Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitarea, modernizarea si extinderea spatiilor verzi in municipiul Marghita?


Detaliu pentru invitatia numarul 329925
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Marghita
Numar invitatie: 329925/19.06.2012
Denumire contract: ?Reabilitarea, modernizarea si extinderea spatiilor verzi in municipiulMarghita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul MarghitaCod fiscal: 4348947, Adresa: C.Republicii nr.1, Marghita, Telefon: 0354099977, Fax: 0359409982
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: C.Republicii nr.1, Marghita, Romania, cod postal: 415300, telefon: +40 35409977, fax: +40 359409982, persoana de contact: Eva Bisa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: C.Republicii nr.1, Marghita, Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitarea, modernizarea si extinderea spatiilor verzi in municipiulMarghita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul prezentului contract de achizitie il constituie ?Reabilitarea, modernizarea si extinderea spatiilor verzi in municipiulMarghita?. Suprafata ce urmeaza a fi amenajata cu spatii verzi este de 25878 mp, terenul fiind situat in intravilanul municipiului Marghita in urmatoarele locatii: - Locatia 1: Scuarul din intersectia Str. I. L. Caragiale cu Calea Republicii, - Locatia 2: Parcul din Piata Eroilor, - Locatia 3: Scuarul din zona ?Piata Mica?, str. Garoafei, - Locatia 4: Scuarul din zona ?Sala de lupte?, Calea Republicii, - Locatia 5: Spatiul de joaca si de recreere din zona ansamblului rezidential ANL,
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 720, 046 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 30.000lei. Garantia de participare se prezinta la depunerea candidaturii, si ramane valabila la depunerea ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie minim 130 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare va fi constituita fie printr-un instrument de garantare, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul nr. 17), fie prin virament bancar in contul IBAN RO89TREZ0825006XXX000065 cod fiscal 4348947 deschis la Trezorerie Marghita. In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, garantia de participare poate fi constituita de unul dintre asociati, sau cumulat, de catre mai multi asociati. Persoanele juridice straine pot prezenta instrument de garantare emis de orice societate bancara sau de societate de asigurari agreata de candidat, care are sucursala sau echivalent in Romania. In orice situatie, moneda folosita in instrumentul de garantare trebuie sa fie moneda nationala a Romaniei.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a garantiei de participare are ca efect respingerea ofertei.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%, din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent . Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, cel tarziu pana la data semnarii contractului, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA. Perioada de garantie: minim 10 de luni si maxim 24 de luni. Plata se va face in lei, prin virament bancar.IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la , garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1, in original Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii)2.Se va prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 2 in original Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).3.Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 3, in original. Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), subcontractantul (in cazul subcontractarii) .4.Se solicita completarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular nr.4 Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).5.Se solicita - declaratie pe proprie raspundere ca Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.-Formular nr.5.Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), subcontractantul (in cazul subcontractarii)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)sunt: Talpos Dorel-primar, Pocsaly Zoltan-viceprimar, Bereteu Viorica-contabil sef, Bisa Eva dir.exec adj Dir.tehn, Pazmandi Ildiko-insp achizitii, Mierea Lilian- consilier programeIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.6.Certificat de atestare fiscala emis de catre Ministerul Finantelor Publice sau de catre autoritatile subordonate acestuia care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele catre bugetul general consolidat de stat, in original/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" sau in copie legalizata.7.Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde candidatul isi are sediul, privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local, in original /copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" sau in copie legalizata care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele catre bugetul localPersoanele juridice/fizice straine certificatele de atestare emise de catre organele competente din tara ofertantului. In cazul in care in tara ofertantului nu se emit documentele solicitate, ofertantii pot prezenta o declaratie pe propria raspundere, in limba romana si in forma autentificata, in original, din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele corespunzatoare, locale si nationale, din tara de origine. Vor fi enumerate aceste organe fiscale, locale si nationale, si vor fi prezentate datele de contact (denumire, adresa completa, numere de telefon si fax, adresa de e-mail, adresa de internet).Neprezentarea sau prezentarea actelor solicitate intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii, ca inacceptabila. 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 15 de zile inainte de depunerea ofertei) sau echivalent, in original /copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" sau copie legalizata, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;Persoanele juridice/fizice straine pot prezenta, fie certificat constatator emis de organul competent din tara de origine din care sa reiasa ca agentul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri, in original sau in copie legalizata, fie actul constitutiv si statutul candidatului impreuna cu toate modificarile acestora, din care sa rezulte ca, agentul economic este autorizat sa desfasoara activitatile supuse achizitiei, in copie legalizata.Documentele emise intr-o alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traducere autorizata, cu incheierea de legalizare a semnaturii traducatorului, in original.Autoritatea contractanta va solicita de la ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduriiprezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizataNeprezentarea sau prezentarea actelor enumerate mai sus intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii, ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pentru anii 2009, 2010, 2011 Pentru a fi calificat, candidatul trebuie sa aiba, in anii mentionati, media cifrei de afaceri globale de cel putin 2.000.000 leiSe va prezenta o declaratie privind informatiile generale - formularul nr.6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara Se va prezenta o lista a lucrarilor similare in ultimii 5 ani. Se vor prezenta pana la trei contracte de executie in domeniul similar cu obiectul prezentului contract , finalizate sau nefinalizate in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.650.000, 00 lei, fara TVA. Conversia in lei a valorii contractului similar se va face, utilizand cursul de schimb valutar stabilit de Banca Nationala a tarii de origine a candidatului, pentru ziua incheierii contractului sau a actelor aditionale., Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate Cerinte minime privind personalul ofertantului: :1. responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana 2. inspector protectia muncii, cel putin 1 persoana 3. sef santier ? inginer in consctructii, cel putin 1 persoana 4. responsabil cu controlul calitatii, cel putin 1 persoana, Informatii referitoare la utilaje, instalatiiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, Persoanele juridice/fizice straine, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea, Informatii privind angajamentul ferm Certificat ISO 9001, Certificat ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara. Vor fi comparate preturile, fara TVA astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit a), punctajul se acorda astfel : Pn = ( pret minim / pret n ) x punctajul maxim alocat
Perioada de garantie de buna executie (min. 10 luni, max. 24 luni)
15
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarii, mai mic de 10 luni, si mai mare de 24 luni, va fi neconforma si va fi respinsa. Perioada de garantie de buna executie de cel putin 10 luni si de cel mult 24 luni, va primi punctaj, astfel: a) pentru durata de garantie de buna executie de 24 luni, se acorda 15 puncte, punctajul maxim alocat factorului de evaluare; b) pentru durata de garantie de buna executie de 10 luni, se acorda 1 punct, punctajul minim alocat factorului de evaluare; c) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) si b), punctajul se acorda astfel : Pn= Dn - 9; unde: - Pn ? punctajul calculat , - Dn ? durata de buna executie din oferta
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sectiunea documente
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 10:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer