Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITAREA, MODERNIZAREA, DOTAREA SI EXTINDEREA CAMINULUI CULTURAL DIN LOCALITATEA MIHAI VITEAZU


Detaliu pentru invitatia numarul 357321
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MIHAI VITEAZU (CONSILIUL LOCAL MIHAI VITEAZU)
Numar invitatie: 357321/04.02.2014
Denumire contract: REABILITAREA, MODERNIZAREA, DOTAREA SI EXTINDEREA CAMINULUI CULTURAL DIN LOCALITATEA MIHAI VITEAZU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIHAI VITEAZU (CONSILIUL LOCAL MIHAI VITEAZU)Cod fiscal: 4378832, Adresa: Localitatea Mihai Viteazu; Nr.699; Jud.Cluj, Mihai Viteazu, Telefon: 0264/329100, Fax: 0264/329101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Mihai Viteazu; Nr.1014; Jud.Cluj, Mihai Viteazu, Romania, cod postal: 407405, telefon: +40 264329100, fax: +40 264329101, persoana de contact: IOAN ZENG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Mihai Viteazu; Nr.1014; Jud.Cluj, Mihai Viteazu, Romania, cod postal: 407405
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITAREA, MODERNIZAREA, DOTAREA SI EXTINDEREA CAMINULUI CULTURAL DIN LOCALITATEA MIHAI VITEAZU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITAREA, MODERNIZAREA, DOTAREA SI EXTINDEREA CAMINULUI CULTURAL DIN LOCALITATEA MIHAI VITEAZUC+M = 1733406 LEI (99, 16%)DIVERSE SI NEPREVAZUTE = 14575 lei (0, 04%)TOTAL = 1747981 LEI (100%)
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 747, 981 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 30000, 00 RON.In cazul in care ofertantii depun garantia de participare in VALUTA se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor.2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar, ordin de plata sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei.TREZORERIA TURDA Cont: RO80TREZ2195006XXX001724 , CF 4378832.3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa in numele asocierii asociatiei si va mentionea ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (instrument de garantare emis de banca/societate de asigurari sau virament bancar, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10 % (5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA. 1. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prinHG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.2. Garantia se restituie in procent de 70% in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, iar 30% din valoarea garan?iei se restituie in termen de 14 zile de la data receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea ? ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006. Daca este cazul, se va prezenta si de catre tertul sustinator. Formularul Nr. 3.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Daca este cazul, se va prezenta si de catre tertul sustinator- TERTUL SUSTINATOR ARE OBLIGATIA NEINCADRARII IN LIT. A, C INDICE 1 SI D ALE ART. 181 DIN OUG 34/2006. Formularul nr. 4.3) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 24/2006 - SUBCONTRACTANTUL SI TERTUL SUSTINATOR AU OBLIGATIA NEINCADRARII IN PREV. ART. 69 INDICE 1 DIN OUG 34/2006.Formularul nr. 5. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autorita?ii contractante sunt: Zeng Ioan ? primar, Tusa Pavel - secretar primarie, Sasu Gligor ?viceprimar - presedinte comisie de evaluare oferte, Mocan Liana - membru comisie, Miclea Eva - membru comisie, Niman Corina - membru comisie, Pintea mariana-membru comisie, Szaz Marta - consilier local, Balea Ioan - consilier local, , Capata Vasile - consilier local, Palfi Carol- consilier local, Lovasz Pal consilier local, Turdean Mihail- consilier local, Nagy Melinda -consilier local, Tolomeiu Mircea-consilier local, Roman Laurentiu-consilier local, Nicoara Horea-consilier local, Blidar Mircea-consilier local, Popescu Marian-consilier local, Fazacos Elisabeta-consilier local, MoisaRomul-consilier local.4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010. Formularul nr. 65) Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Formularul nr. 76) Atestate fiscale ? Ofertantul va prezenta atestate fiscale (in copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale ? din care sa reiasa ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele de atestare fiscala vor fi emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei de mai sus. 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Pentru evitarea aparitiei conflictului deinterese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Informatiilecuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului - sa cuprinda lucrari de constructii civile.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul are media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani (2011, 2012, 2013) cel putin2.750.000 lei. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza incategoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privindstimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiazade reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru abeneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoareprivind incadrarea in IMM).Modalitatea de indeplinirePrezentarea bilantul contabil pe ultimii trei ani ((2011, 2012, 2013), insotit decontul de profit si pierdere in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?, vizate spre inregistrare la autoritati competente sau documenteleechivalente acestora in tara de origine a ofertantului. PENTRU CONVERSIADATELOR FINANCIARE PREZENTATE IN ALTA VALUTA DECAT LEUL, SE VA CONSIDERA CURSUL MEDIU LEU/ALTA VALUTA DIN ANII FISCALI (2011, 2012, 2013) COMUNICAT DE BNRDeclaratie privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani. Pentru afi calificat ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale peultimii trei ani de activitate.In ceea ce priveste prezentarea bilantului contabil inregistrat pe anul 2013, vor fi admise si alte documente in sustinerea cifrei de afaceri., Cerinta nr. 2Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Formularulnr. 14 - Angajament tert sustinator financiar).«(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatiaeconomica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cuprevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia dea dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptulca va pune ladispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoanacare asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), si ale art. 69 indice 1 din OG nr.34/2006»MODALITATE DE INDEPLINIRE-Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, si de o altapersoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant sipersoana respectiva. (Formularul nr. 14 - Angajament tert sustinatorfinanciar).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si adus la bun sfarsit lucrari similare cu valoare de minim 1.700.000 lei, fara TVA OFERTANTUL A EXECUTAT IN ULTIMII 5 ANI (PERIOADA RAPORTATA LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR) LUCRARI SIMILARE IN BAZA A UN CONTRACT SAU A MAXIM 2 CONTRACTE, LUCRARI A CAROR VALOARE CUMULATA SA FIE IN VALOARE DE MINIM 1.700.000LEI FARA TVA SI PREZINTA CERTIFICATE DE BUNA EXECUTIE EMISE SAU CONTRASEMNATE DE O AUTORITATE SAU DE BENEFICIARUL PRIVATIn cazul in care un contract prevede si bunuri, servicii sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta orice document privind detalierea contractului, din care sa reiasa valoarea lucrarilor similar solicitate (centralizatoare F1, F2, procese verbale, devize, ORICE ALT DOCUMENT/ORICE ALTA CERTIFICARE).Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate.Modalitatea de indeplinirePentru lucrarile declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta urmatoarele Formularul nr. 9: DECLARATIA PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI DUSE LA BUN SFARSIT IN ULTIMII 5 ANI, IMPLINITI LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR - insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilorsi precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, conform cu art 188, alin. 3, lit. a) din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr. 10.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, Modalitatea de indeplinirePrezentare Formular 11A (Declaratie privind efectivele medii anuale in ultimii 3 ani si personalul implicat in indeplinirea contractului).Se solicita prezentarea CV-urilor pentru expertii propusi (maiputin pentru Responsabil RTE).Pentru Responsabil RTE se solicita numai atestat profesional eliberat de catre MDRT pe domeniul de activitate similar proiectului in cf. prev Legii 10/1995 privind calitatea in constructiiOfertantului clasat pe primul loc i se vor solicita documentele care sustin CV-urile expertilor propusi (diplome, certificate, adeverinte, atestate, etc) Formular 12a, Formular 12b., cu exceptia pozitiei Responsabil RTE.PT SPECIALISTII PT CARE, IN BAZA UNUI ACT NORMATIV, ESTE OBLIGATORIE DESFASURAREA ACTIVITATILOR IN CADRUL CONTRACTULUI IN CALITATEA ATESTATA/AUTORIZATA, AUTORITATEA CONTRACTANTA SOLICITA DOAR ATESTATUL SI/SAU LEGITIMATIA -CF. INSTRUCTIUNII NR.1 DIN 18.06.2013, PUBLICATA IN M.O. NR. 371/21.06.2013-ART.22 - in speta, expertii de la poz. 3 (RTE), Cerinta 4: Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantiiModalitatea de indeplinirePrezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Se va completa Formularul nr. 15, semnat si stampilat de catre ofertantprecum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia., Cerinta 5: Informatii privind asociereaModalitatea de indeplinireOrice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-ungrup de operatori, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitiepublica., Cerinta 6: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Formularulnr. 24 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului).«(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitateatehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cuprevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, deregula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, princare aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiacandidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa seafle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).»Modalitatea de indeplinireCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Formularulnr. 24 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului).«(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitateatehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cuprevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, deregula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, princare aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiacandidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa seafle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), si ale art. 69indice 1 din OG nr. 34/2006.» Certificat pentru managementul calitatii in conformitate cu ISO 9001sauechivalent, pentru domeniul constructii civile.Se accepta si ofertanticare dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese caofertantul va primi certificarea., Certificat pentru managementul calitatii in conformitate cu ISO 14001sau echivalent, pentru domeniul constructii civile.Se accepta si ofertanticare dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese caofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara/ PRETUL OFERTEI
Termenul de executie
20
Descriere: Termenul de executie = FACTOR DE EVALUARE B
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2014 20:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer