Achizitie publica - REABILITAREA, REFACEREA ?I MODERNIZAREA DRUMURILOR COMUNALE ?I A PODE?ELOR AFECTATE DE INUNDA?II DIN COMUNA RECEA ? CRISTUR, JUDE?UL CLUJ
Detaliu pentru invitatia numarul 354656
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354656/11.10.2013
Denumire contract: REABILITAREA, REFACEREA ?I MODERNIZAREA DRUMURILOR COMUNALE ?I A PODE?ELOR AFECTATE DE INUNDA?II DIN COMUNA RECEA ? CRISTUR, JUDE?UL CLUJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Recea-Cristur (Primaria Recea-Cristur)Cod fiscal: 4426255, Adresa: Str. Principala nr. 158, Recea-Cristur, Telefon: 0264-227528, Fax: 0264-227526
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala nr. 158, Recea-Cristur, Romania, cod postal: 407480, telefon: +40 264227528, fax: +02 64227526, persoana de contact: Iulia Luca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala nr. 158, Recea-Cristur, Romania, cod postal: 407480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITAREA, REFACEREA ?I MODERNIZAREA DRUMURILOR COMUNALE ?I A PODE?ELOR AFECTATE DE INUNDA?II DIN COMUNA RECEA ? CRISTUR, JUDE?UL CLUJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune executia de lucrari privind reabilitarea si modernizarea drumurilor comunale Panticeu ? Elciu ?i Dealul Jurcii ? Escu afectate de inunda?iile care au avut loc in anul 2010, in conformitate cu Proiectul Tehnic anexat.Valoarea totala estimata a contractului este de: 1.513.443 lei fara TVA, sau 345.353 euro fara TVA, din care: - 1.375.858 lei fara TVA - valoare eligibila, este cuantumul aferent Execu?iei de lucrari- 137.585 lei fara TVA (10% din valoarea estimata C+M fara TVA) ? valoare eligibila, este cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j), conform art. 29, alin. (21) din OUG 34/2006.Data pentru care s-a determinat echivalenta RON/Euro: cursul euro-leu de la data aprobarii Raportului de selectie de catre autoritatea de Management pentru PNDR, publicat pe pagina web a Bancii Central Europene http: //www.ecb.int/index.html. fiind de 1 euro = 4, 3823 lei la data de 02.04.2012Orice referire la marci, standarde ?i norme prezentate in documenta?ia de atribuire vor fi considerate ca purtand men?iunea , ,sau echivalent?.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 513, 443 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 27.517 RON. Daca ofertantul este alcatuit dintr-un grup asociat de societa?i, garan?ia de participare va fi constituita de catre liderul asocia?iei.- In cazul in care ofertan?ii depun garan?ia de participare in VALUTA se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita dedepunere a ofertelor cu 5 zile.1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO66 TREZ 217 5006 XXX 0012 27 ? Trezoreria Dej) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei.3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa in numele asocierii. 4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10 % (5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA. 1. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.2. Garan?ia se restituie in procent de 70% in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de recep?ie la terminarea lucrarilor, iar 30% din valoarea garan?iei se restituie in termen de 14 zile de la data recep?iei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declara?ie privind eligibilitatea ? ofertantul va prezenta o declara?ie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situa?ia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006. Daca este cazul, se va prezenta ?i de catre ter?ul sus?inator. Formularul Nr. 3.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Daca este cazul, se va prezenta ?i de catre ter?ul sus?inator - TERTUL SUSTINATOR ARE OBLIGATIA NEINCADRARII IN LIT. A, C INDICE 1 SI D ALE ART. 181 DIN OUG 34/2006. Formularul nr. 4.3) Declara?ie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 24/2006 - SUBCONTRACTANTUL SI TERTUL SUSTINATOR AU OBLIGATIA NEINCADRARII IN PREV. ART. 69 INDICE 1 DIN OUG 34/2006.Formularul nr. 5. Persoanele cu func?ie de decizie din cadrul autorita?ii contractante sunt: Primar: Rus Laurian - Alexandru, Viceprimar: Mure?an Ioan, Secretar: Mure?an Lazar, Contabil: Sarca Livia, Consilieri Locali: Craciunas Alexandru, Dragan Flavian, Felecan Radu, Iosip Ioan, Mosut Lucian, Muresan Radu, Pop Gavril, Pop Ioan Marius, Pop Lenuta Ancuta, Rafa Alexandru, Suci Ioan.4) Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010. Formularul nr. 65) Declara?ie privind calitatea de participant la procedura. Formularul nr. 76) Atestate fiscale ? Ofertantul va prezenta atestate fiscale (in copii lizibile cu men?iunea , ,conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor ?i taxelor catre bugetul de stat ?i a impozitelor ?i taxelor locale ? din care sa reiasa ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele de atestare fiscala vor fi emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei de mai sus. 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului - sa cuprinda lucrari de constructii a drumurilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a nr. 1Ofertantul are media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: cel putin 2.750.000lei. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMM). In situatia in care operatorul economic nu si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012 pana la data limita de depunere a ofertelor, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus cu orice alte documente relevante in acest sens.Modalitatea de indeplinirePrezentarea bilantul contabil pe ultimii trei ani ((2010, 2011, 2012), insotit de contul de profit si pierdere in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, vizate spre inregistrare la autoritati competente sau documentele echivalente acestora in tara de origine a ofertantului. PENTRU CONVERSIA DATELOR FINANCIARE PREZENTATE IN ALTA VALUTA DECAT LEUL, SE VA CONSIDERA CURSUL MEDIU LEU/ALTA VALUTA DIN ANII FISCALI (2010, 2011, 2012) COMUNICAT DE BNRDeclaratie privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de activitate (fara a fi luat in considerare anul in curs 2013), Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la resurse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 3 luni de zile de la data semnarii contractului in valoare de minim 515.946 lei.Modalitatea de indeplinireScrisoarea de confirmare a fondurilor (disponibil negrevat sau valoarea creditului obtenabil) sau alt document, care sa prevada ca suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului., Cerin?a nr. 3Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Formularulnr. 14 - Angajament tert sustinator financiar).«(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentareaunui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune ladispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigurasustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).»MODALITATE DE INDEPLINIRE-Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o altapersoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Formularul nr. 14 - Angajament tert sustinator financiar).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat ?i adus la bun sfar?it lucrari similare cuvaloare de minim 1.300.000 lei, fara TVAOFERTANTUL A EXECUTAT IN ULTIMII 5 ANI (PERIOADA RAPORTATA LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR) LUCRARI SIMILARE IN BAZA A UN CONTRACT SAU A MAXIM 2 CONTRACTE, LUCRARI A CAROR VALOARE CUMULATA SA FIE (LUCRARI PRIVIND INFRASTRUCTURA DE DRUMURI) IN VALOARE DE MINIM 1.300.000 LEI FARA TVA SI PREZINTA CERTIFICATE DE BUNA EXECUTIE EMISE SAU CONTRASEMNATE DE O AUTORITATE SAU DE BENEFICIARUL PRIVATIn cazul in care un contract prevede si bunuri, servicii sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta un document oficial privind detalierea contractului, din care sa reiasa valoarea lucrarilor similare solicitate (centralizatoare F1, F2, procese verbale, devize, ORICE ALT DOCUMENT/ORICE ALTA CERTIFICARE). In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele de subcontractare sau asociere. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate.Modalitatea de indeplinirePentru lucrarile declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta urmatoarele Formularul nr. 9: DECLARATIA PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI DUSE LA BUN SFARSIT IN ULTIMII 5 ANI, IMPLINITI LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR - insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, conform cu art 188, alin. 3, lit. a) din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr. 10., Cerin?a 2. Ofertantul dispune in vederea executarii de lucrari, aferente prezentului contract, de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus. Ofertantul dispune pentru indeplinirea prezentului contract, corelate cu extrasele de resurse, de statie de mixturi asfaltice, statie de betoane si de statie de sortare a agregatelor de balastiera si cariera.Modalitatea de indeplinireFormular 13 DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A PREZENTULUI CONTRACT, INSOTITA DE DOCUMENTE PRIVIND PROPRIETATEA, INCHIRIEREA, SAU ALTE FORME DE DISPOZITIE, Cerin?a 3: Ofertantul dispune in vederea executiei de lucrari de urmatorul personal cheie :1. Coordonator de proiect (Studii superioare; experienta profesionala in constructii de infrastructura transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar) .2. Sef santier. (Studii superioare, inginer CFDP; experienta profesionala in constructii de infrastructura transport rutier, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar) .3. Responsabil RTE ( atestat profesional eliberat de catre MDRT pedomeniul de activitate similar proiectului).4. Responsabil asigurarea controlului calitatii.5. Responsabil SSM .6. Topograf autorizat ANCPI.7. Personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie.Modalitatea de indeplinireFormular 11 (Declaratie privind efectivele medii anuale si personalul implicat in indeplinirea contractului). Insotit de CV in original, contracte de munca / colaborare sau prezinta angajament de participare conform art 188 lit c din OUG 34/2006pentru expertii propusi.Ofertantului clasat pe primul loc i se vor solicita documentele care sustin CV-urile expertilor propusi (diplome, certificate, adeverinte, atestate, etc) Formularul 12, Formular 12a, Formular 12b.PT SPECIALISTII PT CARE, IN BAZA UNUI ACT NORMATIV, ESTE OBLIGATORIE DESFA?URAREA ACTIVITATILOR IN CADRUL CONTRACTULUI IN CALITATEA ATESTATA/AUTORIZATA, AUTORITATEA CONTRACTANTA SOLICITA DOAR ATESTATUL SI/SAU LEGITIMATIA -CF. INSTRUCTIUNII NR.1 DIN 18.06.2013, PUBLICATA IN M.O. NR. 371/21.06.2013-ART.22 - in speta, expertii de la poz. 3 si 6, Cerin?a 4: Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantiiModalitatea de indeplinirePrezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Se va completa Formularul nr. 15, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia., Cerin?a 5: Informatii privind asociereaModalitatea de indeplinireOrice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica., Cerin?a 6: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Formularul nr. 24 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului).«(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionalainvocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentareaunui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune ladispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana careasigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).»Modalitatea de indeplinireCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Formularul nr. 24 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului).«(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionalainvocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentareaunui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune ladispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana careasigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).» Certificat pentru managementul calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul constructii de drumuri.Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Certificat pentru management de mediu in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent, pentru domeniul constructii de drumuri.Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara / PRETUL OFERTEI = FACTOR DE EVALUARE A
Termenul de executie
20
Descriere: Termenul de executie = FACTOR DE EVALUARE B
Termen de garantie acordat lucrarii
10
Descriere: Termen de garantie acordat lucrarii = FACTOR DE EVALUARE C
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2013 10:38