Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitarea patrimoniului istoric si cultural din municipiul Satu Mare - TEATRUL DE NORD?


Detaliu pentru invitatia numarul 346932
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Satu Mare
Numar invitatie: 346932/17.05.2013
Denumire contract: ?Reabilitarea patrimoniului istoric si cultural din municipiul Satu Mare - TEATRUL DE NORD?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Satu MareCod fiscal: 4038806, Adresa: P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Telefon: 0261 807517, Fax: 0261 710760, 0261 807510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Satu Mare - Registratura (cam. 11), P-ta 25 Octombrie nr.1, mun. Satu Mare, Romania, cod postal: 440026.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Satu Mare - Sala de licitatii, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun. Satu Mare, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitarea patrimoniului istoric si cultural din municipiul Satu Mare - TEATRUL DE NORD?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea cladirii monument al Teatrului de Nord Satu-Mare va cuprinde o serie de lucrari privind: refacerea tamplariilor, a invelitorii, a jgheaburilor si burlanelor, precum si a suprafetelor parietale tencuite, refacerea instalatiilor electrice, de incalzire, de ventilatie, de apa si canalizare, de mecanica de scena conform cu necesitatile functionale si arhitecturale ale cladirii; reabilitarea integrale a fatadelor exterioare si interioare ale imobilului a finisajelor exterioare ale balconului de deasupra intrarii si a invelitorii precum si reabilitarea finisajelor din spatiile intrerioare de deservire.Valoarea achizitiei estimative fara TVA in conformitate cu prevederile art. 29 alin. (2^1) din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata este: 10.539.033, 03 lei, echivalent a 2.386.880, 7 euro (curs BNR din data de 25.03.2013; 1 euro = 4, 4154 lei) din care: - 9.871.803, 79 lei fara TVA reprezinta valoarea aferenta listelor de cantitati de lucrari date de catre proiectant si publicate incadrul documentatiei de atribuire, - 667.229, 24 lei fara TVA reprezinta valoarea corespunzatoare procentului de 7 % de diverse si neprevazute, dat de catre proiectant in Devizul General, aferent capitolelor 1 si 4 din devizul general fara capitolul de organizare de santier.
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 539, 033.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantum g.p. 150.000 lei.Data la care se va face echiv. g.p. din lei in alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Banca al carei curs va fi luat in considerare este BNR. 2.Cf.art.85, lit b)din HG925/2006, per. de valab.a g. p.va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei, adica de 180 zile, de la data limita de dep. a ofert. indicata in invitatia de particip public. in SEAP pt. prez. procedura.3.Cf art.86, alin. (1), din HG 925/2006 actualiz, g.p. se va constitui prin virament bancar sau prin instrument de garantare.Instrument. de garantare vor fi emis, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu coresp in Romania, ori de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare trebuie: -sa fie prez. in original, -sa contina in clar denum. autorit. contractante in fav. careia s-a constituit, -sa faca referire expresa la proced organizata de autorit contractanta, -sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in doc de atrib., -sa aiba inscrisa valab. pt care a fost constituit, care trebuie sa coresp cu cea inscrisa in docum., -sa prevada mod de executare a platii g. p., respectiv, conditionat sau neconditionat. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Contul pt. g.p.al Mun SM este: RO46TREZ5465006XXX000201 deschis la Trez Satu Mare, iar codul CUI: 4038806.Cf art.86, alin.(6), din HG925/2006 g.p. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora stabilita pt. deschid. ofert. indicate in invit.de particip publicat in SEAP. 4.Retinerea g.p.se va face in conform cu prev. legale in domen. achizit. publice. Cuantumul g.p.care se va retine in cond prev. la 278^1 din OUG 34/2006 este cf prev. art. 278^1, alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 actualiz.5.In caz incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor benef de prev.art.16 alin.(2)din Leg.346/2004 actualiz si vor prez declaratia potriv. Anexei 1 la Leg.346/2004 actualiz.
Garantie de buna executie
1) Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA. 2) Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(1) si alin.(3) din HG 925/2006.In cazul incadrarii in categ.IMM, ofertantii vor beneficia de prev.art.16 alin.(2)din Lg.346/2004actualiz si vor prezenta declaratia potriv. Anexei 1 din. Lg.346/2004 actualiz.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Formularului 1 din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat fie in numele asocierii, caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic care face parte din asociere. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.2) Declaratia privind eligibilitatea (conform Formularului 12A din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire).Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006.Declaratia privind eligibilitatea va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.3) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (conform Formularului 12B ? pentru ofertant/ofertant asociat si respectiv daca e cazul conform Formularului 12B^1 ? pentru tert sustinator, potrivit modelelor formularelor din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d). din OUG 34/2006.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.4) Declaratia privind calitatea de participant la procedura (conform Formularului 12C din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Declaratia privind calitatea de participant la procedura va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul509/2011.5) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidate al statului, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7) Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 (conform Formularului Ddin fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Declaratia in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/2003 va fi prezentata pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din Legea 161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Declaratie pe proprie raspunderein temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.In sensul prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Dr. Coica Costel Dorel; Viceprimari: Papici Marcela Anamaria, Roca Radu Tiberiu; Consilieri locali: Albu Adrian, Ardelean Octavian Iulian, Ardelean Radu Ovidiu, Bancea Valeriu Petru, Butka Gergely Norbert, Fanea Dumitru, Fogel Vasile, Iura Florin Horatiu, Leitner Istvan Attila, Kiss Iosif, Lang Ladislau, Magyar Lorand Balint, Masculic Csaba, Micle Adrian, Nits Janos, Pop Ioan, Ratiu Cosmin Constantin, Rogoz Manuela Bianca, Roman Radu Adrian, Szocs Peter Levente, Suta Nicolae Francisc; Secretar- Suciu Mariana, Dir.Economic ? Ursu Lucica; Sef Serviciul Juridic Contencios Arhiva- Racolta Mihaela , CFP ? Ratiu Anca Amalia; Sef Birou Achizitii Publice ?Manoliu Mihaela Cristina; Manager de proiect?Szucs Zsigmond; Responsabil tehnic-Mihalca Ioan Felician; Comisia de evaluare (inclusiv membrii de rezerva): Sef Serviciul Investitii- Szucs Zsigmond; Consilier Biroul proiecte cu finantare international-Mihalca Ioan Felician, Consilier Biroul proiecte cu finantare internationala-Bud Gheorghe Florin, Consilier Biroul achizitii publice- Negru Angelica, Consilier Biroul achizitii publice-Biris Gavril Florin, Consilier Biroul achizitii publice-Caras Antonela, Consilier Biroul achizitii publice-Mare Daniela Claudia, Consilier Biroul proiecte cu finantare internationala- Horotan Vasile Daniel, Consilier Serviciul Investitii- MunichPuiu Sorin . 1.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului. Informatiile precizate in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (in cazul in care in cadrul ofertei a prezentat documentul in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?).-Numai pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident..2.Certificatul de atestare/autorizatie pentru executarea lucrarilor de ignifugare a materialelor combustibile.Ca document se solicita certificatul de atestare/autorizatie pentru executarea lucrarilor de ignifugare a materialelor combustibile, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine Certificatul de atestare/autorizatie solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata. Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza executarea lucrarilorde ignifugare, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat certificatul de atestare/autorizatia, caz in care se va prezenta certificatul de atestare/autorizatie, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor, precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract.Acte normative care impun obligatia prezentarii certificatului de atestare/autorizatiei: Legea nr.307/2006 actualizata privind apararea impotriva incendiilor, Ordinul MAI nr. 87/2010 privind METODOLOGIA de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor.3.Certificatul de atestare/autorizatie pentru instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine Certificatul de atestare/autorizatie solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza executarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat atestarea/autorizarea, caz in care se va prezenta acest atestat/autorizatie, in copie lizibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract.Se solicita ca operatorul economic care va executa lucrarea sa fie persoana juridica atestata/autorizata pentru instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, in conformitate cu Legea nr.307/2006 actualizata privind apararea impotriva incendiilor si potrivit art. 1, art. 2 din Ordinul nr. 87/2010 al Ministerului Administratiei si Internelor, respectiv art. 1, alin. (2), lit. b) al Anexei privind METODOLOGIA de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor din Ordinul nr. 87/2010 al Ministerului Administratiei si Internelor. Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine atestarea/autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata.4.Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, pentru instalarea si montarea sistemelor de supraveghere video, respectiv control acces, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine licenta solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza executarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor de supraveghere video, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat licenta, caz in care se va prezenta licenta, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract.Se solicita ca operatorul economic care va executa lucrarea sa fie persoana juridica licentiata pentru instalarea si montarea sistemelor de supraveghere video, respectiv control acces, in conformitate cu prevederile art. 28 alineatul 5 si art. 34 alineatul 1 din Legea nr. 333/2003 , modificata prin Legea nr. 40/2010 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.5.Atestat ANRE de tip B pentru executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV in copie lizibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine atestatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitat atestatul.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza executarea lucrarilor electrice, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat atestatul, caz in care se va prezenta atestatul acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract.Se solicita aceasta cerinta conform art. 2 din Anexa Ordinului ANRE nr. 24/2007 privind Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatiile electrice din sistemul electroenergetic, care prevede ca operatorii economici care desfasoara activitati de proiectare si executare de instalatii electrice racordate la Sistemul Electroenergetic National trebuie sa detina atestat emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei. Intrucat lucrarile care fac obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit sunt de executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane cu tensiune de 0, 4 atestatul solicitat este de tip B, potrivit art. 12 lit. a) al aceluiasi Ordin ANRE nr. 24/2007.6.Autorizatie tip EDI pentru executarea instalatiilor de utilizare a gazelor naturale, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza executarea lucrarilor de gaz, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat autorizatia, caz in care se va prezenta autorizatia acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract.Se solicita aceasta cerinta conform art.2, alin.(2) din Anexa 2 a Ordinului ANRE nr. 89/2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor, care prevede ca Obiectivele/sistemele din domeniul gazelor naturale sunt proiectate, executate si exploatate numai de operatori economici autorizati de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energie . Intrucat lucrarile care fac obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit sunt de executie, verificare si revizie a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune de lucru mai mica sau egala cu 6 bar, autorizatia solicitata este de tip EDI potrivit Ordinului ANRE nr. 89/2009.7.Autorizatie ISCIR pentru instalare si punere in functiune pentru aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale mai mici sau egal cu 400 kW conform normativ PTA1-2010 , in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza instalarea si punerea in functiune a cazanelor, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat autorizatia, caz in care se va prezentaautorizatia acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract.Actele normative in baza carora se solicita aceasta cerinta sunt: Ordinul MECMA nr.1007/2010 pentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT A1-2010 " Aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale = 400 kW", PT C2-2010 "Arzatoare cu combustibili gazosi si lichizi" si PT C11-2010 "Sisteme de automatizare aferente centralelor termice si instalatii de ardere aferente cazanelor", Ordinul2154/2009 MEpentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT CR 4-2009 "Autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de lucrari la instalatii/echipamente", Legea nr.64 din 21 martie 2008 (*republicata*) privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil.8. Autorizatie I.S.C.I.R. -INSPECT IT pentru montare si punere in functiune a echipamentelor de scena (mecanica de scena) conform prescriptiei tehnice PT R 18-2003, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizatia.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza montarea si punerea in functiune a instalatiilor si echipamentelor de scena, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat autorizatia, caz in care se va prezenta Autorizatia emisa de ISCIR-INSPECT pentru montare si punere in functiune pentru echipamentele si instalatiile de scena conform normativ PTR 18-2003, al acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Actele normative in baza carora se solicita aceasta cerinta sunt: -Legea nr. 64 din 21 martie 2008 (*republicata*) art. 2 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil.-Potrivit Ordinului 777/2003 art.9 alin.(2)?Pentru instalatii aferente constructiilor, autorizarile pe care le obtin persoanele fizice si juridice prin Societatea Comerciala "Electrica" - S.A., Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Gazelor Naturale, Inspectia de Stat pentru Controlul Calitatii Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat si alte institutii permit asigurarea calitatii executiei lucrarilor.-Prescriptietehnica PT R 18-2003ANEXA B art.B1.2 alin f face parte din reglementarile tehnice nationale referitoare la trape de scena, trape de decorurisiinstalatii de cortine pentru incendiu din salile de spectacoledenumiteincontinuare ?trape?, ?cortine? sau ?instalatii?.-Autoritatea tehnica ce asigura punerea in aplicare si respectarea prevederilor din prezenta prescriptie tehnica este ISCIR? Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat, care, in conformitate cu prevederile HG nr.1.340/ 2001, este organ de specialitate cu personalitate juridica in subordinea Ministerului Industriei si Resurselor avand ca principal obiect de activitate asigurarea in numele statului a protectiei utilizatorilor si securitatea in functionare pentru instalatiile in categoria carora se integreaza si trapele de scena, trapele de decoruri si instalatiile de cortine pentru incendiu din salile de spectacole.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantul va face dovada executarii in ultimii 5 ani de lucrari similare, avand ca obiect constructii/reabilitare/modernizare/ consolidare de monumente istorice de categoria A sau B, duse la bun sfarsit in valoare cumulata de minim 6.600.000 lei fara TVA.In vederea indeplinirii acestui nivel minim impus, se va completa FORMULARUL T din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire, in care se va indica lucrarea/ lucrarile similare de constructii/ reabilitare/modernizare/consolidare de monumente istorice de categoria A sau B executate de ofertant, a carei/caror valoare cumulata, sa fie cel putin egala cu valoarea de 6.600.000 lei fara TVA, mentionand in tabel urmatoarele: obiectul si denumirea lucrarii, beneficiarul lucrarii, valoarea totala a contractului, valoarea aferenta procentului de lucrari executate de ofertant, perioada si locul executiei lucrarii.Anexat tabelului se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? certificate de buna executie sau documente emise de beneficiar indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte obiectul si denumirea lucrarii/lucrarilor, beneficiarul/beneficiarii lucrarii, valoarea totala a contractului perioada si locul executiei lucrarilor.In cazul in care ofertantul nu a fost singurul executant al lucrarii (a fost asociat cu alt operator economic), se va mai prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul? documente doveditoare din care sa reiasa valoarea aferenta partii de lucrari executate de ofertant.Se solicita cerintele de experienta similaraavand in vedere specificul cladirii care face obiectul reabilitarii, respectiv faptul ca Teatrul de Nord situat pe str. Horea nr.3 este monument istoric a municipiului Satu Mare, incadrat in Lista Monumentelor Istorice - L.M.I. 2010, avand codul SM-II-m-B-05216, motiv pentru care se impune a se executa, asa cum au fost prevazute de altfel si in proiect, lucrari specifice monumentelor istorice precum: reabilitarea integrala a fatadelor exterioare si interioare ale imobilului, a finisajelor exterioare ale balconului de deasupra intrarii si a invelitorii precum si reabilitarea finisajelor din spatiile intrerioare de deservire, refacerea tamplariilor, a invelitorii, a jgheaburilor si burlanelor, precum si a suprafetelor parietale tencuite, a elementelor decorative de tipul incadramentelor ferestrelor, bosajele si capitelurile pilastrilor. Din acest motiv, atingerea parametrilor calitativi prevazuti de legea 10/1995 nu poate fi asigurata decat de catre ofertantii cu experienta similara care au executat, lucrari specifice cladirilor monumente istorice. Numai in aceste conditii autoritatea contractanta poate evita riscul de neindeplinire al contractului.S-a stabilit aceasta valoare, avandu-se in vedere faptul ca potrivit art.9 litera a) din HG 925/2006, actualizata, suma valorilor lucrarilor executate, incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, nu pot/poate sa fie stabilite mai mari decat valoarea lucrarilor ce vor fi executate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit., 2.Personal de specialitate Pt asigurarea calitatii lucrarilor si pentru demonstrarea capacitatii profesionale de a executalucrarilecarefacobiectul prezentei proceduri, tinand cont de specificul si de complexitatea contractului ce urmeaza a fi atribuit, autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligatorie in baza Legii 10/1995, privind calitatea in constructii, asigurarea de catre ofertant a urmatorilor specialisti: 2.1.RTE: - minim o persoana responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat conform legislatiei in vigoare in domeniul constructii civile (I), - minim o persoana responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat conform legislatiei in vigoare in domeniul constructii edilitare (IX)Cerinta se considera indeplinita si in situatia in care se nominalizeaza un singur responsabil tehnic cu executia cu conditia ca acesta sa fie atestat in ambele domenii solicitate. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul atestatul si legitimatia valabila la data limita de depunere a ofertelor.2.2.Specialisti in domeniul protejarii monumentelor istoric: - minim o persoana - specialist, atestat cu specializarea E - executie lucrari, domeniul atestat 1 ? restaurare arhitectura, in conformitate cu Ordinul 2495/2010, si cu prezentarea in copie a documentului de atestare, in termen de valabilitate, - minim o persoana - specialist, atestat cu specializarea E-executie lucrari, domeniul atestat 4 ?consolidare/restaurare structuri istorice, in conformitate cu Ordinul 2495/2010, si cu prezentarea in copie a documentului de atestare, in termen de valabilitate, - minim o persoana - specialist, atestat cu specializarea E-executie lucrari, domeniul atestat 5 ?inginerie instalatii, in conformitate cu Ordinul 2495/2010, si cu prezentarea in copie a documentului de atestare, in termen de valabilitate.Cerinta se va considera indeplinita si in situatia in care se nominalizeaza o singura persoana/doua persoane, cu conditia ca aceasta/acestea sa fie atestat/atestate pe domeniile solicitate. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul atestatul valabil la data limita de depunere a ofertelor., continuareIn cazul in care specialistii solicitati la pc. 2.1 si 2.2 fac parte din personalul angajat al ofertantului, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere in acest sens.In cazul in care pentru indeplinirea acestei cerinte ofertantul este sustinut de o alta persoana (tert sustinator) sau de alte persoane (terti sustinatori), potrivit art. 190 din OUG 34/2006 actualizata si conform art 11^1 alin (1), (2) si (3) din HG 925/2006 actualizata, ofertantul are obligatia de a prezenta angajamente ferme conform Anexa 20 si 22 din documentatia de atribuire, incheiate in forma autentica (la notar) cuacele persoane, prin care acestea confirma faptul ca vor pune la dispozitia ofertantului resursele profesionale pentru indeplinirea cerintelor. Anexat acestui/acestor angajamente, se vor prezenta Formularele 12 A, 12 B^1 si D pentru persoanele care asigura sustinerea profesionala.Cerinta privind asigurarea personalului de specialitate de la pc. 2.1 si 2.2 se considera indeplinita si in situatia in care ofertantul prezinta contract de prestari servicii/colaborare (sau alt tip de contract) cu acestia.Cerinta este indeplinita si daca ofertantul prezinta angajament de participare, conform art. 188, alin.(3), lit.b) din OUG 34/ 2006 actualizata, pentru personalul de specialitate solicitat la pc. 2.1 si 2.2.In conformitate cu prevederile art. 5, alin.(3) din Ordinul 509/2011 toate documentele intocmite sau emise de catre ofertant pentru participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica se vor prezenta in original.Se solicita cerintele de mai sus tinand cont de: - specificul si de complexitatea contractului ce urmeaza a fi atribuit, in baza Ordinului 2.495 /2010 conf. art. 7, 8, alin. (1) si (2), art. 9; potrivit Legii 10/1995 art.23 lit.c)?Executantul lucrarilor de constructii are urmatoarele obligatii principale: c) asigurarea nivelului de calitate conceput si realizat prin personal propriu, cu responsabili tehnici cu executia atestati?, motiv pentru care este necesara asigurarea unui responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii civile si edilitare?- prescriptiile legii 422/2001, art.36 alin(1) lit.h) ?In scopul protejarii monumentelor istorice proprietarii si titularii dreptului de administrare sau ai altor drepturi reale asupra monumentelor istorice sunt obligati: sa asigure efectuarea lucrarilor de conservare, consolidare, restaurare, precum si a oricaror alte lucrari, conform prevederilor legale, numai de catre persoane fizice sau juridice atestate in acest sens si sa prevada in contracte conditiile si termenele de executie cuprinse in avizul de specialitate.?, 4.Se solicita prezentarea de informatii privind subcontractantii, referitor lapartea/partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora.In acest sens se va prezenta Declaratia potrivit Formularului 12G din fisierul ?Formulare? al Documentatiei deatribuire.Pentru subcontractant/ subcontractanti se vor mai prezenta: -Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art.90 si art. 93 din Legea 161/ 2003(conform Formularului D din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire)-Acordul de subcontractare-Fisa cu datele de identificare ale subcontractantului (conform modelului din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire).Formularele 12G, D, acordul de subcontractare vor fi prezentate in originalin conformitate cu prevederile art.5, alin. (3), din Ordinul 509/2011., Informatii privind asocierea(daca e cazul) Mai multi operatori economici audreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante la data semnarii contractului. Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere prezentat in original, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa seoblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este responsabil in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Acordul de asociere va indica obligatoriu partile, respectiv categoriile de lucrari care urmeaza a fi executate de fiecare dintre asociati inparte. Acordul de asociere se va prezenta in original in conformitate cu prevederile art.5, alin.(3), din Ordinul 509/2011. Respectarea standardelor de asigurare a calitatii - In vederea demonstrarii asigurarii calitatii lucrarilor si potrivit art.191 din OUG 34/2006, se solicitaprezentarea certificarii ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului de achizitie publica.Se va prezenta documentul in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, care sa dovedeasca ca ofertantul are implementat sistemul ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul care face obiectul contractului de achizitie publica.In cazul depunerii unei oferte comune cerinta privind Standardul de asigurare a calitatii trebuie sa fie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer