Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea retelei de canalizare si montarea de statii de epurare independente la sediul A.C.N., la depozitul central A.C.N.si la ecluza Agigea ?proiectare si executie


Detaliu pentru invitatia numarul 344023
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Numar invitatie: 344023/19.03.2013
Denumire contract: Reabilitarea retelei de canalizare si montarea de statii de epurare independente la sediul A.C.N., la depozitul central A.C.N.si la ecluza Agigea ?proiectare si executie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTACod fiscal: RO 11087755, Adresa: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Telefon: +40 241702722, Fax: +40 241737711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 241702722, fax: +40 241737711, persoana de contact: IULIANA DUTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 241702722, fax: +40 241737711
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea retelei de canalizare si montarea de statii de epurare independente la sediul A.C.N., la depozitul central A.C.N.si la ecluza Agigea ?proiectare si executie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea retelei de canalizare si montarea de statii de epurare independente la sediul A.C.N., la depozitul central A.C.N.si la ecluza AgigeaETAPA I: Proiectare (DTAA, DTAC, DTAGA; PT+CS+DEE) siETAPA II: Executielucrari conform ( PT+CS+DEE)Proiectare : -Documentatia tehnica pentru obtinerea Avizelor specificate in Certificatul de Urbanism si documentatia tehnica pentru obtinerea Autorizatiei de Construire;
-Documentatia pentru avizul de la Administratia Nationala Apele Romane (DTAGA).-Studiu de solutii constructive;
-Proiect Tehnic (PT) - inclusiv documentatia economica;
-Caiet de sarcini (C.S.);
-Detalii de executie (DDE);Executie- reabilitare retea si camineaferente;
- montarea statiilor de epurare independente la: sediu A.C.N., depozit central A.C.N.; turn comanda ecluza Agigea; vestiar muncitori ecluza Agigea;Valoarea totalacontract :359639, 00 lei, fara TVACheltuieli diverse si neprevazute :0, 00 lei
II.1.6) CPV: 44161200-8 - Canalizari de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 359, 639 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conf. HG 925/2006, art 86.Cuantumul garantie de participare este: 7192, 78 lei.Perioada de valabilitate a gar.de part.este de 90 zile, incepand de la data limita de depunere a ofertelor.In masura in care CNSC respinge o contestatie depusa ca nefondata , autorit. contract., va retine contestatarului din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006, suma de 3596, 39 lei.Date pentru const. gar. de part.: contul C.N.A.C.N. S.A. nr. RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency .Ordinul de plata trebuie prezentat cu viza bancii emitente.In cazul constit.gar. de part.prin scrisoare bancara se va utiliza modelul din sectiunea Formulare .In cazul constit gar de part. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari, se vor prezenta, in original, polita de asigurari , anexele(ex: condititii de asigurare, alte clauze, etc.)si dovezile privind achitarea primelor de asigurare pt perioada de valabilitate a ofertei (OP avizat de banca, chitanta), fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor, pentru cuantumul si perioada de valabilitate solicitateOfertele care nu sunt insotite de gar de part . constituita in cuantumul, forma si pt. per de valab solicitate in docum de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertei.Pentru situatia in care garantia de participare se va depune in valuta, echivalenta leu/valuta se va face la cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE este de 10% din val contract, lei fara TVA.(5% pentru IMM-uri) si se constituie conf art. 90 din HG925/2006 , prin :1)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu resp. preved.HG nr.1045/2011. 2)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ de asigurari si in acest caz se vor prezenta , in original, polita de asigurari, anexele (ex: Conditii de asigurare, alte clauze, etc.) si dovezile privind achitarea primelor de asig(OP avizat de banca, chitanta), fara cota de fransiza sau alta clauza care sa diminueze valoarea despagubirilor.3)scrisoare de garantie bancara si in acest caz se va utiliza modelul din Sect Formulare.Garantia trebuie sa fie irevocabila.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a GBE.In situatia in care ofertantul este o asociere, pt a beneficia de reducerea cu 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conf. nr.lege 346/2004.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, in original, conform model din Sectiunea Formulare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, original, conform model Sectiunea Formulare;3.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;4.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificatele mentionate la punctele 3) si 4) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi depuse in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, original, conf.model Sectiunea Formulare;6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 1, original, conf.model Sectiunea Formulare;.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Director General : Daniel Georgescu; Director tehnic: Stanciu Mihai , Director Comercial : Raluca Musat Pisica, Director economic: Gheorghe Iatan; , sef Serviciu Achizitii si Proiecte Europene: Iuliana Dutu, ,Sef Serviciu Juridic Contencios: Diana Niculescu, consilier juridic Anca Wirich, Sef serv. constructii investitii Silviu Udrea , Serv. constructii investitii: ingMihaela Caloian , ing.Chenan MuratSef Birou C.T.A- Mihai Tomescu, ;sef Birou Control Intern: Erol Mirzali, Birou Control Intern economist Azmi Aladin , Birou achizitii : inginer Camelia Sirbu , control financiar preventiv -ec. Daniela Boaghe .Nota : subcontractantul/ asociatul/ tertul sustinator , dupa caz , vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 17.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"original, cf.Ord.314/2010 al ANRMAP, conform model Sectiune"Formulare".Nota: In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele priv.sit.personala trebuie indeplinite de fiecare ofertant. 1. Certificatul Constator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul va fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul.In cazul in care ofertantul castigator a prezentat Certificatul Constator in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita prezentarea Certificatului constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in ofertaPentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani : minim 539458 lei;Se vor prezenta: 1) ?Informatii generale? conform model formular ; 2)Bilanturi contabile sau alte documente relevante in acest sens. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, dar cerinta se va considera implinita prin cumul. Nota : conform anexa 2* din Ordin ANRMAP nr.509/ 2011 , in cazul unei asocieri cu sustinere tert , cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator ; In cazul unei oferte individuale cu sustinere tert, cerinta va fi indeplinita in intregime ori de ofertant ori de catre sustinator. Nota : IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50 % a cifre medii de afaceri, In cazul ofertantului care isi demonstr.sit.econ.si fin.invocand si sust.acordata (in conf.cu prev.art.186 alin (1) OG 34 /2006 ) de catre o alta persoana, atunci acesta are oblig.de a dovedi sustin.de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei resp., incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantuluim resursele financiare invocate. (art 186, alin 2, OUG34/2006, modif.de OUG 19/2009); -Persoana ce asigura sustin.financ.nu trebuie sa se afle in sit.care det.excluderea din proc. de atrib.conf. prev.art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)." se vor prezenta : " 1)Formularul "Agajament ferm, incheiat in forma autentica, intre ofertant si persoana care asigura sustinerea fin." , conform Anexa nr.19; 2).Formularul "Declaratie privind eligibilitatea, resp neincadrarea la prev art.180"conf model pt.persoana care asigura sustinerea financiara; 3).Formularul "Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181, lit. a), c1) si d)", ptr persoana care asigura sustinerea, cf.model; 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69 1 din OUG nr.34/2006 , in original , cf. formular modelPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listalucrarilor executate in ultimii 5 ani( raportati la data deschiderii ) din care sa reiasa ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare pentru cel putin un contractavandvaloarea de minim 349000 lei , insotita de certificari de buna executie pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim solicitat.Cerinta privind experienta similara se poate indeplini si prin prezentarea a cel putin unui contractcare sa aiba ca obiect combinatia de servicii de proiectare si executie de lucrari similare cu obiectul contractului , a carui valoare sa fie de minim359000 lei., Informatii referitoare la resursele umaneofertantul are obligatia asigurarii : Personal proiectare: - sef proiect ?studii superioare in domeniul constructiilor , cu experienta profesionala in coordonarea a minim unui proiect similar ? 1 persoana;
-inginer in domeniul constructiilor edilitare cu experienta profesionala in proiectare constructiilor edilitare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar? 1 persoana;Personal executie- Sef de santier, inginer/subinginer , in domeniul constructii edilitare , cu experienta profesionala in constructii edilitaredovedita prin participarea la cel putin un proiect similar? 1persoana;
-Responsabil cu controlul calitatii, desemnat prin decizie interna valabila la data limita a depunerii ofertelor ? 1 persoana;
- Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MDRL, domeniul IX constructii edilitare si de gospodarie comunala , valabil la data limita a depunerii ofertelor ? 1 persoana;se vor prezenta : a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? conform formularmodelb ) Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului" conform formular model ;c) CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original;d) Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;e) Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca sau colaborare sau servicii / angajamente obtinute pt participarea la procedura ), Informatii privind dotarea tehnicaOperatorul economic trebuie sa faca dovada ca au in dotare (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie), de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare indeplinirii contractului.Se vor prezenta: a) Declaratia privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, conform model formular;b)contracte/conventii de inchirire, alte forme de punere la dispozitie dupa caz, Informatii privind subcontractantii, daca este cazul; a)declaratie privind listaasociatilor si a subcontractantilor si partea / partile din contract care suntindeplinite de acesta ; b)Acordul de subcontractare; Nota : conform art.11, alin .7 HG 925 /2006 subcontractantilor nu li se impun cerinte de calificare (nu vor completa tabelul cu cifra de afaceri din form.Informatii generale ", Nota : In cazulsubcontractarii, ofertantul va prezenta o declaratie (original) prin care seobliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa prezinte Aut Contr, inainte de data semnarii contractului, contractele incheiate cusubcontractantii nominalizati in oferta ; acesta se constituie anexa lacontract, Informatii privind asociatii, daca este cazul.a) "Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acesta " conf model formular ; acord subcontractare conf model formular.Nota : In cazul ofertei comune liderul asociatiei, va prezenta o declaratie(original) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare sa legalizeze asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului, In cazul sustinerii de catre un tert conf.art 190, alin 1, OG 34/2006 ofertantulva prezenta : a) ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala aofertantului; b)Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ;c)Declaratieprivind eligibilitatea ; d)Declaratie privind neicadrarea in situatiile prevazutede art.181, lit.a), c1 )si d" , pentru persoana care asigura sustinerea tehnica Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent in domeniul constructii edilitare , valabil la data depunerii ofertelor.Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca oferetantul va primi certificareaIn cazul unei asocieri, Certificatului SR EN ISO 9001 trebuie prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza, Certificat SR EN ISO 14001 sau echivalentdomeniul constructii edilitare , valabil la datadepunerii ofertelor.Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca oferetantul va primi certificarea.In cazul unei asocieri, Certificatului SR EN ISO 14001 trebuie prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.03.2013 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer