Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea pasunilor din comuna Istria ? fertilizarea a 374,4867 ha pasune


Detaliu pentru invitatia numarul 349950
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA ISTRIA (PRIMARIA)
Numar invitatie: 349950/04.07.2013
Denumire contract: Reabilitarea pasunilor din comuna Istria ? fertilizarea a 374, 4867 ha pasune
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ISTRIA (PRIMARIA)Cod fiscal: 4859801, Adresa: STR.PRIMARIEI, NR.10, Istria, Telefon: 0241767016, Fax: 0241767016
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRIMARIEI, NR.10, Istria, Romania, cod postal: 907155, telefon: +40 241522581, fax: +40 241522581, persoana de contact: Primaria Istria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.PRIMARIEI, NR.10, Istria, Romania, cod postal: 907155, telefon: +40 241522581, fax: +40 241522581, persoana de contact: Primaria Istria
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea pasunilor din comuna Istria ? fertilizarea a 374, 4867 ha pasune
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile constau in fertilizarea pasunilor in locatiile si conform cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 77314000-4 - Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 217, 746 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4 000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modalitate de constituire conform art.86 alin.1 din HG 925/2006. In cazul depunerii de oferta in asociere, garantia de participare trebuieconstituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art. 278^1 alin. (1) lit.c) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Data la care se va face echivalenta leu/valuta va fi data publicarii invitatiei de participare la cursul BNR.
Garantie de buna executie
1 % din valoarea contractului fara TVA.Modalitate de constituire conform art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: - Ofertantul va completa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea), in original.- Se va atasa certificat echivalent pentru persoane juridice straine, conform art. 182, alin 1 OUG 34/2006 (daca este cazul)Nota: Fiecare asociat/tert sustinator este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006Cerinta 2: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: -Ofertantul va completa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006), in original. Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG34/2006, in original. Fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006Cerinta 3: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta, potrivit Ordinului 314/2010 alpresedintelui ANRMAPModalitatea de indeplinire: -Se va atasa Formularul nr. 3 completat(certificat de participare cu oferta independenta) in original. Certificatul se va depune de catre totiasociatii in cazul unei asocieri.Nota: In situatia in care reiese ca ofertantul face obiectul punctelor 5, 6, 7, 8 sectiunea II ?a mai sus-mentionatului certificat, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 4: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: -Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/.i/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.4, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante (original): Herdean Ioan -primar, Ionescu Mihai - Secretar, Butulescu Alexandrina? Contabil, Consilier local (Viceprimar) ? Pricopie Visan; Consilier local? Chirita Aurel; Consilier local ? Ciuclea Constantin; Consilier local ? Stan Georgica; Consilier local ? Tabirca Alexandru ; Consilier local ? Musat Gheorghe; Consilier local ? Oncescu Panait; Consilier local ? Gheorghita Gheorghe; Consilier local ? Perifan Enache; Consilier local ? Stefanache Tudor; Consilier local ? Staneata Costina;in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Documentul va fi prezentat si de catre asociat/tert sustinator/subcontractant (daca este cazul).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, acestava fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 5: Ofertantul nu inregistreaza datorii (la bugetul general consolidat, datorii la bugetul local) scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local;Nota: (1) In cazul existentei sediilor secundare si punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritati publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea si pentru sediile secundare/punctele de lucru implicate in derularea contractului.(2) Fiecare dintre documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata acestora in limba romana.(4) Fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta 6: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: -Se va completa Formularul nr.5 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, in originalNota: Fiecare asociat, tert sustinator si/sau subcontractant este obligat sa prezinte acest document. Cerinta 1: Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractuluiModalitatea de indeplinire: - Prezentare Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC), structura actionariatului, reprezentantii legal. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor - in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice / fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul economic este stabilit.Nota: Fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 435000 lei(pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in Euro la cursulmediu BNR aferent anilor 2012, 2011 si 2010: Anul 2010 - 1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 - 1 euro = 4, 2379 leiAnul 2012 - 1 euro = 4, 4560 leiModalitatea de indeplinire: - Prezentare Formular nr. 6 ? Informatii generale, cuprinzand date privindoperatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (original) .Nota: Fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata iin limba romana a documentelor solicitate mai sus.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului., Cerinta 2Prezentare Bilant contabil pe anii 2010, 2011, 2012, insotit de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente, copie lizibila conform cu originalul).Modalitatea de indeplinire: -Bilanturile aferente ultimilor 3 ani, inregistrate la organele fiscale competente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., Cerinta 3Capacitatea ec. si fin. a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridiceexistente intre ofertant si persoana respectiva.Modalitatea de indeplinire: -Sustinerea va fi dovedita prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele fin. invocate (Formularul nr. 7? Angajament tert sustinator financiar).Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art. 180 din OUG 34/2006 si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG34/2006., Note: a) Operatorii economici din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (I.M..M) care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) beneficiaza de reducere cu 50% a nivelului minim al cifrei de afaceri, precum si cel al garantiei departicipare solicitate prin documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta facilitate, operatorii economici incadrati in categoria IMM vor depune odata cu oferta obligatoriu documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.b) Operatorii economici?persoane juridice straine pot beneficia de reducerea nivelului minim al cifrei de afaceri, precum si cel al garantiilor solicitate prindocumentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta, din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania.c) In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza individual, pentru fiecare membru al asocierii. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM. Reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri nu se va aplica daca unul dintre asociati nu se incadreaza incategoria IMMd) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Operatorul economic a prestat cel putin: ? un serviciu similar, in ultimii 3 ani, avand ca obiect fertilizare pasune, invaloare de cel putin 217000 lei fara TVA;Modalitate de indeplinire: - declaratie privind lista principalelor servicii limilare prestate in ultimii 3 ani (original) ? Formular nr.8- certificari de buna executie conform art. 188 alin.3 lit.a (original sau copii, conform cu originalul)Nota: - Pentru confirmarea serviciilor prestate, respectivele documente trebuie sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si saprecizeze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.- In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta documente relevante pentru contractele de subcontractare sau asociere.- Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Cerinta 2: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca dispune pentru prestarea serviciilor de :1. 3 tractoare2. 1 semanatoare3. 2 masini imprastiat ingrasaminte4. 1 masina ierbicidat5. 2 autocamioane pentru transport6. 2 masini pregatit patul germinativModalitatea de indeplinire: - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (original) ? Formular nr.9- documente suport din care sa reiasa ca ofertantul dispunecel putin de utilajele/echipamentele tehnice precizate, considerate strict necesare pentruindeplinirea contractului (copie lizibila conform cu originalul)., Cerinta nr.3Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorModalitatea de indeplinire: Prezentare Formular nr. 10-Informatii referitoare la personalul de conducere si la cel responsabil pentru indeplinirea contractului(original).Pentru persoanele nominalizate in Formular nr.10 se vor prezenta urmatoarele documente: - CV-uri - conform Formular nr. 11 (original), ;
- Prezentare Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 12(original), -pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 10, Cerinta nr.4Informatii privind subcontractantii/ asociatii (daca este cazul)Modalitatea de indeplinire- In cazul subcontractarii se va prezenta Declaratie privind subcontractantii - Formular nr. 13 (original), partile din contract pe care urmeaza sa leindeplineasca si acordul acestora.- In cazul depunerii unei oferte comune, ofertantii vor prezenta Acordul de asociere ? Formular nr. 14, (original), in care se mentioneaza liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat.Acordul de asociere trebuie sa mentioneze si faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de adovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate, neconditionat, in vederea finalizarii contractului..Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala va completa: Formularul nr. 15, - Formularul nr.16 si Formularul nr.17Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.prev. art. 180 dinOUG 34/2006 si nici in sit. prev. la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG34/2006., In cazul in care sustinerea tertului se refera la indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, reflectata prin prezentarea unor liste de servicii/lucrari, atunci angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa seimplice direct pentru finalizarea contractului.Prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, ce trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.prev. art. 180 dinOUG 34/2006 si nici in sit. prev. la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006. Cerinta 1: Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea ce face obiectul contractului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.Modalitatea de indeplinire: - Prezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii sau echivalent(in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Se accepta si prezentarea unui document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat urmand a se primi certificarea propriu-zisa.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat pentru partea sa de implicare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Termen de prestare a serviciilor (max. 2 luni, min.1 luna)
40
Descriere: Durata maxima de prestare acceptata de catre autoritatea contractanta este de 2 luni calendaristice. Pentru o durata
Garantia acordata serviciilor (min. 6 luni, max.12 luni)
5
Descriere: Perioada de garantie acordata nu va putea fi mai mica de 6 luni calendaristice. Ofertele cu o perioada
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2013 22:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer