Achizitie publica - Reabilitarea pasunilor din comuna Istria ? fertilizarea a 440 ha pasuni
Detaliu pentru invitatia numarul 322261
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322261/20.03.2012
Denumire contract: Reabilitarea pasunilor din comuna Istria ? fertilizarea a 440 ha pasuni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ISTRIA (PRIMARIA)Cod fiscal: 4859801, Adresa: STR.PRIMARIEI, NR.10, Istria, Telefon: 0241767016, Fax: 0241767016
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRIMARIEI, NR.10, Istria, Romania, cod postal: 907155, telefon: +40 241767016, fax: +40 241767016, persoana de contact: Elena Nistor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TR.PRIMARIEI, NR.10, Istria, Romania, cod postal: 907155, telefon: +40 241767016, fax: +40 241767016, persoana de contact: Elena Nistor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea pasunilor din comuna Istria ? fertilizarea a 440 ha pasuni
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune fertilizarea si jalonarea a 440 de ha de pasune ce apartine teritoriului administrativ al comunei Istria, jud. Constanta.
II.1.6) CPV: 77314000-4 - Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 371, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4 900 leiPerioada de valabilitate: 90 zile.
Garantie de buna executie
1 % din valoarea contractului-constituire prin instrument de garantare sau prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, Anexa 1(completata, semnata si stampilata de catreofertant)Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura orice ofertant (persoana fizica si persoana juridica, directori de companii, orice alta persoana cu putere de reprezentare) despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Note: a. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantib. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Anexa 2(completata, semnata si stampilata de catreofertant)- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertei (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul);
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul);Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice ofertant (persoana fizica si persoana juridica, directori de companii, orice alta persoana cu putere de reprezentare) care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) *** Abrogata de O.U.G. nr. 76/2010c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractantib. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta trebuie indeplinite de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.c. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura si neincadrarea in prevederile art. 69ยน din ordonanta, Anexa 3(completata, semnata si stampilata de catreofertant)Persoane responsabile cu functie de decizie: Herdean Ioan ? primar, Marian Chitu - referent superior, Alexandru Fleancu - referent superior, Pricopie Visan - viceprimarNote: Fiecare asociat, tert sustinator si/sau subcontractant este obligat sa prezinte acest document.- Certificat de participare cu oferta independenta, Anexa 4(completata, semnata si stampilata de catreofertant)Note: Fiecare asociat si/sau subcontractant este obligat sa prezinte acest document. - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor);Printre activitatile pe care operatorul economic este autorizat, potrivit legii, sa le desfasoare, trebuie sa se regaseasca activitatea care corespunde obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit.Note: a. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti sau terti sustinatori .b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ca persoana juridica, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul).Note: a. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti sau terti sustinatori .b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala sa fie de minim 600000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara-finalizarea, in ultimii 3 ani a unui contract cu valoare egalasau mai mare decat300000 lei fara T.V.A. de natura si complexitate similare serviciilor ce fac obiectul contractului, Dotare tehnicaCerinta minima de utilaje necesare executarii lucrarii: - 3 tractoare;
- 1 semanatoare;
- 2 masini de imprastiat ingrasaminte;
- 1 masina de ierbicidat;
- 2 autocamioane pentru transport;
- 2 masini de pregatit patul germinativ., Cerinte privind personalul, Informatii privind masurile de protectie a muncii, Informatii privind asocierea/subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Termen de prestare a serviciilor
40
Descriere: Termen de prestare a serviciilor (maxim 2 luni)Termenul de prestare a serviciilor este important deoarece fertilizarea da un randament mai bun cu cateste efectuat mai devreme. Intarzierea fertilizarii duce la o rasarire neuniforma, cu foarte multe goluri de vegetatie, iar rezistenta plantelor in timpul perioadelor de seceta este foarte scazuta.
Garantia acordata serviciilor
5
Descriere: Perioada de garantie a serviciilor este importanta deoarece in cazul in care acestea nu au fost executate corespunzator, prestatorul, pe cheltuiala sa, va presta din nou serviciile, total sau partial, in functie de rezultate obtinute.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata invitatiei de participare publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 19:35