Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE ? GRUP SCOLAR INDUSTRIAL ?NICOLAE CIORANESCU? DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE, JUDETUL DAMBOVITA - Executie lucrari


Detaliu pentru invitatia numarul 325032
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL TARGOVISTE
Numar invitatie: 325032/27.04.2012
Denumire contract: ?REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE ? GRUP SCOLAR INDUSTRIAL ?NICOLAE CIORANESCU? DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE, JUDETUL DAMBOVITA - Executie lucrari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGOVISTECod fiscal: 4279944, Adresa: Revolutiei 1-3, Targoviste, Telefon: 0245611222, Fax: 0245217951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE ? GRUP SCOLAR INDUSTRIAL ?NICOLAE CIORANESCU? DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE, JUDETUL DAMBOVITA - Executie lucrari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin implementarea contractului de finantare nr. 1142/08.12.2010, cod SMIS 11207 ?REABILITAREA, MODERNIZAREA, DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE ? GRUP SCOLAR INDUSTRIAL ?NICOLAE CIORANESCU? DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE, JUDETUL DAMBOVITA se atinge obiectivul general deimbunatatire a infrastructurii educationale a grupului scolar industrial ?Nicolae Cioranescu? prin reabilitarea, modernizarea, extinderea si dotarea acestuia, contribuind prin aceasta la asigurarea unui proces educationalla standarde europene, a accesului la educatie in mod nediscriminatoriu, precum si la cresterea participarii populatiei scolare la procesul educational.Obiectivele specifice proiectului sunt: 1. Reabilitarea si modernizarea cladirii existente a liceului ?Nicolae Cioranescu? (suprafata utila reabilitata/modernizata totalizand 4.404, 68 mp).2. Construire sala sport prin extinderea cladirii liceului ?Nicolae Cioranescu? care va avea acelasi regim de inaltime ca si corpul existent al cladirii liceului si va fi legata functional si structural de aceasta.3. Reabilitarea si modernizarea terenului de sport existent (suprafata efectiva de joc reabilitata/modernizata totalizand 3.600 mp; suprafata totala teren sport-4462, 50mp)4. Dotarea cladirii liceului, a extinderii reprezentand sala de sport si a terenului de sport cu echipamente didactice si mobilier, echipamente IT necesare procesului de invatamant.Mentiune ? dotarea nu face obiectul prezentei achizitii.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 253, 588 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 160.000 lei fara TVA, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 8.385lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederililor art. 86 din H.G. nr. 925/2006:1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara / societate de asigurari- - formular nr.18 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular ;ordin de plata: in contul RO 26TREZ2715006XXX000248, deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, Cod de Identificare Fiscala 4279944 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor; Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.Garantia de participare se va completa si se va depune in original sau in format electronic (in S.E.A.P.) cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica de catre banca/societatea de asigurari emitenta.Pt.operatori straini ?original si traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006.IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.-valoare amenda ?8.385 lei. Se va prezenta formular 19. In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale.Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire :1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitateaCerinta 2 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire :1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?2. Completarea si prezentarea Formularului 3 Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.3. Completarea si prezentarea Formularul nr 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare4. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul de stat ? din luna anterioara depunerii ofertelor;5. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul local ? din luna anterioara depunerii ofertelor.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta 3 : Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Dovedire :1. Completare Formular 5: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura. 1.Cerinta1: Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire :1.Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de datalimita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice2 Persoane fizice/juridice straine. Documente edificatoare - copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2011, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.Cerinta 2 : In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm -instrument juridic al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?), Formular 6- Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului /grupului de operatori economici, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006. Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului/ grupului de operatori economici va fi prezentat in forma autentica, la data deschiderii ofertelor. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)."In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?), - Formular 7- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici - al persoanei respective-instrument juridic , in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 7.1 sau Formularul 7.2, dupa caz. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)." Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuireCerinta 3: Ofertantul trebuie sa detina Atestatemis de Autoritatea Natinala de Reglementare in Domeniul Energiei (A.N.R.E.) de tip B (Proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiune nominala de 0, 4 kV) sau echivalent.Se va atasa copie conform cu originalul dupa Atestat A.N.R.E. tip B (Proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiune nominala de 0, 4 kV) sau echivalent. In cazul in care exista asociati se va anexa atestatul in functie de partea de contract care va fi indeplinita de acestia.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010 ? sau dupa caz2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de cel putin 16.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Operatorii economici participanti la procedura sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari.Conditia minima pentru demonstrarea experientei similare se considera: Prezentarea aminim 1 ? maxim 2 contracte similare de executie lucrari a caror valoare cumulata sa fie minim 4.125.000 lei, fara T.V.A.., 2. Echipamentele necesare pentru executarea contractului, 3. .Utilaje solicitate : -Schela metalica ? 1buc.;
-Pompa pneumatica de beton- 1 buc.;
-Vibrator de interior pentru beton- 1 buc.;
-Pop metalic extensibil ? 1 buc.;
-Autoutilitare < 5 tone ? 1 buc;
-Macara ? 1buc, 4.Operatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului, 5.Componenta echipei solicitate-sef lucrare cu studii superioare in constructii sau instalatii pentru constructii;
-Specialist in constructii civile cu studii superioare inconstructii, specializarea constructii;
-Responsabil tehnic cu executia cu studii superioare in constructii civile, cu autorizatie (in domeniul constructiilor civile);
-Responsabil tehnic cu calitatea cu studii superioare inprofil tehnic; decizia interna de numire;
-Electrician cu studii superioare, autorizat A.N.R.E. gr. II B;
-Responsabilde securitate si sanatate a santierului- atestat conform Legii securitatii si sanatatii in muncanr. 300/2006.-Specialist/expert din domeniul protejarii monumentelor istorice in conformitate cu prevederile Legii 422/2001, modificata si completata prin OUG 43/2010.Se va atasa copie conform cu originalul dupa documentul doveditor. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii- Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 :2008 sau echivalent., Informatii privind standardele de protectie a mediului - Prezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 :2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer