Achizitie publica - Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, extinderea si echiparea infrastructurii sociale la Centrul Judetean Ilfov de Asistenta Medico-Sociala pentru bolnavi cronici Domnesti - Judetul Ilfov?.
Detaliu pentru invitatia numarul 345891
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345891/24.04.2013
Denumire contract: Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, extinderea si echiparea infrastructurii sociale la Centrul JudeteanIlfov de Asistenta Medico-Sociala pentru bolnavi croniciDomnesti - Judetul Ilfov?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL ILFOV - CONSILIUL JUDETEANCod fiscal: 4192545, Adresa: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 2127534/2125693, Fax: +40 2127534/2125699
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010446, telefon: +40 2127534/2125693, fax: +40 2127534/2125699, persoana de contact: Calinoiu Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Judetul Ilfov-Consiliul Judetean-Directia Investitii, Str.Gheorghe Manu, nr.18, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servici publice centrale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, extinderea si echiparea infrastructurii sociale la Centrul JudeteanIlfov de Asistenta Medico-Sociala pentru bolnavi croniciDomnesti - Judetul Ilfov?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.6) CPV: 45215213-3 - Lucrari de constructii de centre de ingrijire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 303, 682.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 46.073 lei fara TVA. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art.86, alin.1), 2) si 3)din H.Gnr.925/2006.In cazul constituirii prin virament bancar contul in care se va vira garantia de paticipare este RO58TREZ4215006XXX000266, deschis la Trezoreria judetului Ilfov, cu confirmarea acestuiacel mai tarziu pana ladata si ora limitade deschidere a ofertelorsi cu mentionarea obiectului contractului.Dovada garantiei de participare, in original, se va prezenta in plic separat de plicul ofertei, pe care se va mentiona ?Garantie de participare?.Echiv. pentru garantia de participaredepusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Modalitati de retinere a garantiei de participare: Art.87, alin.(1)-A.C are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricumnu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitiepublica/acordul-cadruinperioada de valabilitatea ofertei.alin.(2) In cazul incheierii unui acord-cadru, prevederea alin. (1) lit. b) nu este aplicabila.Conformprevederilorart. 2781 alin.(1), lit.b) din O.U.Gnr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatarului parte din garantia de participare respectiv6.083, 68lei fara TVA.
Garantie de buna executie
In cazulin careofertantul este o asociere, incadrarea incategoria interprinderilormici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel daca toti asociatiise incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin.(1) din H.Gnr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentrufacturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90, alin. (3) din H.G nr.925/2006 si prevederile H.G nr.1045/2011.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 5 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toate documente solicitate in cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice romane se va permite depunerea acestora in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar, pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentate.1.Declaratieprivind neincadrareainprevederile art.180 din OUG nr.34/2006.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratiepe proprie raspunderesemnata de reprezentantul legal(completareFormular12A).Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze la una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.7), Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor si Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Declaratia pentruneincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul (pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006). Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care beneficiaza de inlesniri la plata/esalonari/compensari, aprobate de catre organele competente in domeniu. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Modalitatea de indeplinire: Declaratie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului-(completare Formular nr.12C).4.Declaratieprivindneincadrareain situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Modalitateadeindeplinire: Declaratie pe propria raspundere(completareFormularnr.7)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatulasociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se afle in conflict de interese cu oricare din urmatoarele persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Marian PETRACHE - Presedinte-Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Cristina MANICEA-Vicepresedinte ? Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Geanta Sebastian DANIEL- Vicepresedinte ? Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Persoanele care semneaza documente emisein legatura cu sau pentruprocedura de atribuire: Monica TRANDAFIR-Secretar al Judetului- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Scriosteanu IONEL-Director Cabinet-Cabinet Presedinte;Liviu GRADINARU-Director General-Directia Generala Economica, Investitii si Absorbtie Fonduri;CristianOvidiuCatalinPISTOL-Director Executiv ? Directia Absorbtie Fonduri Interne si Internationale;Bogdan COSTEA- Director Executiv ? Directia Economica;Radu MARIOARA- Coordonator ? Directia Investitii;Constantin CALINOIU- Sef serviciu ?Serviciul Lucrari Publice si Achizitii ? Directia Investitii;Irina SULIMAN - Director Executiv?Directia Juridica si AdministratiePublica Locala - Serviciul Juridic Contencios, Avize Legalitate acte;Gabriela ALDEA- Sef serviciu ? Directia Absorbtie Fonduri Interne si Internationale -Serviciul Pregatire Implementare Proiecte;Marin HORATIU- Sef birou ? Biroul Disciplina in Constructii ? Directia Urbanism si Amenajarea Teritoriului;Mihaela NEDELCU- Sef serviciu ? Serviciul Urbanism si Amenajarea Teritoriului ? DirecTia Urbanism si Amenajarea Teritoriului;Marilena PADURE- Sef birou ? Biroul Buget ? Directia Economica;IonicaDRAGOTEANU - Sef serviciu ? Serviciul Administratie Publica ? Directia Juridica si Administratie Publica Locala;FlaviaTURTURESCU LILIANA - Sef serviciu ? Serviciul Promovare Activitati Antreprenoriale;Mihai STAN- Consilier (Manager de proiect) ? Directia Absorbtie Fonduri Interne si Internationale -Serviciul Pregatire Implementare Proiecte;Persoane care aproba bugetul- Lista consilierilor judeteni: BolintineanuGHEORGHE ?Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Marin BRANZOI- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Constantin NICOLAE-Consilier Judetean-Judetul Ilfov-ConsiliulJudetean;Stefan DORR- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Florin CristianDRAGAN- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Petra DUMITRACHE- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Ana-Maria DUMITRU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Catalin DUMITRU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Ionel DUMITRU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Vasile DUMITRU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Lucian ENACHE- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Ionita EMIL- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Ionut Ciprian GROSU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;NeaguVICTOR- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Marius Grigoras IANCU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Alexandra MARGARIT- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Constantin NITA- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Mihai Sandu NITA- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Cornel Constantin OFITERU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Florin PANTAZI- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Nicolae PAUN- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Tanase PETRE- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Piha GEORGE- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Stefan RADULESCU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Gheorghe ROMAN- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Andrei SCUTELNICU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Ionel- Robert STEFAN- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Toma CRISTIAN- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean.5. Declaratie?Certificatde participarela licitatiecu oferta independenta?Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere(completareFormular nr.6).Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat(dupa caz). Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite detraducere autorizata si legalizata.1. Pentru persoanele juridice romane: a.) Modalitatea de indeplinire: - PrezentareaCertificatuluiconstatator emisde OficiulRegistrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurileCAENaferente acestora.Pentru persoanele juridice straineb.) Modalitatea de indeplinire: -Prezentareade documentecare dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) sarezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.2. Declaratieprivindincadrarea in categoria intreprinderilor micii si mijlociiModalitatea de indeplinireDeclaratiaprivind incadrarea in categoria intreprinderilor micii si mijlocii semnata si stampilata de reprezentantul legal- completareFormular G.In conformitate cuart.7 dinLegea nr.346/2004- privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor micii si mijlocii.3. Declaratie pe propria raspundere ca lucrarile de instalatii electrice vor fii autorizateconform prevederilorlegale, semnata si stampilata de reprezentantul legal. Lucrarile de instalatii electrice vor fi executate de operatori economici atestati sau de electricieni autorizati in conformitate cu prevederile legale in vigoare, respectiv Ordinul Presedintelui AutoritatiiNationala de Reglementare in domeniul Energieinr. 90/2009, sau echivalent pentru personal din spatiul U.E si S.E.E (spatiul economic european);Modalitate de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere ca lucrarile de instalatii electrice vor fii autorizate conform prevederilor legale, semnata si stampilata de reprezentantul legal.4.Declaratie pe propria raspundere ca, lucrarile de instalatii de gaze naturale, vor fii autorizate conform prevederilor legale, semnata si stampilata de reprezentantul legal. Lucrarile de instalatii de gaze naturale vor fi executate de operatori economici autorizati sau de persoane fizice autorizate pentru desfasurarea de activitati in sectorul gazelor naturale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, respectiv Regulamentul pentru autorizareasi verificarea persoanelor fizice care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatarein sectorul gazelor naturale si Regulamentului pentru autorizareasi verificarea agentilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executiesiexploatare in sectorul gazelor naturale, aprobate prin Decizia Presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Gazelor Naturale, nr.1.342 din 22.10.2004, sau echivalent pentru personal din spatiul U.E si S.E.E (spatiul economic european);Modalitate de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere ca, lucrarile de instalatii de gaze naturale, vor fii autorizate conform prevederilor legale, semnata si stampilata de reprezentantul legal.5. Declaratie pe propria raspundere ca lucrarile de instalare a sistemelor, lucrarile de contructiisi instalatiile de semnalizare, alarmaresi alertare in caz de incendiu, precum si instalarea sistemelorsiinstalatiilor de limitaresi stingere a incendiilor, vor fii autorizate conform prevederilor legale, semnata si stampilata de reprezentantul legal. Lucrarile de instalare a sistemelor, lucrarile de contructiisi instalatiile de semnalizare, alarmaresi alertare in caz de incendiu, precum si instalarea sistemelorsiinstalatiilor de limitaresi stingere a incendiilor vor fi executate doar de personal autorizat conform prevederilor legale in vigoare de catreCentrulNational pentru Securitatela IncendiusiProtectieCivila, din cadrul Inspectoratului General pentruSituatii de Urgenta, respectiv Ordinul nr. 87/2010aMinistrului AdministratieisiInternelorpentru aprobarea Metodologiei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii inpotriva incendiilor, sau echivalent pentru personal din spatiul U.E si S.E.E (spatiul economic european).Modalitate de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere ca lucrarile de instalare a sistemelor, lucrarile de contructiisi instalatiile de semnalizare, alarmaresi alertare in caz de incendiu, precum si instalarea sistemelorsiinstalatiilor de limitaresistingere a incendiilor, vor fii autorizate conform prevederilor legale, semnata si stampilata de reprezentantul legal.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerintanr.1Declaratieprivind mediacifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de minim 4.607.364, 8leifara TVA lei sau echivalentul sumei in Euro la cursul mediuanual lei/euro comunicat de BCE.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte (formular B2). In cazul asocierii mai multor ofertanti, cerintele privind capacitatea financiara a ofertantuluipoate sa fie indeplinitaprin cumul de grupul de asociati., Continuare cerinta nr.1-In conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) si (2) din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva., Continuare cerinta nr.1-In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinereaacordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului candidatului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 (lit. a, c^1, si lit. d) si art 69^1 din OUG 34/2006, conform prevederilorLegii nr. 279/2011. Ofertantii nerezidenti vor prezenta copii ?conform cu originalul? pentru documentele solicitate insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora., Continuare cerinta nr.1-Angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrumentjuridicincheiat in forma autentica care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, inmod legitim, indeplinireaanumitor obligatiide catre persoana sustinatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: NOTA-Informatii privind asociatii-
Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului inainte de data semnarii contractului.
Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.
Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor. Individual si colectiv, si ca lideral asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana pe intreaga durata a contractului., Continuare NOTA-Informatii privind asociatii-Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In conformitate cu art.190, alin.(1) si (2) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarileulterioare, capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, ,Continuare NOTA-Informatii privind asociatii-prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180si art.181(a, c^1 si d) din OUG nr.34/2006.
Angajamentulferm trebuiesa reprezinteun instrument juridicincheiat in forma autentica care sa asigure dreptul autorita?ii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare, Continuare cerinta nr.7-La incheierea Contractului de achizitie publica prezent, achizitorul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerintanr.5-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine utilajele necesare executari lucrarii. Ofertantulva prezenta lista utilajelorpe care le detine in proprietate sau inchiriere sau in dotarea subcontractantilor pentrupartile din lucrare care vor fi subcontractante sau un angajament., Cerinta nr.6-Laborator de incercari gradul II
Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator de incercari gradul II (propriu sau cu contract de prestare/colaborare/angajament)pentru determinarile necesare executiei lucrarilor din cadrul acestui contract., Cerinta nr. 7-Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catresubcontractanti., Cerinta nr.4-Declaratie privind listapersonalului responsabil cu indeplinirea contractului.
Cerintele minime privind personalul tehnic de specialitatealocat realizariicontractului:
-Sefpunctdelucru - inginer/subinginercu studii superioare in domeniul constructiilor.
-Responsabil tehnic cu executia - inginer sau subinginer in domeniulconstructii civile, autorizatie valabila la data limita de depunere a ofertelor.
-Responsabil instalatii termice si sanitare-inginer/subinginerspecialitatea instalatii termice., Continuare cerinta nr.4-Responsabil instalatii electrice- inginer/subinginer specialitatea instalatii electrice.
-Responsabil cu controlul tehnic de calitate-numitprin dispozitieinterna avand specialitatea in unul din domeniileCCIA/IC/CFDP/IUDRsau echivalent, cu exeprienta in domeniu (control tehnic de calitate, executie).Declaratie de disponibilitateindividuala pentru personalul declarat ca fiindresponsabil cu indeplinirea contractului., Continuare cerinta nr.7- fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv;
- ofertantul trebuie sa indice in ofertele lor partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi;
- ofertantii trebuie sa prezinte lista cuprinzand subcontractantii;
- subcontractantii nu pot subcontracta lucrarile la randul lor., Cerinta nr. 3-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personajului angajat si al cadrelor de conducere, Continuare cerinta nr.7-Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens.
In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art.11 din H.G nr.925/2006impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006.
Subcontractare este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii: , Cerinta nr.1-Declaratie privind lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2-ExperientasimilaraOfertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare in domeniul executiei de lucrari civile: Ofertantul trebuiesa faca dovada ca a executatin ultimii 5 ani maximumtreicontracte de executie de lucrari constructii civile a caror valoare fara TVA, insumata sa fie egala sau mai mare de 2.303.682, 4 lei., Continuare cerinta nr.2-Pentru fiecare contract de lucrari declarat ca experienta similara se vor atasa: -fisa de experienta similara;
-Prezentarea oricaror certificate/documente care saconfirmeexecutia lucrarilor respective. Cerinta nr. 1Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca, operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calita?ii.Certificatul ISO 9001 (sau echivalent)pentru operatorul economic, copie conform cu originalul.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca, operatorul economic respecta anumite standardedeprotec?iamediului.CertificatulSR EN ISO 14001 (sau echivalent)pentru operatorul economic, copie conform cu originalul.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Termenul privindgarantia lucrarilor
10
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 12:33