Achizitie publica - Reabilitarea pasunilor din comuna Sihlea-Fertilizarea a 600 ha pasuni.
Detaliu pentru invitatia numarul 342564
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342564/08.02.2013
Denumire contract: Reabilitarea pasunilor din comuna Sihlea-Fertilizarea a 600 ha pasuni.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Sihlea (Consiliul Local Sihlea)Cod fiscal: 4447436, Adresa: comuna sihlea judetul vrancea, Sihlea, Telefon: 0237257708, Fax: 0237257708
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna sihlea judetul vrancea, Sihlea, Romania, cod postal: 627300, telefon: +40 237257708, fax: +40 237257708, persoana de contact: stoica ene
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA SIHLEA, JUDETUL VRANCEA.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea pasunilor din comuna Sihlea-Fertilizarea a 600 ha pasuni.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea pasunilor din comuna Sihlea- fertilizarea a 600 ha pasuni.
II.1.6) CPV: 77314000-4 - Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 309, 570 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constituii conf. dispozitiilor art.86 din HG 925/2006, pentru suma de 2000 lei. Echivalentul pentru garantia depusa in euro se va face la cursul BND din data anterioara depunerii ofertelor cu doua zile inainte.Garantia de participare este valabila 90 de zile de la data depunerii ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat in procent este 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire se va face in cond. prevazute la art. 90 alin 1 si 3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, Anexa 1 (completata, semnata si stampilata de catre ofertant)Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura orice ofertant (persoana fizica si persoana juridica, directori de companii, orice alta persoana cu putere de reprezentare) despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Note: a. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantib. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Anexa 2 (completata, semnata si stampilata de catre ofertant)- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertei (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul);
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii(original, copie legalizata sau copie conform cu originalul);Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice ofertant (persoana fizica si persoana juridica, directori de companii, orice alta persoana cu putere de reprezentare) care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) *** Abrogata de O.U.G. nr. 76/2010c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti b. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta trebuie indeplinite de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.c. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura si neincadrarea in prevederile art. 69ยน din ordonanta, Anexa 3 (completata, semnata si stampilata de catre ofertant)Persoane responsabile cu functie de decizie: Ene Stoica, Brinzei Gheorghe, Drugescu Dumitru, Purcareata Constantin, Tronaru Ion, Chioveanu Florin, Barbu Stefan, Bocioaca Lazar, Soricu Ionelia, Rentea Mihail, Coman Valeriu, Buzatu Aurel, Trandafir Fanica, Modreanu Stan, Grozavu Ion, Gurbet Costica, Secara Tincuta, Buruiana Luminita, Haroianu Nicolae.Note: Fiecare asociat, tert sustinator si/sau subcontractant este obligat sa prezinte acest document.- Certificat de participare cu oferta independenta, Anexa 4 (completata, semnata si stampilata de catreofertant)Note: Fiecare asociat si/sau subcontractant este obligat sa prezinte acest document. - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor);Printre activitatile pe care operatorul economic este autorizat, potrivit legii, sa le desfasoare, trebuie sa se regaseasca activitatea care corespunde obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit.Note: a. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti sau terti sustinatori .b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ca persoana juridica, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul). Note: a. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti sau terti sustinatori .b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala sa fie de minim 310.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara-finalizarea, in ultimii 3 ani a unui/unor contract cu valoare egala sau mai mare decat 160.000 lei fara T.V.A. de natura si complexitate similare serviciilor ce fac obiectul contractului, Dotare tehnicaCerinta minima de utilaje necesare executarii lucrarii: -1 tractoare;
-1 semanatoare;
-1 masini de imprastiat ingrasaminte;
-1 masina de ierbicidat;
-1 autocamioane pentru transport;
-1 masini de pregatit patul germinativ., Cerinte privind personalul, Informatii privind asocierea/subcontractantii, Informatii privind masurile de protectie a munciiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2013 12:53