Achizitie publica - Reabilitarea instalatiilor electrice la Spitalul Clinic de Urgenta ?Prof. Dr. Nicolae Oblu? Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 340996
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340996/14.12.2012
Denumire contract: Reabilitarea instalatiilor electrice la Spitalul Clinic de Urgenta ?Prof. Dr. Nicolae Oblu? Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta "Prof. Dr. Nicolae Oblu" IasiCod fiscal: 4540810, Adresa: Iasi, Str. Ateneului nr. 2, Iasi, Telefon: +40 232264271/0232473020, Fax: +40 232473676
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, Str. Ateneului nr. 2, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon: +40 232264271, fax: +40 232473676, persoana de contact: Ionel Vasiliu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Iasi, Str. Ateneului nr. 2, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon: +40 232264271, fax: +40 232473676, persoana de contact: Ionel Vasiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea instalatiilor electrice la Spitalul Clinic de Urgenta ?Prof. Dr. Nicolae Oblu? Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea instalatiilor electrice la Spitalul Clinic de Urgenta ?Prof. Dr. Nicolae Oblu? Iasi (inslatii electrice interioare, bransamente, inclusiv utilaje functionale cu montaj si dotari)
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 663, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 12.000 lei. Garant.de particip.se constituie prin virament bancar, printr-un instrument bancar emisin conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pe perioada prevazuta in doc. de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile si se va calcula de la data limita de depunere a ofertei. Garantia de participare va trebui sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioade de valabilitate a ofertei, iar perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Conform art.278^1, alin.1 litera b), in cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC si in masura in care Consiliulrespinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.443 lei, suma calculata conform art.278^1, alin.1 litera b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Contul in care se va vira garantia de participare este RO86 TREZ 4065 006X XX01 5630, deschis la Trezoreria mun. Iasi.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de lucrari si va avea o valoare egala cu5% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii deo societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 din HG 925/2006 alin(2)-(4) se aplicain mod corespunzator. Ofertantul castigator, daca se incadreaza in categoria IMM-urilor va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 ? formular F1.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.34/2006 cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 - conform formularului F2 din documentatia de atribuire;Cerinta nr. 3 - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 4 - Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine - se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator din acest punct de vedere in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale la declaratiile pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere de participare la procedura cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314 / 2010 ? ofertantii trebuie sa completeze si sa prezinte formularul F3 din documentatia de atribuire.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa respecte aceasta cerinta.Cerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006? conform formular F4 si Anexa din documentatia de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Clinic de Urgenta ?Prof.Dr.N.Oblu? Iasi : Dr. Lucian Eva ? Manager;Dr. Eugen Cezar Popescu ? Director Medical;Ec. Ioan Haliga ? Director Financiar Contabil;Membrii comisiei de evaluare: Ing.ec. Ionel Vasiliu ? sef birou achizitii, Ing. Popa Petronel ? sef serviciu tehnic, Prog. Ioan Curcan ? sef birou aprovizionare, Ing. Iftenie Don, Jr. Iulia Tibulca.Membrii Consiliului Judetean Iasi care au aprobat bugetul autoritatii contractante necesar finantarii contractului (Ord. ANRMAP nr. 170/2012) :1. ADASCALITEI CONSTANTIN2. AIVANOAIEI CONSTANTIN ALIN3. APAVALOAIEI DINU4. BACIU MIHAI5. BOZ PETRU EDUARD6. BRATESCU LIVIU7. BULGARU LIVIU GABRIEL8. CARP PETRA9. CALIMAN ADRIAN CONSTANTIN10. CITEA VASILE11. CHIRILA VICTOR12. COZIANU IULIAN13. DASCALU PETRU14. HAUTA MARIAN15. IVANCIA MIHAELA16. LEBADA DOREL17. LUPASCU VASILE18. LUPU MAGDALENA19. LUPU VICTOREL20. MACOVEI SILVIU NICU21. MIHAI FLORIN22. MOROSAN CATALIN23. POPA FLORIN24. POPESCU MIHAIL GABRIEL25. ROMANIUC LILIANA26. ROSCA CIPRIAN LUCIAN27. STANCIU CRISTIAN28. STOIAN IOAN29. TOMA VASILE30. SALARU VASILE31. SERBAN CONSTANTIN32. URCACIU ION LORIN33. URSANU RADU IONEL34. VINTILA IORDAN35. VORNICU CARMEN PAULA36. VORNICU LIVIU GABRIELPrecizari : a. Cerintele 1 - 6 nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor 1 - 6.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor 1, 2 si 6 si de a completa, dupa caz, formularele F16 si/sau F17. Cerinta nr.1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare sau alte echivalente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului va fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul? si va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depuneriiofertei.Persoane fizice/juridice straine: Documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana , documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prevezenta documentele mentionate mai sus.Cerinta nr. 2 Conform art. 11-12 din Ordinul ANRE nr. 24/2007, firma ofertanta trebuie sa fia atestata ANRE cu atestat tip B pentru executarea instalatiilor electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiunea nominala de pana la 0, 4 KW. (ofertantul va prezenta documentul in original in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?).Cerinta nr. 3 Conform art. 51 din Legea 307/2006, firma ofertanta trebuie sa fie autorizata pentru ?Instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu? emisa de INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA, in in original in copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.*Ofertantii vor face dovada executarii pe ultimii 5 ani a uneia sau mai multor lucrari similare ca natura si complexitate cu cea pusa procedurii in valoare cumulata de minim 663.000 lei fara TVA si vor completa Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (F8+anexa). Pentru a face dovada indeplinirii cerintei se vor prezenta: copii dupa contracte si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor . Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Cerinta nr.2-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.*Ofertantii vor completa Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (F9).Conditie de calificare: Ofertantul va face dovada ca are in dotare proprie sau inchiriate cu cotract ferm cel putin pe perioada de derulare a lucrarilor urmatoarele: autocamion, autoutilitara, platforma ridicatoare, schela mobila de min. 100 mp, echipamente de masura si control pentru curenti slabi. Dreptul de folosinta trebuie sa fie ferm si garantat pentru intreaga perioada de derulare a contractului de achizitie (se va prezenta in acest sens o copie a contractului de leasing/inchiriere), in caz contrar oferta poate fi considerata inacceptabila, Cerinta nr.3-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.*Ofertantii vor completa Declaratia privind efectivul mediu anual a personalului angajat si al cadrelor de conducere (F10)si vor depune declaratii de disponibilitate (F11) a cel putin: un responsabil tehnic cu executia instalatiilor electrice, un responsabil cu calitatea, trei ingineri instalatii, specializarea instalatii electrice, autorizati 2A+2B cu experienta de cel putin5 ani in domeniul studiilor si cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului, un coordonator sanatate si securitatea muncii, minim 5electricieni autorizati cu gradul 2B, care sa prezinte CV-ul, copii atestate/calificari, extras REVISAL, declarate disponibilitate pentru proiect prin inscrierea unei mentiuni pe CV., Cerinta nr.4-Informatii privind asocierea*Ofertantii vor completa Acordul de asociere (F11), Cerinta nr.5- Informatii privind subcontractantii*Ofertantii vor completa Declaratia privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (F13)*Autoritatea contractanta nu impune criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Standarde de asigurare a calitatiiCerinta nr.1 Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2001 sau alte standarde echivalente, in domeniul de activitate corespunzator obiectului contractului.*Ofertantii vor prezenta copii lizibile ale Certificatelor emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2001 sau alte standarde echivalente., Standarde de protectie a mediuluiCerinta nr.1-Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului - ISO 14001/2001 sau alte standarde echivalente, in domeniul de activitate corespunzator obiectului contractului.*Ofertantii vor prezenta copii lizibile ale certificateloremise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului - ISO 14001/2001 sau alte standarde echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Numar de puncte pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei?= 65 puncte.
perioada de garantie
10
Descriere: Numar puncte pentru factorul de evaluare ?perioada de garantie?= 10 puncte
termenul de executie
20
Descriere: Numar puncte pentru factorul de atribuire ?termenul de executie? = 20 puncte
perioadade interventiepentru remedierea defectelor in garantie
5
Descriere: Numar puncte pentru factorul de evaluare ?Timpulde interventiepentru remedierea defectelor in garantie? = 5 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 09:51