limita dedepunere a ofertelor.Se vor mai prezenta pentru proprii angajati: - contractul de munca-Curriculum Vitae, Se vor mai prezenta pentru cei care nu sunt salariati sau angajati proprii: - Declaratii de disponibilitate-Formular 6C- Curriculum Vitae., Cerinta minima nr. 8Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor se face si prin contracte de inchiriere, de colaborare, sa., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economicare, eventual, intentia sa o subcontracteze -daca este cazulFara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.Se solicita, completarea unei liste cu subcontractantii si specializarea acestora, precum si cantitatile de lucrari si valoarea acestora.Autoritatea contractanta va lua in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta: contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Cerinta nr. 10
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conditiile si cu respectarea prevederilor art. 190 din OUG nr. 34/2006, coroborat cu art. 11^1 din HG nr. 925/2006, prin Angajament ferm, incheiat in forma autentica.
Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice ?i profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica ?i profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 ?i ale art.181 lit.a), c^1) si d).
In cazul in care sustinerea tertului se refera la resurse precum utilaje, echipamente, personal, care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, atunci angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt aceste resurse si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului.
In cazul in care sustinerea tertului se refera la indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, reflectata prin prezentarea unor liste de servicii/lucrari, atunci angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului, urmand sa raspunda pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ? aceasta avand dreptul de actiune directa impotriva sustinatorului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cerinta nr. 1Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Certificatele echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, in alta limba decat romana, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.ATENTIE: Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data limita de depunere a ofertelor, Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent.Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Acestea documente emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a protectiei mediului vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.ATENTIE: Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer