Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea retelei de apa si canal menajer pe Str Magurei, Oradea


Detaliu pentru invitatia numarul 335700
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Numar invitatie: 335700/19.09.2012
Denumire contract: Reabilitarea retelei de apa si canal menajer pe Str Magurei, Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA ORADEA S.A.Cod fiscal: RO5476, Adresa: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Telefon: 0259-436934, Fax: 0259432576
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Romania, cod postal: 410202, telefon: +40 0259436934, fax: +40 0259432576, persoana de contact: Vivianne Sava
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. Compania de Apa Oradea S.A., str. Duiliu Zamfirescu nr. 3, Oradea - sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea retelei de apa si canal menajer pe Str Magurei, Oradea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Reabilitarea retelei de apa si canal menajer pe str Magurei, Oradea ? cuprinde serviciile de proiectare fazele SF+PT+CS+DDE, obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica privind modul de punere in opera a proiectului de executie pe toata durata de executie a lucrarilor, verificare tehnica a proiectarii si toate constructiile necesare reabilitarii retelei de apa si a canalizarii menajere pe str. Magurei din Oradea.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.300 lei Valabilitate 90zile de la data lim. de depunere a ofertei;Trebue sa acopere cel putin per. de valab. a ofertei.Forma de constituire: Scris de garant. de particip. care se prezinta in original, emisa de o banca pt. cuantumul si per de valab. solicitate sau Polita de asig. emisa de o soc. de asig.Formular 1, Ordin de plata in copie sau original in contul AC in LEI RO41BRDE050SV03433450500 deschis la BRD Oradea cu conditia confirmarii de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau numerar la casieria AC.Instrum.de garant emis in cond.legii de o soc.de asigurari va fi prezentat in original inclusiv toate anexele (ex. Cond.de asigurare, Alte clauze, etc)si dovezile privind achitarea primelor de asig. pt. per.de valab.a ofertei(OP vizat banca, chitanta), pt cuantumul si per. de valabilitate solicitate. Aut. Contr.va retine garant. de particip. in oricare din urmatoarele situatii: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabil a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castig., ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada stabilita prin doc de atribuire;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d)contestatia formulata de Ofertant a fost respinsaconf art.278 ind.1 alin.(1)lit. a)din OUG.nr.34/2006, respectiv 1.650 lei. Garant.de particip.va fi irevoc. Dovada constituirii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor. Aut.contr. va elibera/restitui garant.de particip. conf prevederilor art.88 din HG.925/2006, cu modif.si completarile ulterioare;Poate solicita extinderea perioadei de valab a ofertei.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA, prin una din urmat modalit: Prin retineri succesive de 10% conf.HG1045/2011.Scris de garant de buna exec emisa de o banca, valab cel putin pe per de derulare a contract, in original, Formular 2 garantie emisa in cond legii de o societate de asigurari in original inclusiv toate anexele(ex.Conditii de asigurare, Alte clauze, etc).Garantia de buna executie va face referire expresa la contractul incheiat cu aut contr, va contine numele in clar al Aut Contr si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnat autorizata.Nu se admite prezentarea unor documente de garant de buna executie comune cu alte investitii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului / directorului generalConditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaModalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)?documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele sau operatorii economici prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: director general ing. Ovidiu Gavra, director economic ec. Aniko Kuntz, director tehnic ing. Gheorghe Popa si sef comp.achizitii publice ing. Vivianne Sava.Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6) Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului, sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani. Documente relevante: bilant contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru demonstrarea capacitatii profesionale necesare implementarii cu succes a contractului, ofertantul va prezenta ca experienta similara in calitate de unic antreprenor, asociat sau subcontractant urmatoarele cerinte: a) dovada executarii si finalizarii in ultimii 5 ani (conform art.14 din Ordinul 509/2011) ? a cel putin unui contract de lucrari similare ca natura si complexitate cu obiectul prezentei achizitiiSIdovada prestarii de servicii duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani (conform art.13 din Ordinul 509/2011) cel putin a unui contract de servicii de proiectare similare ca natura si complexitate cu obiectul prezentei achizitii.b) sau cel putin un contract ce contine ambele obiecte (proiectare si executie similare ca natura si complexitate cu obiectul prezentei achizitii )., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8A in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul final, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Se vor prezenta recomandari din partea beneficiarului/beneficiarilor final/finali pentru contractele prezentate conform cerintei de mai sus. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent si anexele acesteia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este postata integral pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer