Achizitie publica - Reabilitarea parcului Curcubeului in Municipiul Botosani
Detaliu pentru invitatia numarul 320338
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320338/16.02.2012
Denumire contract: Reabilitarea parcului Curcubeului in Municipiul Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BOTOSANICod fiscal: 3372882, Adresa: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Telefon: 0231530143 int.103/0231515142, Fax: 0231515142/0231531595
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 231502200, fax: +40 231531595, persoana de contact: birou achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Botosani, din str.Piata Revolutiei, nr.1, - sala de sedinte a Consiliului Local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea parcului Curcubeului in Municipiul Botosani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de achizitie publica este , ,Reabilitarea parcului Curcubeului in Municipiul Botosani", in conformitate cu cerintele tehnice din Caietul de sarcini, (caiet ce cuprinde proiect tehnic, memorii tehnice, fise tehnice, liste de cantitati, liste dotari, planse 1, 2, 3) care este componenta a Documentatiei de atribuire atasat la invitatia de participare in cadrul sectiunii Documentatie si clarificari .
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 869, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de part este in suma de 9.500 lei Perioada de valab.a GP=perioad de valab a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extind perioad de valab ofertei, perioad de valaba GP va fi prelungita in mod coresp. GP emisa in alta limba decat romana va fi prez in original si va fi insotita de trad autoriz in lb romana. GP se constituie in conf cu preved art.86 din HG 925/2006 prin: virament bancar sau printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc bancaraori de o soc de asig, care se prez in orig, in cuant si ptr perioada prevaz in doc de atribuire;a unui ordin de plata in contul achiz (cont RO20TREZ1165006XXX000266-Trez BT, CUI-3372882), cu cond confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschid ofertelor.In cazul IMM-lor care part la proced de atrib, acestea pot benef de preved Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incad in aceasta categ, conf preved din art.3, alin.1 din legea ment, prez doc prevazute la art.7. Ofert decl I.M.M.-uri vor prez anexat gar de part Decl pe prop raspundere privind incad intrep in categ I.M.M. Aut contrac are dreptul de a retine GP, in situatiile prev la art 87 din HG 925/2006 iar in masura in care Consiliul respinge contes depusa de oper econ in cadrul proced de atrib, ca nefondata, aut contract va retine din gar de part a ofert contestator, in conf cu preved art. 278^1, alin(1), lit b)din OUG 34/2006, in raport cu val estimata a contr, suma de 4.649, 59 lei. Restituirea GP se face in conf cu preved art.88 din HG925/2006.
Garantie de buna executie
1.CuantGarde buna execva fi de10% din pretulcontr fara TVAIn cazul ofertIMMconf Legii nr. 346/2004gar de buna execse const in procde 50% .2. Mod de const a Gar de buna exec: 2.1) Printr-un instr de garantare emis in cond legii de o socbancarasau de o socde asig.Instr de garantare trebsa prevada ca plata gar se va executaneconditionat .2.2) Daca partile convin, gar de buna execse poate constsi prin retineri succesive. In acest caz, contractant are obligde a deschide la Unit Trez Stat un cont la dispoz AC confH.G. nr. 1045/19.10.2011. Suma init care se dep de catre contract in cont nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pret contr.3.Restgar de buna executie: - 70% din valgarin termen de 14 zile de la data incheieriiPV de recep la termlucr, in baza unei solic scrise din partea Exec; - restul de 30% din val garantiei, la expper de gara lucrexec, pe baza PV de recep finala, in baza unei solicscrise din partea Exec;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: CompletareaFormularului4 din sectiunea Formulare- declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006)Atentie: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1. CompletareaFormularului5 din sectiunea Formulare- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinatorva prezenta documentul mentionat.Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.181 lit.a), c1) si d).Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Cerintanr. 3Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic (fara sedii secundare/puncte de lucru), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele . emis deautoritatile locale unde ofertantul are sediul social(fara sedii secundare/puncte de lucru) - Se vor prezenta formularele- tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul?;Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente (conform art.9 alin.1 din Ordinul 509/2011 al ANRMAP)si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestoraprin prezentarea documentelor doveditoare in originalsau copie semnata si stampilatacu mentiune?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va exclude ofertantulcare inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Atentie: a) Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate vor fi demonstrate de fiecare asociat (prezentarea formularului de la punctul 1 si 2 .3. - Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante (in luna anterioara celei in care se depun ofertele ). Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerintanr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP NR. 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: CompletareaFormularului6 din sectiunea Formulare ?-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Atentie: a.In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerintanr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formularul 7 din sectiunea FormulareIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Catalin Mugurel Flutur ? primarAdrianaZaiceanu ? administrator publicFlorin Ioan Ghiorghita ? viceprimarCatalin Virgil Alexa ? viceprimarIoan Apostu ? secretarAnitei Daniela ? sef birou achizitii publiceEpuras Dorel - sef serviciu edilitareAtentie: a.In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.b. In cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Note: 1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati/tert sustinatordaca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181, art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizataa acestora in limba romana. Cerinta nr. 11. Persoane juridice/fizice romaneDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulteca.a)-ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.b) - ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei.Atentie: a. Obiectul contractului prezentei proceduritrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.b. Certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor si va fi prezentatin original, copie legalizatasau copie lizibila conform cu originalul.Autoritatea contractantava solicita in cazul in care oferta este castigatoare , inainte de transmitereacomunicarii ? sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata - in cazul in care s-a prezentat , ,copie conform cu originalul?-c. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.d. Ofertantul este obligat sa informeze Autoritatea Contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin documentele solicitate mai sus, in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventie sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari.2. Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a. Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizataaacestora in limba romana.b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii3 ani (2008, 2009, 2010)Cifra mediede afaceri globala pe ultimii 3 ani2008, 2009, 2010 sa fie cel putin egala cu suma de1.000.000lei.Conversia leu-valuta se va face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Cursul mediu BNR leu/euro pentru anul 2008 este 3, 6827 lei, pentru 2009 este 4, 2373 lei si pentru 2010 este 4, 2099 lei. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus al cifrei de afaceri si prin raportarea la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011., Cerinta nr. 2Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010 )In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara. Se solicita prezentarea ca experienta similara un nr. de max 3( trei) contracte de lucrari similare contractului ce faceobiectulprezentei proceduri, valoarea cumulata sa fie in suma de min 150.000 lei fara TVA., Cerinta nr. 2Informatii privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice , mijloacele de transport etc.pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului, Cerinta nr. 3Informatii privind capacitatea profesionala si dotarea cu personal de specialitateEste oblig ca in echipa de cond a lucr sa se reg cel putin: Resp Teh cu Exec (RTE)-ing cu spec inst ptr constr atestat in dom?constr edilitare?; Resp Teh cu Exec(RTE)-ing atestat in dom?lucrari instalatii electrice?; Resp cu contr tehnic de calitate., Cerinta nr. 4Informatii privind AtestatANRE, Cerinta nr. 5Informatii privind asocierea, Cerinta nr. 6Infomatii privindsubcontractarea Cerinta nr. 1Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiSe va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii, conf ISO 9001 sau echivalent., Cerinta nr. 2Informatii privindStandardele de protectia mediuluiSe va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al mediuluiconf SR EN ISO 14001 sau echivalent .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP - fiind atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 09:28