Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitarea modernizarea si extinderea Gradinii publice ,,Mihai Eminescu? Botosani , jud Botosani etapa a II-a


Detaliu pentru invitatia numarul 334882
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BOTOSANI
Numar invitatie: 334882/05.09.2012
Denumire contract: ?Reabilitarea modernizarea si extinderea Gradinii publice , ,Mihai Eminescu? Botosani , jud Botosani etapa a II-a
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BOTOSANICod fiscal: 3372882, Adresa: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Telefon: 0231530143 int.103/0231515142, Fax: 0231515142/0231531595
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 231502200, fax: +40 231515142/0231531595, persoana de contact: Biroul de achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Botosani, str. Piata Revolutiei, nr.1, - sala de sedinte a Consiliului Local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitarea modernizarea si extinderea Gradinii publice , ,Mihai Eminescu? Botosani , jud Botosani etapa a II-a
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de achizitie publica este- executie ?Reabilitarea modernizarea si extinderea Gradinii publice , ,Mihai Eminescu? Botosani , jud Botosani etapa a II-a;
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 036, 872 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de part este in suma de 10.000 lei Perioada de valab.a GP=perioad de valab a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extind perioad de valab ofertei, perioad de valaba GP va fi prelungita in mod coresp. GP emisa in alta limba decat romana va fi prez in original si va fi insotita de trad autoriz in lb romana.GP se constituie in conf cu preved art.86 din HG 925/2006 prin: virament bancar sau printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc bancaraori de o soc de asig, care se prez in orig, in cuant si ptr perioada prevaz in doc de atribuire;a unui ordin de plata in contul achiz (cont RO20TREZ1165006XXX000266-Trez BT, CUI-3372882), cu cond confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschid ofertelor.In cazul IMM-lor care part la proced de atrib, acestea pot benef de preved Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incad in aceasta categ, conf preved din art.3, alin.1 din legea ment, prez doc prevazute la art.7. Ofert decl I.M.M.-uri vor prez anexat gar de part Decl pe prop raspundere privind incad intrep in categ I.M.M. Aut contrac are dreptul de a retine GP, in situatiile prev la art 87 din HG 925/2006 iar in masura in care Consiliul respinge contes depusa de oper econ in cadrul proced de atrib, ca nefondata, aut contract va retine din gar de part a ofert contestator, in conf cu preved art. 278^1, alin(1), lit b)din OUG 34/2006, in raport cu val estimata a contr, suma de 4.816, 87 lei. Restituirea GP se face in conf cu preved art.88 din HG925/2006.
Garantie de buna executie
1.CuantGarde buna execva fi de10% din pretulcontr fara TVA In cazul ofert IMM conf Legii nr. 346/2004 gar de buna exec se const in proc de 50% . 2.Mod de const a Gar de buna exec: 2.1) Printr-un instr de garantare emis in cond legii de o socbancarasau de o soc de asig. Instr de garantare treb sa prevada ca plata gar se va executa neconditionat .2.2)Daca partile convin, gar de buna exec se poate const si prin retineri succesive. In acest caz, contractant are oblig de a deschide la Unit Trez Stat un cont la dispoz AC confH.G. nr.1045/19.10.2011. Suma init care se dep de catre contract in cont nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pret contr. 3.Rest gar de buna executie: - 70% din val gar in termen de 14 zile de la data incheierii PV de recep la term lucr, in baza unei solic scrise din partea Exec;
- restul de 30% din val garantiei, la exp per de gar a lucr exec, pe baza PV de recep finala, in baza unei solic scrise din partea Exec;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006)Atentie: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: CompletareaFormularului4 din sectiunea Formulare- declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006)Atentie: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinatorva prezenta documentul mentionat.Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c1) si d).Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1. CompletareaFormularului5 din sectiunea Formulare- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinatorva prezenta documentul mentionat.Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c1) si d).Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Cerintanr. 3Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (fara sedii secundare/puncte de lucru), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele . emis deautoritatile locale unde ofertantul are sediul social(fara sedii secundare/puncte de lucru) - Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul?;Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente (conform art.9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP)si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestoraprin prezentarea documentelor doveditoare in originalsau copie semnata si stampilatacu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantulcare inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Atentie: a) Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate vor fi demonstrate de fiecare asociat (prezentarea formularului de la punctul 1 si 2 .3. - Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ). Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romanaModalitatea de indeplinire1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (fara sedii secundare/puncte de lucru), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele . emis deautoritatile locale unde ofertantul are sediul social(fara sedii secundare/puncte de lucru) - Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul?;Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente (conform art.9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP)si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestoraprin prezentarea documentelor doveditoare in originalsau copie semnata si stampilatacu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantulcare inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Atentie: c) Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.d) In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate vor fi demonstrate de fiecare asociat (prezentarea formularului de la punctul 1 si 2 .3. - Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ). Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerintanr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP NR. 314/2010.In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: CompletareaFormularului6 din sectiunea Formulare ?-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Atentie: a.In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerintanr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa formularului F7 din sectiunea formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ovidiu Iulian Portariuc ?primar, Adriana Zaiceanu-administrator public, Iliuta Viorel-viceprimar, Andrei Cosmin-Ionut ? viceprimar, Ioan Apostu-secretar, Valerian Sanduc-Director economic, Mitu Florin ?sef serviciu Investitii, Daniela Anitei-sef birou Achizitii publice, Alexa Catalin Virgil-consilier local, Apostoliu Eugen-Sorin-consilier local, Bosovici Calin?George-consilier local, Buliga Marius-consilier local, Cristescu Marius-consilier local, Furtuna Corneliu-Daniel-consilier local, Ghiorghita Florin Ioan-consilier local, Hunca Mihaela-consilier local, Iavoreciuc Gheorghe-consilier local, Lebada Radu-consilier local, Lupascu Catalina-Camelia-consilir local, Malancea Radu-consilier local, Nica Tereza-consilier local, Onisa Paul-consilier local, Petrusca Ady-consilier local, Plesca Stelian-consilier local, Simion Aura-consilier local, Tincu Mihai-consilier local, Turcanu Eugen Cristian-consilier local, Ursuleanu Gheorghe-Florentin-consilier local, Zarug Manuela Ana-consilier localNote: a. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formularul 7 din sectiunea FormulareIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ovidiu Iulian Portariuc ?primar, Adriana Zaiceanu-administrator public, Iliuta Viorel-viceprimar, Andrei Cosmin-Ionut ? viceprimar, Ioan Apostu-secretar, Valerian Sanduc-Director economic, Mitu Florin ?sef serviciu Investitii, Daniela Anitei-sef birou Achizitii publice, Alexa Catalin Virgil-consilier local, Apostoliu Eugen-Sorin-consilier local, Bosovici Calin?George-consilier local, Buliga Marius-consilier local, Cristescu Marius-consilier local, Furtuna Corneliu-Daniel-consilier local, Ghiorghita Florin Ioan-consilier local, Hunca Mihaela-consilier local, Iavoreciuc Gheorghe-consilier local, Lebada Radu-consilier local, Lupascu Catalina-Camelia-consilir local, Malancea Radu-consilier local, Nica Tereza-consilier local, Onisa Paul-consilier local, Petrusca Ady-consilier local, Plesca Stelian-consilier local, Simion Aura-consilier local, Tincu Mihai-consilier local, Turcanu Eugen Cristian-consilier local, Ursuleanu Gheorghe-Florentin-consilier local, Zarug Manuela Ana-consilier localAtentie: a.In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 11. Persoane juridice/fizice romaneDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulteca : a)-ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.Atentie: a. Obiectul contractului prezentei proceduritrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.b. Certificatulva fi prezentatin original, copie legalizatasau copie lizibila conform cu originalul.Autoritatea contractantava solicita in cazul in care oferta este declarata castigatoare , inainte de transmitereacomunicarii ? sa se prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata - in cazul in care s-a prezentat , ,copie conform cu originalul?-c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulteca : a)-ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.Atentie: a. Obiectul contractului prezentei proceduritrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.b. Certificatulva fi prezentatin original, copie legalizatasau copie lizibila conform cu originalul.Autoritatea contractantava solicita in cazul in care oferta este castigatoare , inainte de transmitereacomunicarii ? sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata - in cazul in care s-a prezentat , ,copie conform cu originalul?-c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta 2.Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a. Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizataaacestora in limba romana.b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a. Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizataaacestora in limba romana.b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globaladin cel mult ultimii3 ani , sa fie cel putin egala cu suma de 1.500.000 lei. Conversia leu-valuta se va face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte . Cursul mediu BNR leu/euro pentru anulpentru 2009 este 4, 2373 lei, pentru 2010 este 4, 2099 lei, ptr 2011 este 4, 2379 lei.-Liderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigure aceasta cifra medie de afaceri.-Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a cifrei de afaceri, stabilite in fisa de date a achizitiei, conform art.16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a beneficia de aceasta facilitate in plicul exterior se va depune o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor cumulative prevazute la art.3 alin.(1) din Legea nr.346/2004., Cerinta nr. 2Bilanturile contabile/extrase de bilant pe ultimii 3 ani financiari incheiati pentru care s-a prezentat cifra de afaceri, conform art.185 alin.(1), lit.b din OUG 34/2006 sau orice alt document edificator, in masura in care acesta reflecta o imagine fidela a situatiei economico-financiara a candidatului ?conform art.185 alin.(2) din OUG 34/2006 .-Ofertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie. Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul", semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta.- Ofertantii nerezidenti vor prezentadocumentele in original copie legalizatasau copie lizibila cu mentiune ? conform cu originalul? insotite obligatoriu de traducerea acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 ExpsimilaraPrez Decl+Lista principalelor lucrari exec in ultimii 5 ani.Se solicita prez ca exp.similara un nr de max 3(trei) contr de lucr similare contr ce face ob prez proceduri=val cumulata sa fie in suma de min 600000 lei fara TVA; Curs mediu anual de ref BNR-euro?2011 =4, 2379lei;2010?4, 2099;2009?4, 2373;2008?3, 6827;2007?3, 3373;Ptr a face dovada exec contr de lucr prez ca exp similara, ofert va prez in copii lizibile semnate si stampilate cu mentiunea ?conf cu originalul?urmatdoc: Pag relevante din contr care se doresc a fi luate in considerare pentru dem exp similare, din care sa reiasa urmat: par?ile contr, ob contr, durata contr, val contr si pag finala cusemnaturi;
-Rec/Doc constatatoare pentru fiecare contr prez ca exp similara;
-PV de receptie alucr exec ptr fiecare contr prez ca expsim.In cazul unei asocieri situatia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor., Cerinta nr.2 Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice , mijloacele de transport etc.pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractuluiDeclaratia va fi insotita deListaprivind cantitatile de utilaje instalatii, echipamente tehnice, mijloace de transport etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoarea contractului.-In cazul asociatiilor, Formularul 11+ Listatrebuie completat de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asociatiei., Cerinta nr.3 Inf privind cap prof si dotarea cu pers de specEste oblig ca in echipa de cond a lucr sa se regaseasca cel putin : Resp Tehnic cu Exec (RTE)-atestat in dom?constr.civile si ind; constr edilitare si de gosp comunala;siResp cu control tehnic de calitate--Resp Tehnic cu Executia(RTE), pentru careofer va prez: copie dupa atestat emis deMLPAT- copie semnata si stampilata de catre ofertantcu mentiunea ?conf cu orig?;
-CV in orig;
-decl de disponibilitate-Responsabil cu controlul teh de calitate-ptr care ofert va prez: copie dupa decizia de numire-copie semnata si stampilata de catre ofer cu ment?conf cu orig?;
-CV in orig;c)Decl de disponibilitate-in orig, Cerinta nr.4 Informatii privind AtestatANRESe va prezenta - Copie ?conf cu originalul- dupa atestat ANRE tip B pentru , ,Proiectare si executie de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kv? ;In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ?detine atestarilesolicitate si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata atestarea respectiva. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de atestari, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de atestare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila., Cerinta nr.5 Informatii privind asocierea (daca este cazul )Mai multi op eco au dreptul de a se asocia cu scopul de a dep oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze dpdv formal asocierea.AC solicita legalizarea asoc numai in cazul in care of comuna este decl castigatoare, iar Acordul de asoc legalizat va fi prez AC la datasemnarii contractului.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scris preliminara de asoc in care sa se mentioneze ca toti asoc isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indepl contr, ca liderul asoc este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuniin numele tuturor asoci si este responsabil in nume propriu si in numele Asoc pentru indepl contr, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa-i mentioneze, de asemenea, pe toti membrii din asoc/Consortiu pe intreaga durata a contr., Cerinta nr.6 Infomatii privindsubcontractarea( daca este cazul )In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicitala incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Cerinta nr.1Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiSe va prezenta un certificat emis de un organism independent care care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de , management al calitatii, conform ISO 9001 sau echivalenta. Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de eventualii subcontractanti in favoarea ofertantului .b. Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului.c.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr.2Informatii privindStandardele de protectia mediuluiSe va prezenta un certificat emis de un organism independent careatesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de , management al mediului, conform SR EN ISO 14001 sau echivalenta.Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de eventualii subcontractanti in favoarea ofertantului .b. Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului.c.Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP - fiind atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer