Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea, modernizarea, dezv.si echiparea struct.educ.sc.cu cls. I-VIII Smaranda Gheorghiu, Tgv.


Detaliu pentru invitatia numarul 190661
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Cod de identificare fiscala: 4279944
Adresa: Revolutiei 1-3, Targoviste
Telefon: 0245611222
Fax: 0245217951
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reabilitarea, modernizarea, dezv.si echiparea struct.educ.sc.cu cls. I-VIII Smaranda Gheorghiu, Tgv.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitie de servicii de proiectare si consultanta in vederea depunerii unei cereri de finantare pentru accesarea de fonduri structurale prin POR- AXA PRIORITARA 3 - Domeniul 3.4 Reabilitarea/modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii preuniversitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua pentru: Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea structurii educationale-Scoala cu clasele I-VIII Smaranda Gheorghiu, Targoviste, Dambovita.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 08.01.2009 16:35
Data limita de depunere a ofertelor: 19.01.2009 13:00
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei municipiului Targoviste, str. Revolutiei nr. 1-3, corp B, jud. Dambovita, cod postal 130011.
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.01.2009 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Targoviste, str. Revolutiei nr. 1-3, corp B, parter, Sala de Casatorii.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Conform documentatiei de atribuire.
Contra cost 100 lei, cu o solicitare scrisa, de la sediul Primariei.Persoana de contact ing.Elena Murineanu, tel 0245611222 int.215fax. 0245217951.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer