Achizitie publica - Reabilitarea scarilor a Casei de Cultura ?Dragan Muntean?, Deva
Detaliu pentru invitatia numarul 328971
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328971/08.06.2012
Denumire contract: Reabilitarea scarilor a Casei de Cultura ?Dragan Muntean?, Deva
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA DE CULTURA "DRAGAN MUNTEAN"Cod fiscal: 4374814, Adresa: DEVA, PIATA VICTORIEI NR.4, Deva, Telefon: 0354408907, Fax: 0354408907
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Casa de Cultura "Dragan Muntean" DEVA, PIATA VICTORIEI NR.4, Deva, Romania, cod postal: 330085, telefon: +04 0354408907, fax: +04 0354408907, persoana de contact: Sima lucica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Casa de Cultura "Dragan Muntean" DEVA, PIATA VICTORIEI NR.4, Deva, Romania, cod postal: 330085, telefon: +04 0354408907, fax: +04 0354408907, persoana de contact: Sima Lucica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea scarilor a Casei de Cultura ?Dragan Muntean?, Deva
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor realiza lucrari de reabilitare a scarilor exterioare a Casei de Cultura a municipiului Deva
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 347, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: -6950 lei.Garantia de participare se constituie conform art. 86, alin. 1. din HG 925/2006, - virament bancar in contul RO95TREZ3665006XXX002040 deschis la Trezoreria Deva, COD FISCAL 4374814. Seprezinta ordinul de plata confirmat debanca emitenta;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta.In orice situatie, dovada constituirii garantie de participare trebuie sa fie prezentata celmai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor).Garantia pentru participare se pierde de catre ofertant in urmatoarele cazuri: 1 - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2 - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;3 - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.4 - In situatia in care un ofertant depune, cu privire la prezenta procedura, o contestatie ce va fi respinsa de CNSC, autoritatea contractanta va retine, din garantia de participare, suma determinata conform prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 3477 lei.Modul de restituire a garantiei pentru participare: in conformitate cu art.88 din H.G. 925/2006, .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) sau alin (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.? Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.? Garantia de buna executie se elibereaza/restituie astfel : - autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie inconformitate cu prevederile art. 92, alin (4), din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;? In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, respectiv 5% din pretul contractuluifara T.V.A..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor.1.1.Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006( formular anexat).2.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006( formular anexat).3.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ( formular anexat);4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006( formular anexat). Presoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Filip Vasu Lia Mladita- Director, Todoran Angela - economist, Sima Lucica ? Responsabil achizitii publice.5.Certificat eliberat de D.G.F.P privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul" , din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat de stat sau are datoriile esalonate cf. Legii.general consolidat de stat. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.6. Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul", eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local sau are datoriile esalonate cf. Legii. Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 anifinanciar incheiati, sa fie de minim 690000lei in domeniul de activitate coresunzator obiectului contractului (placari cu travertine, granit sau alte materiale similare). Se vor prezenta: SAU bilanturile contabile, vizate si inregistrate la organele fiscale competente SAU alte documente legale edificatoare, in copie, prin care ofertantul isi poate dovedii capacitatea economico financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezenta unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand beneficiarii, valori, perioade si locuri de executie, si daca acestea au fost duse la bun sfarsit, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada executarii unor lucrari similare cu obiectul prezentei achizitii (reabilitari scari), prin maxim 1 contract duse la bun sfarsit a caror valoare cumulata sa fie de minim 345000 lei fara T.V.ASe vor prezenta copii, cu mentiunea Conform cu originalul, dupa: a)Informatiile relevante (obiect contract, dutrata, valoare, etc.)din contractul/contractele din care sea reiasa cerinta solicitata; b) Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, fara obiectiuni; c) Recomandare/certificat constatator din partea beneficiarului. In cazul in care beneficiarul este un clint privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demostrarea indeplinirii cerintei solicitate se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic., Prezentarea unei listecuprinzand persoanele responsabilepentruexecutia lucrarilor., Sef de santier ? inginer/subinginer-Studii superioare tehnice (in domeniul constructilor). Se vor prezenta urmatoarele acte justificative: CV-ul semnat Formular Europass; Declaratie de disponibilitate; Diploma de studii in copie cu mentiunea Conform cu originalul., Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? atestat de catre MDRT in domeniul constructii civile. Se vor prezenta urmatoarele acte justificative: CV-ul semnat Formular Europass; Declaratie de disponibilitate; Atestat emis de MDRT si legitimatia valabila la data deschiderii ofertelor prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul., Responsabil cu controlul tehnic al calitatii in constructii. Se vor prezenta urmatoarele documente justificative: CV-ul semnat Formular Europass; Declaratie de disponibilitate; Decizia de numire in functia solicitata emisa de catre conducatorul unitatii, prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul., Muncitori calificati ? minim 10 muncitori calificati in meseria de montator granit sau alte materiale similare;Se vor prezenta urmatoarele documente justificative: Dovada calificarii in domeniu; Declaratie de disponibilitate., Responsabil in domeniul securitatii si sanatatii in munca. Se vor prezenta urmatoarele documente justificative: CV-ul semnat Formular Europass; Declaratie de disponibilitate; Decizia de numire in functia solicitata de catre conducatorul unitatii, prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul., Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual, intentia sa o subcontracteze, daca este cazul. Se vor prezenta urmatoarele documente justificative: Declaratie privind subcontractantii; Acord de subcontractare;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev art. 69^1 din OUG. 34/2006., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in conformitate cu prev art.190 din O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si prof invocate.Pers care asigura sustinerea tehnica si prof nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prev art.180, ale art.181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, daca este cazul.Sutinatorul va prezenta si urmatoarele declaratii: Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, lit. a), c1)si d)din OUG 34/2006;Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev art.69^1 din OUG.34/2006 ISO 9001 sau echivalent in domeniu de activitate corespunzator obiectului acestui contract(in cazul unei asocieri se va prezenta de catrefiecare membru al asocierii), ISO 14001 sau echivalentin domeniu de activitatecorespunzator obiectuluiacestui contract(in cazul unei asocieri se va prezenta de catrefiecare membru al asocierii)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
30
Descriere: Termen de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor si pana la finalizarea acestora. Nu se puncteaza ofertele sub 30 zile, iar cele mai mari de doualuni sunt neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentului anunt.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 09:25