Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITAREA, MODERNIZAREA, EXTINDEREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII DE INVATAMANT SCOLAR ? COMUNA FITIONESTI, JUDETUL VRANCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 351905
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA FITIONESTI
Numar invitatie: 351905/02.08.2013
Denumire contract: REABILITAREA, MODERNIZAREA, EXTINDEREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII DE INVATAMANT SCOLAR ? COMUNA FITIONESTI, JUDETUL VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FITIONESTICod fiscal: 4447193, Adresa: COMUNA FITIONESTI, JUDETUL VRANCEA, Fitionesti, Telefon: +40 0237677822, Fax: +40 0237677847
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA FITIONESTI, JUDETUL VRANCEA, Fitionesti, Romania, cod postal: 627135, telefon: +40 0237677822, fax: +40 0237677847, persoana de contact: CAZACU IORDACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA FITIONESTI, COMUNA FITIONESTI, JUD. VRANCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITAREA, MODERNIZAREA, EXTINDEREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII DE INVATAMANT SCOLAR ? COMUNA FITIONESTI, JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie executie lucrari "REABILITAREA, MODERNIZAREA, EXTINDEREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII DE INVATAMANT SCOLAR ? COMUNA FITIONESTI, JUDETUL VRANCEA", cu valoarea estimata de 5.923.912 lei fara TVA, din care: -Capitolul 1 « Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului »- 1.3. « Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala » - 190.814 lei fara TVA;
-Capitolul 2 « Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului- Retele utilitati »- 157.869 lei fara TVA ;
-Capitolul 4 « Cheltuieli pentru investitia de baza », Subcapitolul 4.1. « Constructii si instalatii » - 4.725.218 lei fara TVA ;
-Capitolul 4 « Cheltuieli pentru investitia de baza », Subcapitolul 4.3. « Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj» - 311.860 lei fara TVA ;
-Capitolul 5 « Alte cheltuieli », Subcapitolul 5.1.1. « Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier » 88.440 lei fara TVA ;
-Capitolul 5 « Alte cheltuieli» Subcapitolul 5.3. « Cheltuieli diverse si neprevazute»Procent de 8, 35% - 449.711 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 923, 912 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii au obligatia de a constitui o garantie pentru participare la procedura de achizitie in suma de 109.484 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. - Garantia de participare va fi constituita, la alegere, prin: 1. Scrisoare de garantie pentru participare la procedura de achizitie publica; 2. Ordin de plata in contul achizitorului avand simbol IBAN RO52TREZ6945006XXX000035 deschis la Trezoreria Panciu (C.I.F. :4447193). Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In situatia respingerii unei contestatii de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatarul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, ofertantul se obliga fata de Comuna Fitionesti, sa plateasca suma calculata conform art. 278^1 alin. 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru un ofertant care va prezenta garantia de participare in alta moneda decat "leu", echivalenta "leu/alta valuta" se va face la cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator (contractantul) are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din pretul contractului fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui prin Scrisoare de Garantie de Buna Executie sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform art. 90 alin (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va atasa Formularul 12A (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat.Atentie! In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor, Comuna Fitionesti are dreptul de a solicita in mod direct ofertanti informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). in ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii aceste solicitari se refera la persoane fizice si juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul. Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va considera ca operatorii economici care au datorii reesalonate si nu indeplinesc graficul de reesalonare nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare si in consecinta vor fi descalificati. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul 12B (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006 APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE)completat. Atentie! Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala si/sau financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181 lit. a), c1) si d).Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Se vor prezenta certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, atat catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, in cazul persoanelor juridice straine(formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in termen de valabilitate).Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedire eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta : Se vor accepta: ?Certificate, echivalent ?Declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale. Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata.Operatorii economici care au datorii reesalonate si fac dovada respectarii graficului de esalonare indeplinesc cerinta de calificare si in consecinta nu vor fi descalificati. Operatorii economici care figureaza cu datorii in certificatele mai sus mentionate, vor fi descalificati.Cerinta nr. 4-Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa specifice calitatea de participant la procedura. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul 12C completat.Cerinta nr. 5-Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte Certificatul de participare cu oferta independenta. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul 12D completat.Cerinta nr. 6- Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa prezinte declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator si subcontractant, daca este cazul ? Formularul 12E. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Cazacu Iordache ? primar; -Ifrim Roxana Elena ? secretar; -Duna Nicuta ? contabil; - Ancuta Costel ? consilier local; - Airini Danut ? consilier local; -Diaconu Gheorghe ? consilier local; -Ruginescu Gheorghe- consilier local; -Gheorghe Gheorghe ? consilierlocal; Groza Ionica ? consilier local; Conduraru Neculai ? consilier local; Ionica Marian ? consilier local; Chiriac Gurel ? consilier local; Mihalache Virgil ? consilier local; Macovei Dumitru ? consilier local. Prezentare de catre operatorii economici participanti la procedura, asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, a documentelor edificatoare din care sa reiasa ca detin drept domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile dupa coduri CAEN rev. 2 sau ori altor reglementari echivalente corespunzatore lucrarilor care face obiectul principal al procedurii de achizitie.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii : - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") - sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator lucrarilor care fac obiectul principal al achizitiei publice (4120- Lucrari de constructie a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale).In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc I se va solicita, inainte de primirea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate documentul original sau copia legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Dovada realizarii unei cifre de afaceri medii globale in ultimii 3 ani de minim 10.948.402 lei- Declaratie privind cifra medie de afaceri ? pentru ultimii 3 ani. Se solicita prezentarea documentelor doveditoare prin care ofertantul isi poate dovedi cifra de afaceri, din ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul"., Cerinta 2Demonstrarea ca ofertantii au disponibile sau ca vor avea acces la resurse reale, negrevate de datorii in suma de 1.216.489 leipentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 4 luni. Demonstrarea indeplinirii cerintei se va face sub una din urmatoarele forme: a) Prezentarea, in original a unei scrisori angajante din partea unei banci, adresata Comunei Fitionesti, care sa confirme angajamentul de a deschide o linie de credit avand ca destinatie exclusiv contractul care face obiectul procedurii de atribuire, document avand o perioada de valabilitate de 4 luni sau pana la semnarea contractului de lucrari, oricare dintre aceste date survine prima. Deschiderea acreditivului nu trebuie sa fie conditionata decat exclusiv de prezentarea contractului de lucrari incheiat de operatorul economic cu Comuna Fitionesti;b) Prezentarea, in original, a unei scrisori de confort emisa de o banca comerciala care sa confirme ca ofertantul dispune de fondurile solicitate si ca acestea au fost blocate/ rezervate exclusiv pentru indeplinirea contractului de lucrari. Documentul va fi adresat Comunei Fitionesti si va avea perioada de valabilitate de 4 luni de la data prevazuta pentru deschiderea ofertelor sau pana la semnarea contractului de lucrari, oricare dintre aceste date survine prima ;c) Confirmarea detinerii unei linii de credit al carei sold neangajat (neconsumat) este cel putin egal cu suma solicitata precum si mentiunea bancii cu privire la faptul ca linia de credit (soldul neangajat) poate fi utilizata pentru indeplinirea contractului care face obiectul procedurii de atribuire;d) Confirmarea constituirii unui depozit colateral avand ca destinatie exclusiv indeplinirea contractului care face obiectul procedurii de atribuire ;e) Prezentarea unui extras de cont cu semnatura bancii in original, insotit de un angajament ferm (la notar) - in care se face referire la extrasul de cont, suma, denumirea lucrarii ? eliberat cu maxim 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din partea ofertantului precum ca suma este negrevata de sarcini si suma se va folosi exclusiv, pentru buna desfasurare a contractului de executie lucrari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Detinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari similare de constructii civile in valoare minima de 5.474.201 lei fara TVA. Documente doveditoare: lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani, fisa de experienta similara, certificari de buna executie. Pentru confirmarea indeplinirii cerintei se vor avea in vedere contracte derulate in ultimii 5 ani care sa confirme executia lucrarilor mai sus mentionate. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei privind experienta similara, se mentioneaza faptul ca pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 2Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice pentru executie de lucrari - Declaratie referitore la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice., Cerinta nr. 3Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor. Ofertantii vor face dovada ca dispun de personal cu urmatoarele atributii si competente: a) Sef santier executie (absolvent al unei facultati de profil- constructii civile) ; b) Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri ; c)Responsabil cu asigurarea controlului calitatii lucrarilor ; d) Responsabil securitate si sanatate in munca (SSM). Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta CV-uri, diplome de studii si documente doveditoare privind atestarile aflate in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, cu exceptia Responsabilului tehnic cu executia pentru care se va prezenta doar atestatul si legitimatie vizata la cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (daca este cazul)., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii Ofertantii au obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul). Cerinta 1Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor (managementul calitatii)- ISO 9001 sau echivalent- care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor., Cerinta 2Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului - ISO 14001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: Componenta tehnica
Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer