Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea instalatiei electrice si hidromecanice de actionare vane baraj Maneciu


Detaliu pentru invitatia numarul 312693
Autoritate contractanta
DIRECTIA APELOR BUZAU IALOMITA
Cod de identificare fiscala: 23706189
Adresa: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Buzau
Telefon: 0238725447
Fax: 0238427237
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitarea instalatiei electrice si hidromecanice de actionare vane baraj Maneciu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45248000-7 - Lucrari de constructii de structuri hidromecanice (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executie lucraripentru obiectivul de investitii: ?Reabilitarea instalatiei electrice si hidromecanice de actionare vane de la golirea de fund si evacuatorul de ape mari baraj Maneciu?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 05.09.2011 11:50
Data limita de depunere a ofertelor: 29.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Administrata Bazinala de Apa Buzau-Ialomita, Str.Bucegi, Nr.20 bis, Loc: Buzau, Cod postal: 120 208, Romania , Tel.0238 72 54 47, Email: [email protected], Fax: 0238 42 72 37
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Bazinala de Apa Buzau-Ialomita, Str.Bucegi, Nr.20 bis, Localitatea: Buzau
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Mediu
Valoare estimata: 145, 696 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitDeclaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Certificat privind plata obligatiilorbugetul localCertificat constatator privind plataobligatiilor bugetul de statCertificat de inregistrareCertificat constatator emis de O.R.C.Bilantul contabil la data de 31.12.2008; 31.12.2009; 31.12.2010Fisa de informatii generaleDeclaratie privind lista princip lucrari prest in ultimii 3 aniSe solicita ca in ultimii 3 ani operatorul sa fi prestat cel putin un contr sau max 3contr de exper similara cu val tot de min 140000 RON fara TVAVal min impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani este de: 280000 RON (fara TVA)Experienta similara-fisa ptr fiecare contract de experienta similaraDecl. refer. la personalul implicat in derularea contract.Certificat de atestare ISO 9001sau echivCertificat de atestare ISO 14001sauechivCertificat OHSAS 18001:2004 sau echiv
Documentatia este atasata invitatiei de participareSe solicita garantie de participare de 2800 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Proceduri tehnice de executie
20
Descriere: Executie
Controlul si planul calitatii
15
Descriere: Calitate
Durata de executie
5
Descriere: Durata de executie
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer