Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITAREA MUZEULUI VIEI SI VINULUI, MONUMENT ISTORIC IN MUNICIPIUL DRAGASANI


Detaliu pentru invitatia numarul 323766
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DRAGASANI
Numar invitatie: 323766/12.04.2012
Denumire contract: REABILITAREA MUZEULUI VIEI SI VINULUI, MONUMENT ISTORIC IN MUNICIPIUL DRAGASANI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DRAGASANICod fiscal: 2573829, Adresa: STR. PIATA PANDURILOR NR.1, Dragasani, Telefon: 0250811990, Fax: 0250811990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITAREA MUZEULUI VIEI SI VINULUI, MONUMENT ISTORIC IN MUNICIPIUL DRAGASANI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile propuse pentru reabilitare au in vedere mentinerea compartimentarii interioare.Se vor face reparatii la sarpanta cu inlocuirea elementelor deteriorate.Se vor introduce tencuieli armate la pereti si centuri din beton armat la nivelul planseului din lemn al etajului.Finisaje interioare care se vor executa: ??Pardoseli : lustruirea mozaicului, gresie de trafic greu, parchet la etaj;??Vopsitorii superlavabile, tavane din gipscarton rezistent la foc;??Reparatii la timplaria interioara de lemn sau inlocuirea celei deteriorate cu timplarie executata dupamodelul celei existente;?Grilaje noi din fier forjat amplasate la ambele scari spre acces subsol.Finisaje exterioare ce se vor executa: ??Refacerea invelitorii cu tigla solzi, refacerea elementelor decorative din tabla zincata, reparatii la cosurile de fum; refaceri / inlocuiri partiale la sarpanta, ignifugare;??Completari, reparatii si spalarea varului de pe suprafetele decorative de similipiatra;?? Desfacerea si refacerea, tencuiala calcio-vecchio, din piatra si similipiatra; ??Desfacerea si refacerea tencuielii de piatra driscuita fin; inlocuirea timplariei exterioare;??Izolarea plafonului subsolului si a podului;Instalatiile electrice: ??Inlocuirea instalatiei electrice interioare; montare instalatie de alarma;
-Instalatiile sanitare, instalatii incalzire si montarea unei noi centrale termice;??Montarea instalatiilor de climatizare.
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 533, 641.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantumul garantiei de participare este 70.000, 00 lei;
-perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 90 zile cu incepere de la data limita de depunere a ofertelor si este egala cu perioada de valabilitate a ofertei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10%din valoarea contractului, fara TVA si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 si 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Durata garantiei de buna executie este de minim 24 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Formular nr. 1 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formular nr. 2 ;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr. 3 ;Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, valabil la data deschiderii, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal;Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original, copie legalizatasau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular nr. 4 ;Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006-Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante in art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.1. Nedelcu Cristian ? primar2. Bolocan Mihai- viceprimar3. Duta Gheorghe- secretar4. Draghici Maria- director executiv5. AgapescuToma- director DSP6. Croitoru Dan- director adjunct DSP7. Iorga Alexandru- arhitect sef8. Costeanu Mihai- referent de specialitate9. Stancu Gabriela ? inspector specialitate10. Dumitrescu Dan-Nicolae ? cons. Juridic11. Mihalache Mariana-cons. Juridic12. Trandafir Viorel ? sef birou tehnic DSP Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, emis cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, functie de legislatia tarii de provenienta, in limba romana, traduse de persoane autorizate ;Toate certificatele/documentele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) straine documentele vor fi transmse in limba in care au fost emise si insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile calculate de la data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cif. de af.-For. nr. 6 ? CA medie pe ultimii trei ani sa nu fie sub 6.500.000 lei.Copii dupa bil. ctb incl. contul de profit si pierdere la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, viz. si inreg. la org. compet.;Decl. bancara-of. tr. sa dem. ca, la mom. semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile res. reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mij. fin. suf. pt.a realiza cash-flow de ex. lucr. de minim 500.000 lei pt. o perioada de 2 luni, in conf. cu Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista princ.lucrari simil. (constr. de cladiri sau interv. la constr. exis.), exec. in ultimii 5ani;2.Se va completa Form. Ex. similara pt. unul sau mai multe contr. de lucr. simil;3.Prez. a unu sau mai multe contr. cu lucr. simil. finaliz., insot. de proc. vb. derec. a lucr.4.Val cum. a contr. sa fie de minim 3.000.000 lei.Decl. priv. util, instal, echip. teh. de care dispune op. ec. pt. indep. coresp. a contr. de lucr. si doc. care atesta detin. (dotare proprie, inchir. sau alte forme de punere la disp.) a acestora.Inf. privind pers;
-Lista pers. direct respons. cu indepl. contractului-Pers. propus pentruexecutarea contractului (manager contract, responsabil tehnic cu executia, responsabil control calitate, responsabil management calitate, responsabil management mediu, responsabil securitatea muncii);Din pers. propus pt.exec. contr. va face parte in mod oblig. un special. atestat pt. exec. lucrari, in func. de dom. ? E . Of. treb.sa det. certif ISO 9001 sau echivalent val. la data dep. of. , in dom. ce face ob. contr;ISO 14001 sau echiv., val.la data dep. of , in dom. ce face ob. contr;) Informatii privind subcontractantii-Formularul nr. 14
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Pt. cel mai scazut pret se ac. pct maxim;Pt. alt pret pct. se ac: P(n)= ( pret minim/pret (n)) x punctajul maxim alocat;
Durata executie
10
Descriere: Pt. term. de ex. cel mai mic dar nu mai putin de 6 luni punct. este max;Pt. term. de ex. sub 6 luni pct nu se ac; Pt un term de ex mai mare de 6 luni pct se ac: P(n) = ( termen minim/termen (n)) x puntajul maxim alocat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 11:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer