Achizitie publica - ?Reabilitarea, modernizarea, extinderea si echiparea Liceului Teoretic Petru Rares Feldioara, Corp C, clasele I-IV, cod SMIS 12792
Detaliu pentru invitatia numarul 355732
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355732/14.11.2013
Denumire contract: ?Reabilitarea, modernizarea, extinderea si echiparea Liceului Teoretic Petru Rares Feldioara, Corp C, clasele I-IV, cod SMIS 12792
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FELDIOARA (PRIMARIA COMUNEI FELDIOARA)Cod fiscal: 4728326, Adresa: LOC.FELDIOARA STR.OCTAVIAN GOGA NR.55, Feldioara, Telefon: 0268/265403, Fax: 0268/265403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC.FELDIOARA STR.OCTAVIAN GOGA NR.55, Feldioara, Romania, cod postal: 507010, telefon: +40 268/265403, fax: +40 268/265403, persoana de contact: Popescu Mihaela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOC.FELDIOARA STR.OCTAVIAN GOGA NR.55, Feldioara, Romania, cod postal: 507010 salade sedinte a Consiliului local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitarea, modernizarea, extinderea si echiparea Liceului Teoretic Petru Rares Feldioara, Corp C, clasele I-IV, cod SMIS 12792
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contractul presupune executarea lucrarilor de reabilitare, modernizare, extindere si echipare a cladirii in care functioneaza clasele I-IV din cadrul Liceului teoretic Petru Rares Feldioara lucrari de constructii Valoare estimata totala de 5.445.329, 72 din care lucrari diverse si neprevazute in suma de 230.420, 39 lei in procent de 4, 56% din valoarea estimata a lucrarilor.ofertantul va incadra oferta sa in valoare estimata de 5.214.909, 33, urmand ca la aceasta valoare sa aplice procentul cheltuielilor diverse si neprevazute care vor fi evidentiate distinct atat in cadrul formularului de oferta cat si in centralizatoarelor
II.1.6) CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 445, 329.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 104298lei. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.86, alin (1) si art. 86, alin (5) din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC iar acesta a respins contestatia si/sau in cazul in care ofertantul renunta la contestatie (numai daca renuntarea la contestatie nu a fost realizata ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare), conform prevederilor art.278 cu 1, alin (1), lit.b din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma conform prevederii legale. In cazul in care ofertantul face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei de IMM conform anexei 1 la Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul oficial anuntat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului fara TVA (50% IMM)Se constituie conform art. 90 din HGR nr. 925/2006, se retine conform Art. 91 din HGr nr. 925/2006 si se restituie conform art. 92 din HGR nr 925/2006 pt constituire prin retineri succesive a se avea in vedere si HGR nr 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 180 din OUG nr. 34/2006, Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular F3 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general. Se prezinta de ofertant/asociat/tert sustinator2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine, documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare FormularF4 ), certificate fiscale eliberate de organele administra?iei publice locale ?i ANAF sau in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Se prezinta de ofertant/asociat. Tertul sustinator va prezenta declaratia numai cu referire la neincadrarea in prevederileart. 181 lit. a, c indice 1 ?i d din OUG nr. 34/2006.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular F1.Se prezinta de ofertant/asociat.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular F2. Se prezinta de ofertant/asociat/subcontractant/ter? sus?inator.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: primar Taus Sorin, viceprimar Trifan Silviu/membru comisie evaluare, secretar Vartolomei Aurel, contabil Ticusan Elena/membru comisie evaluare, membru comisie Popescu Mihaela; Consilieri locali: Balint Ferencz, Cislaru Corneliu, Catean Silviu Leonte, Bodean Viorel, David Costel, Dima Costel, Eftin Emil, Luca Viorel, Marton Ioan, Rusei Radu, Sima Aurel, Schiopu Marin, Sipos Eugen, Popister Silviu.5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular F5.Se prezinta de ofertant/asociatVa fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 69 indice 1, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii sau nu si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si bugetul local astfel cum s-a solicitat de autoritatea contractanta. In caz de asociere, se indeplineste de fiecare asociat in parte. Ofertantul trebuie sa faca dovada inregistrarii si desfasurarii activitatii conform normelor legale in materie, de asemenea va face dovada incadrarii domeniului de activitate in clasa CAEN corespunzatoare activitatii domeniului contractului. Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare); - obiectul principal si secundar de activitate; - reprezentantii legali (asociati si administratori). In caz de asociere, se depune de fiecare asociat in parte pentru partea de contract pe care o realizeaza. Ofertantului declarat ca?tigator i se poate solicita prezentarea documentului in original, inainte de data semnarii contractului.Pentru persoanele juridice romane, documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a minima: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash - flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni in suma de 1.955.590, 99NOTE: Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.Documente de confirmare: Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 1.955.590, 99 leisi pentru o perioada de 3 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economci participanti la procedura au obligatia de a declara partile din contract pe care le subcontracteaza si datele de identificare ale subcontractantilor, daca este cazul.Se solicita completarea unei declaratii Formularul F12 cu anexa acestuia si un formular model (acord de subcontractare Formularul 13, cu subcontractantii si specializarea acestora. Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica., asigurarea de personal de specialitate1 sef santier avand studii superioare de specialitate CCIA (domeniul contractului)1 RTE atestat domeniul I ?i IX (domeniul contractului) Completare formular F Lista personalului, pt sef santier prezentare diploma de studii, copie parti relevante contract de munca sau orice alt document care sa ateste disponibilitatea indeplinirii pozitiei porpuse pe perioada implicarii efective a expertilor in cadrul contractului pt RTE atestat si/sau legitimatie ?i dovada disponibilita?ii indeplinirii pozitiei porpuse pe perioada implicarii efective a expertilor in cadrul contractului Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari nu afecteaza mediul., Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Documente: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 14:22