Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale ? Liceul teoretic Petru Cercel - Targoviste?-furnizare echipamente IT


Detaliu pentru invitatia numarul 344304
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL TARGOVISTE
Numar invitatie: 344304/25.03.2013
Denumire contract: , ,Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echipareainfrastructuriieducationale ? Liceul teoretic Petru Cercel - Targoviste?-furnizare echipamente IT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGOVISTECod fiscal: 4279944, Adresa: Revolutiei 1-3, Targoviste, Telefon: 0245611222, Fax: 0245217951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echipareainfrastructuriieducationale ? Liceul teoretic Petru Cercel - Targoviste?-furnizare echipamente IT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al proiectului consta in extinderea, reabilitarea si dotarea Liceului Teoretic ?Petru Cercel? din Targoviste, in vederea cresterii capacitatii infrastructurii educationale si a calitatii procesului de invatamant ce se desfasoara la nivelul scolii, care sa conduca, in final, la asigurarea unui proces educational la standarde europene, adecvat si eficient, menit sa raspunda noilor cerinte ale societatii, dar si la cresterea participarii populatiei scolare la procesul educational.ObiectivelespecificeA. Reabilitarea si modernizarea corpului de cladire existent din cadrul Liceului Teoretic ?Petru Cercel? Targoviste;B. Reabilitarea terenului de sport existent in curtea scolii, in suprafata totala de 490, 00 mp (suprafata imprejmuita), din care suprafata efectiva de joc ? 364, 00 mp..C. Extinderea spatiilor de invatamant existente prin constructia unui corp nou de cladire (P, P+1E) ? in prelungirea corpului existent din cadrul Liceului ?Petru Cercel? Targoviste.D. Dotarea Liceului Teoretic ?Petru Cercel? cu echipamente didactice si sportive, mobilier si echipamente IT necesare procesului de invatamant.In cadrul obiectivului specific de ?Dotare a Liceului Teoretic ?Petru Cercel? cu echipamente didactice si sportive, mobilier si echipamente IT necesare procesului de invatamant » se inscrie si obiectul prezentei proceduri, care consta in furnizarea de echipamente IT astfel incat sa fie asigurata buna functionare a liceului.
II.1.6) CPV: 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 252, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 5.058lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art.278indice1 este 2.529 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a gar.de partic, conform prev. art. 86 din H.G. nr. 925/2006: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara/ societate de asigurari-F.21, sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular; ordin de plata: in contul RO26TREZ2715006XXX000248, deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, CIF: 4279944 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la termenul limita de primire a ofertelor; sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, in cazul in care valoarea gar.de partic. este redusa ca valoare; Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar.de partic.vor fi considerate inacceptabile. Gar.de partic.va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante : Registratura Primariei Mun. Targoviste, Corp B, Str. Revolutiei, nr. 1-3, Cod Postal 130011, pana la termenul limita de primire a ofertelor, cf. prev. art. 86 alin.6 din HG 925/2006; Aceasta va fi scanata, incarcatasi in S.E.A.P.Pt.oper.straini?original si traducerea autorizata in lb.romana. Garantia de participare nu poate fi const.de subcontractanti. IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garant.de partic.prin prezentarea document.justificative corespunzatoare.-valoare suma corespunzatoare prev.art.278 indice1 ?2.529 lei. Se va prezenta F.22.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.Cursul de schimb valutarluat in calcul va fi cursul B.N.R. valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr.925/2006 si/sau, prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale si/sau prin depunerea unor sume in numerar la caseria autoritatii contractante.Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?.Cerinta 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?2. Completarea si prezentarea Formularului 3 Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.3. Completarea si prezentarea Formularului nr 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareNota : Aceasta declaratie se va completa si prezenta de orice operator economic participant la procedura : OFERTANT, ASOCIAT, SUBCONTRACTANT, TERT SUSTINATOR.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante : Jr. Gabriel Florin Boriga ? Primar; Ing. Tutuianu Ioan? Viceprimar; jr. Chiru Catalin Cristea- Secretar; ing. Constantin Balasa ? Director executiv Directia Tehnica; ing.Dragos Folea - Sef Serv. Proiecte-Investitii-Achizitii; ing. Magdalena Mihaescu - Sef Bir. Investitii-Achizitiipublice; ec. Daniela Popa - Director executiv Directia economica; ec. Cerasela Ciuca - Director executiv adjunct Directia economica ;Consilieri locali: Cioaca Nicolae Gabriel, Prisacaru Ciprian, Stan Daniel Cristian, Radulescu Catalin, Paunescu Mihai Andrei, Enache Lucian, Albu Andrei Bogdan, Babeu Pavel, Banescu Rodica, Bozieru Cosmin Petrut, Diaconu Diana Elena, Diculescu Maria, Dobanda Ion, Dumitrescu Claudiu, Georgescu Alen, Mocanu Livia, Motoc Honorius, Pantea Viorel, Patrascu Eugen, Raducanu Tudorica.4. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restantecatre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;5. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restantecatre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine.(cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si o declaratie prin care ofertantul isi ia angajamentul ca, in cazul in care va fi declarat castigator, va prezenta certificatul de rezidenta fiscala pentru anul 2013, la momentul semnarii contractului. .Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta 3: Dovedire: 1.Completarea si prezentarea Formularuluinr. 5 « Declaratie privind calitatea de participant la procedura ». 1.Cerinta1: Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire :1.Prezentarea in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa includa si obiectul contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice. Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.2. Persoane fizice/juridice straine. Documente edificatoare - copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2013.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 400.000 lei.Se vor prezenta documente din care sa reiasa informatiile solicitate, vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat (bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani sau alte documente care sa sustina indeplinirea cerintei de calificare) in copie conform cu originalul;Formular 8 - Fisa de informatii generale;Persoanele juridice straine vor prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatoruleconomic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul de referinta dintre leu si moneda de origine a ofertantului stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calculeaza situatia financiara aferenta., 2.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm - instrument juridic al persoanei respective, incheiat in forma autentica, Formular 6- Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului /grupului de operatori economici, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69 indice 1." din OUG 34/2006. Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului/ grupului de operatori economici va fi prezentat in forma autentica, la data depunerii ofertelor.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Operatorii economici participanti la procedura sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari.1.Conditia minima pentru demonstrarea experientei similare: Se solicita livrarea de produse similare, dovedita prin prezentareaa maxim trei contracte a caror valoare cumulatasa fie de minim :200.000 lei fara TVA.a) Completarea si prezentarea Formularului nr. 9 ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similarein ultimii 3 ani» cu anexa aferenta reprezentand Lista principalelor livrari de produsesimilare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.b) Completarea si prezentarea Formularului.9a Experienta similara pentru fiecare contract care este luat in calcul.c) Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiari, caresa confirme livrareaproduselor respective.d)Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective., 2.Operatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Se va completa Formularul nr. 10- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani., 3.Informatii privind subcontractantii.Completarea si prezentarea Formularului 11- Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, impreuna cu Formularul 12 - Acordul de subcontractare.Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Formularul 12. Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art.11 din HG 925/2006.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic nu va mai prezenta formularul 11siformularul 12., 4.Informatii privind asociatiiCompletarea si prezentarea Formularului nr. 13-Acordul de asociere, care va contine: sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
-nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
-comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei;
-in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Daca exista si subcontractanti legati de o asociere, se va face precizarea in acordul de asociere care este valoarea /procentul subcontractat, si de catre cine dintre asociati, respectiv, din partea cui se va face plata catre subcontractant si catre cine transmite documente/corespondenta/verificare/subcontractantul. Anexa la acordul de asociere se vor completa si prezenta: Formularul nr. 14-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; Formularul nr. 15 ?Declaratie privind legalizarea asocierii.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic nu va mai prezenta formularele 13, 14 si 15., 5.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica - Formular 7- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici - al persoanei respective-instrument juridic , in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 7.1.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69 indice 1" din OUG 34/2006.Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economicva fi prezentat in forma autentica, la data depunerii ofertelor.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii- Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 :2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer