Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea instalatiilor electrice la Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 334183
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi
Numar invitatie: 334183/23.08.2012
Denumire contract: Reabilitarea instalatiilor electrice la Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Pneumoftiziologie IasiCod fiscal: 4541262, Adresa: str. Dr. I. Cihac 30, Iasi, Telefon: 0232 261813, Fax: 0232 261813
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea instalatiilor electrice la Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea instalatiilor electrice la Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi in sectiile: Sectia 1-str.Dr.I.Cihac nr.30, Sectia 2-str, Pascanu nr.11, Sectia 4-sos.Bucium nr.106 (inslatii electrice interioare, bransamente, inclusiv utilaje functionale cu montaj si dotari)
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 886, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei.Garant.de particip.se constituie prin virament bancar, printr-un instrument bancar emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile si se va calcula de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Garantia de participare va trebui sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioade de valabilitate a ofertei, iar perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Conform art.278^1, alin.1, litera b) in cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC si in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata sume: intre 420.001 lei si 4.200.000 lei-4.200 leo+1% din ceea ce depaseste 420.001 lei.Contul in care se va vira garantia de participare este RO24 TREZ 4065 005X XX00 0403 deschis la Trezoreria Iasi.Ofert. care se incadreaza in categoria IMM-urilor vor completa formularul 6 si vor beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de lucrari si va avea o valoare egala cu 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 din HG 925/2006 alin(2)-(4) se aplica in mod corespunzator.Ofertantul castigator, daca se incadreaza in categoria IMM-urilor va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificarisi completari prin Legea nr.337/2006- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ?conform formularului F1 din documentatia de atribuire;In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazutala art.181 dinO.U.G.34/2006 cu modificarisi completari prin Legea nr.337/2006 - conform formularului F2 din documentatia de atribuire;Persoanele juridice straine: *se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.*in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilitofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractantava accepta o declaratie pe propria raspundere sau dacain tara respectiva nu existaprevederi legale la declaratiile pe propria raspundere, o declaratie autenticadata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizaasi legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.3-Declaratie pe propria raspundere de participare la licitatie cu oferta independentain conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 ? ofertantii trebuie sa completezesi sa prezinte formularul F3 din documentatia de atribuire.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa respecte aceasta cerinta.Cerinta nr.4-Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.691(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarisi completari prin Legea nr.337/2006? conform formular F4 si Anexa din documentatia de atribuire;Nume si Prenume-Functia detinuta in cadrul Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Iasi: -Dr.Ec.Filipeanu Dumitru-Manager -Dr.Mitrofan Costica-Director Medical-Ec.Adam Roxana Nicoleta ?Director Financiar Contabil-ing.Simin Dan ?Sef Serv A.T.A.I.-ec.Dontov Valentin-Comp. Achizitii-Aprovizionare Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare sau alte echivalente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.* Certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului va fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si va fi eliberat cu cel mult 30 de zile de data deschiderii ofertelor.Persoane fizice/juridice straine: Documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana , documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prevezenta documentele mentionate mai sus.Cerinta nr. 2-Firma ofertanta trebuie sa fia atestata ANRE cu atestat tip B pentru executarea instalatiilor electrice interioare pentru constructii civile si industrial, bransamenteaeriene si subterane la tensiunea nominal de 0, 4 KW (ofertantul va prezenta copie dupa certificatul de atestare).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1- Copii lizibileale bilanturilor contabile pe anii 2009, 2010si 2011, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din O.U.G. nr.34/2006 ;Cerinta nr.2-Informatii generale privind media cifrei de afaceri in domeniul aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani.Cerinta nr.3-Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privindlista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani.Mod de indeplinire: ofertantiivor face dovada executarii pe ultimii 5 ani a unui sau mai multor lucrari similareca natura si complexitate cu cea sau pusa procedurii in valoare cumulata de850.000 lei fara TVA si vor completa Declaratia privindlista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani. Pentru a face dovada indeplinirii cerintei se vor prezenta: copii dupa contracte, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si proces verbal de punere in functiune., Cerinta nr.2-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Mod de indeplinire: ofertantii vor completa Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Cerinta nr.3-Declaratie privind efectivul mediu anual a personalului angajat si al cadrelor de conducere.Mod de indeplinire: ofertantii vor completa Declaratia privind efectivul mediu anual a personalului angajat si al cadrelor de conducere si vor depune declaratii de disponibilitate a cel putin: un responsabil tehnic cu executia instalatiilor electrice sielectricieni autorizati gradul 2A, 2B, care sa prezinte CV-ul si autorizatia si/saucontractul de prestari servicii, in cazul in care persoana nu este angajatul firmei., Cerinta nr.4-Informatii privind asociereaMod de indeplinire: ofertantii vor completa Acordul de asociere, Cerinta nr.5- Informatii privind subcontractantiiMod de indeplinire: ofertantii vor completa Declaratia privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Standarde de asigurare a calitatii-Cerinta nr.1-Certificate emise de organisme independente careatestarespectarea standardelordeasigurare a calitatii - ISO 9001/2001 sau alte standarde echivalente.Mod de indeplinire: ofertantii vor prezenta copii lizibile ale Certificatelor emise de organisme independente careatestarespectarea standardelordeasigurare a calitatii - ISO 9001/2001 sau alte standarde echivalente.Se accepta ofertantii care prezinta documente edificatoare ca sunt in curs de reautorizare., Standarde de protectie a mediului-Cerinta nr.1-Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului - ISO14001/2001 sau alte standarde echivalente.Mod de indeplinire: ofertantii vor prezenta copii lizibile ale certificatelor emise de organisme independente care atestarespectareastandardelor de protectie a mediului - ISO 14001/2001 sau alte standarde echivalente.Se accepta ofertantii care prezinta documente edificatoare ca sunt in curs de reautorizare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Punct. (55 puncte) pt fact. de eval. ?Pret? se acorda astfel: Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punct. maxim alocat fact. de evaluare respective.Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: Pp(n) = Pret minim x 55/Pret (n)P(n) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pret?;Pret minim - pretul cel mai mic ofertat;Pret (n) - pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.Criteriul a avut in vedere fondurile alocate de bugetul Consiliului Judetean Iasi .
Perioada de executie
25
Descriere: Punctajul (25 puncte) pentru ?Perioada de executie? se acorda astfel: a) Pentru cea mai scazuta perioada de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv.b) Pentru calculul perioadei de executie, punctajul se acorda proportional, astfel: Pe(n) = Emin /E(n) x 25 puncte.Pe(n) - punctajul ofertei aferent factorului de evaluare pentru care se calculeaza numarul acordat de puncte.E(n) - perioade de executie ofertata de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.Emin. - cea mai mica perioada de executie ofertata in cadrul procedurii de atribuire.Perioada de executie mai micade 2 luni nu va fi punctata suplimentar iar perioada de executie maxima de executie acceptata va fi4 luni, peste aceasta perioada maxima ofertele se vor considera neconforme.Criteriul a avut in vedere prevederile Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii cu modificarile si completarile ulterioare.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
20
Descriere: Punct.(20 puncte) pentru fact. de eval. , , Perioada de garant. a lucr. execut.? se va acorda astfel: a) Pt. of. care prevede cea mai mare perioada de garant. a lucr. exec. se acorda punct.max.alocat (20 puncte);b) Pt. celelalte of., punct. se acorda proportional, astfel: PDg(n) = G(n)/Gmax x 20 puncte.PDg(n) - punct. of. aferent fact.de eval.pt. care se calculeaza nr. acordat de puncte;G(n) - termenul de garant.of. de op.economic pentru care se calcul.punct.;Gmax. - cel mai mare termen de garantie of. in cadrul proced. de atrib.Perioada de garant. se va exprima in luni. Perioada min.de garant.sub care of. va fi considerata neconforma va fi de 12 luni iar durata maxima realista peste care of. nu va fi punctata suplimentar va fi max. de 48 de luni.Crit. a avut in vedere prevederile H.G. nr.273/1994 privind aprobarea Reg.de receptie a lucr.de constr. si instal. aferente acestora cu modif.si compl. ulterioare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer