Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, extinderea si echiparea infrastructurii sociale la Centrul Judetean Ilfov de Asistenta Medico-Sociala pentru bolnavi cronici Domnesti -Judetul Ilfov?


Detaliu pentru invitatia numarul 338026
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL ILFOV - CONSILIUL JUDETEAN
Numar invitatie: 338026/25.10.2012
Denumire contract: Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, extinderea si echiparea infrastructurii sociale la Centrul JudeteanIlfov de Asistenta Medico-Sociala pentru bolnavi cronici Domnesti -Judetul Ilfov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL ILFOV - CONSILIUL JUDETEANCod fiscal: 4192545, Adresa: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 2127534/2125693, Fax: +40 2127534/2125699
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010446, telefon: +40 2127534/2125693, fax: +40 2127534/2125699, persoana de contact: Gabriel Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Judetul Ilfov-Consiliul Judetean , Str. Gheorghe Manu, nr.18, sector 1, Bucuresti-Directia Investi?ii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, extinderea si echiparea infrastructurii sociale la Centrul JudeteanIlfov de Asistenta Medico-Sociala pentru bolnavi cronici Domnesti -Judetul Ilfov?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract de executielucrari si echipare ascensor electric ??Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea, extinderea si echiparea infrastructurii sociale la Centrul JudeteanIlfov de Asistenta Medico-Sociala pentru bolnavi croniciDomnesti-Judetul Ilfov?. Ascensorulelectric se regaseste in sectiunea documente generale-Doc.9(Documentatie economica).
II.1.6) CPV: 45215213-3 - Lucrari de constructii de centre de ingrijire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 535, 067.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 50.701 lei fara TVA.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: (1) prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(2) Ordin de plata in contul nr.RO58TREZ4215006XXX000266, deschis la Trezoreria judetului Ilfov, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului.Dovada garantiei de participare, in original, se va prezenta in plic separat de plicul ofertei, pe care se va mentiona ?Garantie de participare?. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare separat s-au in plicul/plicurile ce contine/contindocumentele de calificare, propunerea financiara, respectiv propunerea tehnica, vor fi respinse la deschidere. Garantia departicipare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre autoritatea contractantadupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Conform prevederilor art. 2781 alin.(1), lit.b) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge, autoritatea contractanta va retine contestatarului parte din garantia de participare respectiv 6.315, 07 lei fara TVA.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art.90 alin.(1) din H.Gnr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentrufacturile partiale, in coditiile prevazute la art.90, alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 si prevederile H.G nr.1045/2011. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 5 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului completata in conformitate cu Formularul 12A.Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G nr.34/2006, modificata si completata;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, lit.a), lit.c), lit.c)^1, lit.d) si lit.e) din O.U.G nr.34/2006-Declaratie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului completata in conformitate cu Formularul 12B.Ofertantul nu trebuie sa se incadreze la art.181, lit.a), lit.c), lit.c)^1, lit.d) si lit.e) din O.U.G nr.34/2006, modificata si completata;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Ofertantul trebuie sa indeplineasca toate conditiile legale pentru a participa la procedura de achizitie. Declaratie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului completata in conformitate cu Formularul 12C;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administrate/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociat persoane care sunt sot/sotie ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Declaratie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului completata in conformitate cu Formularul 7.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Marian PETRACHE - Presedinte-Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Cristina MANICEA-Vicepresedinte ? Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Mihai BARBU- Vicepresedinte ? Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Persoanele care semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Monica TRANDAFIR-Secretar al Judetului- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Ionel Florin NAE ?Director Executiv - Directia Juridica si Administratie- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Irina SULIMAN-Sef Serviciu- Serviciul Juridic- Contencios, Avizare Legalitate Acte- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Adela Steliana RALEA-Consilier juridic- Serviciul Juridic- Contencios, Avizare Legalitate Acte- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Bogdan COSTEA-Director Executiv-Directia Economica- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Marilena PADURE- Sef Birou-Biroul Buget, Venituri si Cheltuieli ? Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Melania RUSNAC- Sef Serviciu Contabilitate Salarizare - Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Gabriel ?Mihai CONSTANTIN- Director executiv-Directia Lucrari Publice- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Constantin CALINOIU-Sef Serviciu-Serviciul Lucrari Publice si Achizitii- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Persoane care aproba bugetul- Lista consilierilor judeteni: Bolintineanu GHEORGHE ?Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Marin BRANZOI- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Stefan BURLACU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Florin Cristian DRAGAN- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Petra DUMITRACHE- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Ana-Maria DUMITRU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Catalin DUMITRU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Ionel DUMITRU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Vasile DUMITRU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Lucian ENACHE- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Sebastian Daniel GEANTA ? Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Ionut Ciprian GROSU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Marius Grigoras IANCU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Alexandra MARGARIT- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Constantin NITA- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Mihai Sandu NITA- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Cornel Constantin OFITERU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Florin PANTAZI- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Nicolae PAUN- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Tanase PETRE- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Cristache RADULESCU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Stefan RADULESCU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Gheorghe ROMAN- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Andrei SCUTELNICU- Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean;Ionel- Robert STEFAN-Consilier Judetean- Judetul Ilfov- Consiliul Judetean.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Avand in vedere prevederile Ordinului ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, publicat in: Monitorul Oficial Nr.701 din 20 octombrie 2010, se adauga in cadrul documentelor de calificare ca si document obligatoriu Formularul 6.;
-Certificate fiscale emise de catre autoritatile publice locale privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.Conformprevedrilor art.9, alin.(1) din Ordinul 509/2011, emis de Presedinte ANRMAP-(1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Trebuie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificate de sarcini fiscale, emise de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.Trebuie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conformprevedrilor art.9, alin.(1) din Ordinul 509/2011, emis de Presedinte ANRMAP-(1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. -Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.-Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor micii si mijlocii.- Declaratie pe propria raspundere ca lucrarile de instalatii electrice vor fi autorizateconform prevederilorlegale (Lucrarile de instalatii electrice vor fi executate de operatori economici atestati sau de electricieni.autorizati in conformitate cu prevederile legale in vigoare, respectiv Ordinul Presedintelui AutoritatiiNationala de Reglementare in domeniul Energiei, nr.90/2009, sau echivalent pentru personal din spatiul U.E si S.E.E (spatiul economic european);
- Declaratie pe propria raspundere ca, lucrarile de instalatii de gaze naturale, vor fii autorizate conform prevederilor legale(Lucrarile de instalatii de gaze naturale vor fi executate de operatori economici autorizati sau de persoane fizice autorizate pentru desfasurarea de activitati in sectorul gazelor naturale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, respectiv Regulamentul pentru autorizareasi verificarea persoanelor fizice care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatarein sectorul gazelor naturalesi Regulamentului pentru autorizareasi verificarea agentilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executiesiexploatare in sectorul gazelor naturale, aprobate prin Decizia Presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Gazelor Naturale, nr. 1.342 din 22.10.2004, sau echivalent pentru personal din spatiul U.E si S.E.E (spatiul economic european);
-Declaratie pe propria raspundere ca lucrarile de instalare a sistemelor, lucrarile de contructiisi instalatiile de semnalizare, alarmaresi alertare in caz de incendiu, precum si instalarea sistemelorsiinstalatiilor de limitaresi stingere a incendiilor, vor fii autorizate conform prevederilor legale(- Lucrarile de instalare a sistemelor, lucrarile de contructiisi instalatiile de semnalizare, alarmaresi alertare in caz de incendiu, precum si instalarea sistemelorsiinstalasiilor de limitaresi stingere a incendiilor vor fi executate doar de personal autorizat conform prevederilor legale in vigoare de catreCentrulNational pentru Securitatela IncendiusiProtectie Civila, din cadrul Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta, respectiv Ordinul nr.87/2010aMinistrului AdministratieisiInternelor pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii inpotriva incendiilor, sau echivalent pentru personal din spatiul U.E si S.E.E (spatiul economic european).-Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Modalitatea de indeplinire1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentatein original sau copie legalizata insotite de traducerilegalizatein limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati- in conformitate cu prevederile art.5(1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, documentele se vor accepta si in copie conform cu originalul insotite de traducere legalizata in limba romana.ATENTIE!!!!Toate documentele care vor fi prezentate vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana si legalizate la notariat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Rezultatul exercitiilor financiare pe anii 2009, 2010 si 2011, Cerinta nr.2Declaratie privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Media cifrei de afaceri globale sa fie egala sau mai mare decat 5.070.134 lei fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2Experienta similara Ofertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare in domeniul executiei de lucrari civile: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani maxim trei contracte de executie de lucrari constructii civile a caror valoare fara TVA, insumata sa fie egala sau mai mare de 2.535.067, 40 lei.Pentru a se demonstra experienta similara, se vor prezenta urmatoarele documente: -fisa de experienta similara;
-certificari de buna executie si anume: procesul verbal de receptie se va prezenta conform art.14, alin.1 din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP.-Recomandare din partea beneficiarului, aceasta trebuie sa contina date despre numele beneficiarului, denumirea lucrarii, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv., Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personajului angajat si al cadrelor de conducere, Cerinta nr. 4Declaratie privind lista personalului responsabil cu indeplinirea contractului.Cerintele minime privind personalul tehnic de specialitate alocat realizarii contractului: -Sef punct de lucru - inginer/subinginer cu studii superioare in domeniul constructiilor.-Responsabil tehnic cu executia - inginer sau subinginer in domeniul constructii civile, autorizatie valabila la data depunerii ofertelor.-Responsabil instalatii termice si sanitare-inginer/subinginer specialitatea instalatii termice.-Responsabil instalatii electrice- inginer/subinginer specialitatea instalatii electrice.-Responsabil cu controlul tehnic de calitate-numit prin dispozitie interna avand specialitatea in unul din domeniile CCIA/IC/CFDP/IUDR sau echivalent, cu exeprienta in domeniu (control tehnic de calitate, executie.Disponibilitate pe perioada derularii contractului.Declara.de disponi.pt.personalul declarat ca fiind responsabil cu indeplinirea contractului., Cerinta nr.5Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de utilajele necesare executari lucrarii. Ofertantul va prezenta lista utilajelor de caredispune in proprietate, inchiriere, leasing, etc., si va prezenta documente care sa faca dovada de punere la dispozitie a acestora., Cerinta 6Laborator de incercari gradul II, Cerinta nr. 7Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontractanti, Cerinta 8Informatii privind asociatii, Continuare Cerinta 8-Informatii privind asociatii Cerinta nr. 1Informatii privind standarde de asigurare a calitatii ISO 9001, Cerinta nr. 2Standarde de protectia mediului SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Termenul privind garantialucrarilor
10
Descriere: 1) pentru cea mai mare garantie (exprimata in luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 10puncte;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesareadirecta a fisierului publicat in SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 16:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer