Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea, modernizare si echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate ? Ambulatoriu de specialitate adulti (Corp A) ? al Spitalului Judetean Bacau cod SMIS 12223


Detaliu pentru invitatia numarul 343539
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL BACAU
Numar invitatie: 343539/06.03.2013
Denumire contract: Reabilitarea, modernizare si echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate ? Ambulatoriu de specialitate adulti (Corp A) ? al Spitalului Judetean Bacau cod SMIS 12223
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BACAUCod fiscal: 4455510, Adresa: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Telefon: 0234-537200, Fax: 0234-535012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234537200, fax: +40 234535012, persoana de contact: Mariana Mitruti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, Calea Marasesti nr.2 Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea, modernizare si echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate ? Ambulatoriu de specialitate adulti (Corp A) ? al Spitalului Judetean Bacau cod SMIS 12223
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Reabilitarea, modernizare si echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate ? Ambulatoriu de specialitate adulti (Corp A) ? al Spitalului Judetean Bacau? prevad lucrari de modernizare la nivelul demisolului, parterului si etajului 1; aceste lucrari cuprind recompartimentari si reconversii functionale, inlocuirea finisajelor interioare la pereti, pardoseli si plafoane, schimbarea tamplariei interioare, inlocuirea instalatiilor sanitare, termice, electrice, climatizare ? ventilatie, instalatii de curenti slabi (telecomunicatii, monitorizare video, intranet), instalatii de alarmare si semnalizare incendiu; pentru inchiderile exterioare au fost prevazute lucrari de realizare a termosistemului si schimbarea tamplariei exterioare pentru intregea cladire D+P+2E; amenajare curte interioara.Valoarea estimata totala a lucrarilorce urmeaza a fi atribuite este: 12.142.470 lei fara TVAsi se compune din: - valoarea estimata a lucrarilor in cuantum de 11.040.730 lei+- cheltuieli diverse si neprevazute (10% ), in cuantum de 1.101.740 lei.
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 142, 470 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 220.000 lei din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278^1 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de de 8.664, 07 lei.Garantia poate fi constituita in lei/alta valuta. Echivalenta leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cod fiscal 5057580) RO51TREZ0615006XXX000208, Trezoreria Bacau cu conditia confirmarii de catre banca emitenta si a efectuarii viramentului pana la termenul de deschidere a ofertelor (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata) sau printr-un instrument de garantare (model formular F20) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie.In cazul depunerii ofertei in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa se mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. IMM-urile, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004 actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, Formular B2.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire (conform art. 90 din HG 925/2006): a) garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, Formular F21saub) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, iar suma initiala depusa de catre contractant in contul astfel deschis va fi de cel putin 0, 5% din pretul contractului fara TVA Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.In cadrul proiectului de contract la Cap. 12. Garantia de buna executie a contractului, se va mentiona varianta dorita de constituire. IMM-urile, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii actualizata.Perioada de garantie acordata lucrarilor este de minm 24 de luni de la semnarea PV de receptie la terminarea lucrarilor si pana la admiterea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.b) Cazier judiciar al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertelor, inclusiv pentru tert sustinator.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3.Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4 .Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dragos Benea ? Presedinte;Nastase Claudiu ? Vicepresedinte;Braneanu Dumitru ? Vicepresedinte;Popoutanu Dorina ? Administrator public al judetuluiZara Elena Catalina ? Secratarul judetuluiFantaza Ciprian - Director executiv Directia juridica si administratie publica localaMitrea Gabriela ? Director executiv -Directia economica, informatizare si managementul calitatiiMitruti Mariana ? Director executiv ? Directia achizitii publice, contracte, venituriBotez Silviu ? director executiv ? Directia dezvoltare durabila si managementul proiectelorAndriescu Danelina - manager proiectConsilieri judeteni: BALAN PAUSTIN, BEJAN GHEORGHE, BELCEANU GHEORGHE, BONDOR SILVIU, BONTAS DUMITRU, BOSTAN IONEL GABRIEL, CAUTIS VASILE, CASANEANU GABRIEL VASILICA, COSA MARICICA LUMINITA, DASCALU IOAN, DINU IOANA RALUCA, DRAGANUTA CONSTANTIN, DUMITRU RASPOPA MINCU ADRIAN, ENASOAE PETRU, FLOROIU IONEL, GANEA LAURENTIU EUGEN, GRITCU GABRIEL, HUMULESCU VASILE, ICHIM MIHAI, ISVORAN VASILE, MARCHIS ANA, MARCU COSTICA, MIHAILA PETRICA, MARTZ CARMEN, NASTASA CLAUDIU CONSTANTIN, OCHENATU NECHIFOR EUGEN, OLARU NECULAI, OLTEANU PETRE CEZAR, PASLARU MARIUS, PRISTAVU MIHAI, SETO BOGDAN CONSTANTIN, STANICA MARIAN OVIDIU, SAPCA NICU, SENDREA IULIAN RAZVAN, SOTCAN THEODORACerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economicva completa Formular 5Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Se solicita ca operatorul economic sa prezinte urmatoarele autorizari specifice: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, informatiile cuprinse in acesta sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, denumirea completa, sediul social, persoanele autorizate /administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (in cazul unei asocieri se va demonstra pentru partea sa care o va realiza in cadrul contractului). Activitatea solicitata trebuie sa fie autorizata conform art. 15 din Legea nr. 359/2004;Nota : Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator emis de O.N.R.C. in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.2. Atestat tip C2A (executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 ? 20 Kv si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 Kv) emis de ANRE, valabil la data limita a depunerii ofertelor; (conform ORDIN Nr. 51 din 16 decembrie 2011 privind modificarea si completarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, aprobat prin Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei nr. 24/2007);3. Atestat tip A1 (incercari de echipamente si instalatii electrice de joasa tensiune) emisa de ANRE, valabila la data limita a depunerii ofertelor; (conform ORDINNr. 51 din 16 decembrie 2011 privind modificarea si completarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, aprobat prin Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei nr. 24/2007);4. Certificat de atestare pentru efectuarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu emisa de Ministerul de Interne prin I.G.S.U (conform Legii nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor si HGR nr. 1739/2006 pentru aprobarea categoriilor de constructii si amenajari care se supun avizarii si/sau autorizarii privind securitatea la incendiu);5. Licenta pentru efectuarea lucrarilor de instalare a sistemelor tehnice de protectie si de alarmare impotriva efractiei emisa de Politia Romana (conform art 34 din Legea 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor).Note: a. Persoanele juridice/fizice straine (daca este cazul) ? vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele se vor prezenta in limba romana si legalizate.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna atunci autorizarile specifice de mai sus se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim 22.000.000 lei sau echivalentul euro care se va raporta la un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani conform Formular 6 si anexa 1 la Formular 6., Pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara, executie lucrari, ofertantii vor prezenta cel putin un document avand o valoare de minim 11.040.000, 00 lei fara TVA si al caror lucrari sunt similare cu obiectul prezentei proceduri.Dovada experientei similare se va face prin prezentarea de documente ce confirmalucrarile executate si duse la bun sfarsit.Prin "lucrari executate si duse la bun sfarsit" se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau-lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.In situatia in care experienta specifica a fost dobandita in calitate de subcontractant / asociat se va prezenta contractul de subcontractare / asociere precum si procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor incheiat de catre contractantul general, iar recomandarea daca este obtinuta de la contractantul general va avea viza beneficiarului lucrarilor (autoritatea contractanta).Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul 8.b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (anexa 1 la Formularul 8), ,A. Personal responsabil de indeplinirea contractului (personal tehnic de specialitate pentru indeplinirea contractului): a. 1 Manager general de proiect/Coordonator general proiect cu studii superioare, cu experienta dovedita prin participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare;b. 1 Sef santier executie cu studii superioare in domeniul constructiilor civile si experienta profesionala in domeniu constructiilor civile, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;c. Responsabil tehnic cu executia atestat de catre MDRL pe domeniul I (conform HOTARARE Nr. 925 din 20 noiembrie 1995 pentru aprobarea Regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor; ORDIN Nr. 651 din2 august 2007 privind modificarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii", aprobata prin Ordinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 777/2003);, d. 1 inginer/subinginer avand specialitatea in domeniul energetic, autorizat ANRE gradul II (conform ORDIN Nr. 29 din 28 octombrie 2010 privind modificarea si completarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, aprobat prin Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei nr. 90/2009);e. 1 inginer/subinginer avand specialitatea in domeniul instalatiilor in constructii;f. Responsabil cu controlul tehnic de calitate, desemnat prin decizie interna;g. un Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, atestat., Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.Pe langa formularele precizate mai sus se vor depune si- CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original (Formular 9) din care sa reiasa experienta profesionala;
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;
- copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate;
- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, conf art 188, alin 3/OUG34/06, din care sa reiasa experienta in domeniu pentru personalul propus etc);
- Decizie de numire pentru Responsabilul cu controlul tehnic de calitate, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Responsabilul Tehnic cu Executia, in domeniul lucrarilor de constructii civile, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Coordonatorul in materie de sanatate si securitate in munca, valabila la data limita de depunere a ofertelor.B. Personal de executie de specialitateSe va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza - anexa 2 la Formularul 8, Utilaje, instalatii, echipamente: Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing/ conventii de inchiriere sau orice alte forme legale de punere la dispozitie), de urmatoarele utilaje, instalatii si echipamente tehnice: - statie de betoane de cimentPentru statia de betoane se va preciza adresa unde este amplasata statia de betoane.Se accepta si precontracte de furnizare beton pentru livrarea cantitatilor solicitate, incheiat cu un producator de betoane., Subcontractanti: Informatii privind subcontractantii / asociatii /furnizoriiSe va prezenta - formularul 11, anexa la formularul 11 si acordul de subcontractare (formularul D3.1).Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(formularul D3), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea siinregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati., Operatorii economici vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens (formularul D1) . Cerinta nr. 1Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001:2008 sauechivalentin domeniile ce fac obiectul prezentei proceduri, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la datalimita stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001:2005 sau echivalentSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? in domeniile ce fac obiectul prezentei proceduri, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2013 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer