Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea Infrastructurii Publice Sociale oras Sinaia-Achizitia si instalarea de echipamente de supraveghere necesare pt cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in orasul Sinaia


Detaliu pentru invitatia numarul 333550
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL SINAIA (Primaria Orasului Sinaia)
Numar invitatie: 333550/10.08.2012
Denumire contract: Reabilitarea Infrastructurii Publice Socialeoras Sinaia-Achizitia si instalarea de echipamente de supraveghere necesare pt cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in orasul Sinaia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL SINAIA (Primaria Orasului Sinaia)Cod fiscal: 2844103, Adresa: SINAIA, Sinaia, Telefon: 0244-311788;0244-310650, Fax: 0244-314509
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SINAIA, Sinaia, Romania, cod postal: 106100, telefon: +40 244311788, fax: +40 244-314509, persoana de contact: DANA TIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Sinaia, Bd. Carol I, nr 47
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii specifice autoritatilor publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea Infrastructurii Publice Socialeoras Sinaia-Achizitia si instalarea de echipamente de supraveghere necesare pt cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in orasul Sinaia
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia si instalarea de echipamente de supraveghere necesare pt cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in orasul Sinaia.
II.1.6) CPV: 45314320-0 - Instalare de cabluri de retele informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 220, 210 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 24.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a of. Garantia de participare se poate constitui in conf. cu prev. art.86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se va constitui prin: a) - ordin de plata: in contul RO28TREZ5295006XXX000609 deschis la Trezoreria Busteni, beneficiar Orasul Sinaia, Cod de Identificare Fiscala 2844103 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; Sau - Scrisoare de garantie bancara-formular 16 din Sectiunea "Formulare" Sau - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/de asigurari care se prezinta in original.- In cazul asociatiilor, garantia de participare poate fi constituita de catre leaderul asociatiei.Garantia de participare nu poate fi constituita de catre subcontractanti. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, cu modif. si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o Intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.Garantia de participare se va completa si se va depune in original. In continutul formularului se va mentiona obligatoriu cuantumul sumei corespunzatoare art. 278 1 alin (1) si punerea la dispozitie, neconditionata, catre autoritatea contractanta a acestei sume la solicitarea acesteia conform prevederilor legale. Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire se va face in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006, modificata si completata prin HG 1045/2011.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.1.1;Op. ec. participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prev. la art. 180 din O.U.G. 34/2006. Cerinta oblig.: Formular. 1 din Sect.IV. Acest doc. nu se solicita subcont.; in cazul depunerii unei oferte in asoc., fiecare asoc. are oblig. de a demonstra indeplinirea cerintei; in cazul depunerii unei oferte individ./comune sustinuta financ. si/sau teh.-prof.de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are oblig. de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. Op. ec. participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in sit. prev. la art. 181.Cerinta obligatorie: completareaFormularului 2.1Pers. jr. rom. vor atasa certif./doc. in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autorit. legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul op. ec. si-a indeplinit oblig. de plata a impozitelor si taxelor catrebugetul general consolidat, precum si taxele locale.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pers. jr. straine vor atasa certif./doc. eliberate de autorit.legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul op. ec. si-a indeplinit oblig. de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale. Documentele se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? op. ec. participanti la procedura trebuie sa indeplineasca cond. prev.de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Formularului nr. 3 din Sectiunea IV. Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: sa depuna doua sau mai multe oferte individ. si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; sa depuna oferta individ./comuna si sa fie nominalizat ca subcontr. in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individ. sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinta nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta obligatorie: Formularului 2.2Cerinta nr.5 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev.art. 69ยน din OUG 34/2006 - se solicita completarea Declaratiei atat de catre ofertant, cat si de tert si de subcontr-Formular nr. 1.2. Cerinta obligatorie: ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/subcontract. care are dreptmembri in cadrul C.A./organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in rel. com., astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autorit. contr. este exclus din proc. de atrib. Pers. cu functie de decizie din cadrul autorit. contr., in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proc. de atrib. sunt pres. autorit. contr., respectiv Primarul, si pres. comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluareVlad Oprea ? Primar Oras SinaiaGheorghe Badaran ? ViceprimarBeatrice Radulescu-SecretarMembrii din comisia de evaluare pentru procedura prezenta: Dana Tiu?Sef Serv.Investitii si Achizitii Publice -Presedinte, cu drept de votCristina Harapu-Inspector Serv.Investitii si Achizitii Publice -membruCosmin Enoae ?inspector Serviciu Venituri si Cheltuieli -membruAurora Bunea -consilier juridic-membruLucia Nedelcu -inspector Departamentul Comunicare, Proiecte si Afaceri EuropeneMembrii de rezerva : Maria Ionita ?consilier juridicIon Negutoiu -Sef Serv.venituri si CheltuieliPersoanele care au aprobat bugetul aferent A.C. necesar finantarii contr. de achiz. publica sunt : Hogea Anca? cons.local;Cojoianu Lacramioara ? cons.local;David Remus ? cons.local;Iosifescu Nicolae? cons.local;Marincas Aurelia ? cons.local;Toma Daniela ?cons.local;Sarateanu Gheorghe ? cons.local, Vasile Viorica ? cons. local;Dilirici Ion ? cons.local;Marina Constantin ? cons.local;Zidaru Marian ? cons.local;Vasile Gheorghe ? cons.local;Voicu Anisoara? cons.local; ? cons.local, Harabagiu Virgil? cons.local;Nicolai Marius ? cons.local Cerinta nr. 1 Pers. jr. romaneOp. ec. participanti la proc. trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de O.R.C., valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: denumirea op. ec. si toate datele de identificare; CUI; sediul soc., sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese); structura actionariatului; numele reprez. legali ai op. ec.; dom. de activ. principal; dom.de activ. secundare; situatia societatii (in stare de functionare, dizolvare, reorg. judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Cerinta nr. 2 Pers. fizice romaneOp. ec. participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Cerinta obligatorie: Autorizatie de functionare / altele echivalente. Valabilitate la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 3 Pers. jr. / fizice straineOp. ec. participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in lb. romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in lb. romana, emise de autorit. competente din tara in care isi are sediul op. ec., din care sa rezulte: denumirea op. ec. si toate datele de identificare; CUI; sediul soc., sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); structura actionariatului; numele reprez. legali ai op. ec.; dom. de activ. principal; dom. de activ.secundar; situatia soc. (in stare de functionare, dizolvare, reorg. judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Cerinta nr. 4 AUTORIZARI SI CERTIFICARI SPECIFICE: Cerinte minime obligatorii: Ofertantul va face dovada ca este atestat ANRE tip B (valabil la data depunerii ofertelor) pentru executie bransamente electrice.Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru instalare de Sisteme de Supraveghere Video si Sistem Antiefractie, conform Legii nr. 333/2003, cu modif. si compl.ulterioare, valabila la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta min: Documente care sa demonstreze capac. ec.a ofertantuluiCerinta obligatorie: a) Formularul nr.6 (INFORMATII GENERALE) completat.b.I) Pers. jr. romane vor atasa copii dupa sit. financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2009, 2010 si 2011, inregistrate la Ad-tia finan.b.II) Decl, . privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani ? min. 2.400.000 lei (autor. contr. va avea in vedere data la care op. ec. a fost infiintat). Se vaavea in vedere, cursul inforeuro al lunii dec. pentru anii 2009, 2010 si 2011, astfel: dec.2009 ? 1 Euro = 4.2788 lei;dec.2010 ? 1 Euro = 4, 2943 lei.dec.2011 ? 1 Euro = 4, 3518 lei;b.III) Pers. jr. straine vor atasa, in copie insotita de traducere certif.in lb.romana, doc.relevante, emise de autorit. competente, care sa certifice indeplinirea cerintei oblig. privind situatia ec.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit op.nu se emit astfel de documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta min- declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani si personalul responsabil cu indeplinirea contractului., Cerinta min-personal minim necesar pentru indeplinirea contractului: Expert 1.Responsabil/Manager de proiect -atestat in urma absolvirii unor cursuri rec. nat. sau internat.si care sa fi condus min. un proiect sim. cu cel care face ob. prez. proceduri.Expert 2: Inginer electronist/automatist, abs. de studii sup., avizat de inspectoratele de politie jud. sau de Directia Generala de Politie a Mun. Bucuresti pe raza careia soc.isi are sediul, respectiv pers. fizica, domiciliul, pt inst. si service sist. de securit.Expertul va fi avizat pt lucrul la inaltime.Expert 3-Inginer inst. electrice-avand exp. in coordonarea lucr. de inst el., avizat pt lucru la inaltime., Cerinta min: Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pt cele mai importante lucrari.Experienta similaraConditia minima pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea unui contract/unor contracte similare finalizate a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv 1.220.210 lei., Cerinta min: Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice e care dispune operatorul economicOp. ec., impreuna cu ofertantul asociat si subcontr., dupa caz, trebuie sa aiba la dispozitie echipam. si bunurile necesare indepl. in bune cond. a contr.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in prop.sau are acces(contr.inch, conces., cumparare, leasing, etc.) la utilaje si echipam.care sa functioneze si sa fie permanent la dispozitia sa, la intreaga capac. si care sa fie folosite in timpul derularii contr.Lista min. trebuie sa includa: 1. Automacara-ptr. descarcare tamburi de cabluri2. Trusa sudura fibra optica-ptr. realizarea infrastructurii de transmisie3. Aparat de masura pentru fibra optica (OTDR)-ptr. verificarea infrastr.de transmisie4. Aparat de certificare pentru retele categ.5, 5e, 6.-ptr. verif cablurilor FTP de conectare a echip5. Platforma mobila tip PRB-16T- ptr. montajul camerelor video si a elementelor de sustinere., Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea., Informatii privind subcontractantii.Declaratie privins subcontractantii.Declaratie pe propria raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conf art 69, indice 1 din OUG 34/2006, cu modif. si completarile ulterioare. Standard de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent.Candidatul trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat deorganisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent., Standard de asigurare a protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent.Candidatul trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: Pentru cel mai mic pret prezentat in oferte se acorda punctaj maxim, 70 puncte.Pentru orice alt pret prezentat in oferte , punctajul se acorda conform algoritmului P=(pret cel mai mic)/pret prezentat n)x 70 puncte
Termen executie a lucrarilor
30
Descriere: Pentru cel mai mic termen de livrare, instalare , realizare a tuturor lucrarilor din proiect si punere in functiune se acorda punctaj maxim, respectiv 30 puncte. Termenul de executiemin. sub care oferta nu este punctata suplimentar este de 4 luni de la predarea amplasamentului lucrarilor.Termenul de executie max.peste care oferta este considerata neconforma este de 9 luni de la predarea amplasamentului lucrarilor. Pentru orice alt termen de executie, punctajul se acorda conform algoritmului: PTL = [termenul de executie cel mai mic]/ [termenul de executie n] x punctajul maxim acordat [30] .
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participarein SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 16:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer