Achizitie publica - Reabilitarea sectiilor expozitonale la Muzeul Judetean Olt si amenajari peisagistice, lucrari decorative pentru evidentierea cladirii si a exponatelor ?, cod SMIS 5157
Detaliu pentru invitatia numarul 345060
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345060/10.04.2013
Denumire contract: Reabilitarea sectiilor expozitonale la Muzeul Judetean Olt si amenajari peisagistice, lucrari decorative pentru evidentierea cladirii si a exponatelor ?, cod SMIS 5157
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN OLTCod fiscal: 4394706, Adresa: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Telefon: 0249431080, Fax: 0249431122
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Romania, cod postal: 230025, telefon: +40 0249431080, fax: +40 0249431122, persoana de contact: OVIDIU GERARD OANCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Slatina, Romania, cod postal: 230025, telefon: +40 0249431080, fax: +40 0249431122, Sediul Consiliului Judetean Olt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea sectiilor expozitonale la Muzeul Judetean Olt si amenajari peisagistice, lucrari decorative pentru evidentierea cladirii si a exponatelor ?, cod SMIS 5157
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop achizitia de lucrari in cadrul proiectului ? Reabilitarea sectiilor expozitonale la Muzeul Judetean Olt si amenajari peisagistice, lucrari decorative pentru evidentierea cladirii si a exponatelor ?, cod SMIS 5157, conform caietului de sarcini.Valoare estimata asa cum a fost definita de catre proiectant in devizul generaleste de 2.851.382 lei, exclusiv TVA si cuprind un cunatum de 107.793 lei exclusiv TVA aferent procentului dediverse si neprevazute.Valoarea estimata pentru investitia de baza ( C+M si Organizarea de santier) este de 2.743.589 lei.*Nota: Valoarea totala a contractului este compusa din valoarea care rezulta din devizul general, la care se adauga valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute (maxim 3, 92 %).
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 743, 589 - 2, 851, 382 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, orientativ Formularul 13 in cazul scrisorii de garantie bancara, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie.Cont depunere: RO95TREZ5065006XXX000247 deschis la Trezoreria Slatina, cod fiscal 4394706. Cuantumul garantiei de participare este de 54.000, 00 lei.Valabilitate 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b), c)si d) din Formularul nr. 13 a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr.14, cuantumul garantiei fiind redus la 50%. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a efectua retineri contestatorului din garantia de participare suma rezultata din aplicarea prevederilor art. 278ยน alin.1 lit.b din OUG nr. 34/2006, respectiv 6.523, 59 lei.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie se raporteaza la valoarea totala fara TVA a contractului, cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin 2din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Se va prezenta Formularul nr.22 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie. In situatia in care prestatorul este IMM (asoc. de IMMuri), cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea -Declaratie pe propria raspundere, Formularul 1, in temeiul art.180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie privind neincadrarea in art. 181 -Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, Formular 2, in temeiul art.181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completariprin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulareCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv: certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor catre bugetul local- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice, care sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depun oferteleSe vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerintele privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobate de catre organele competente in domeniu.Obs. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local vor fi respinseCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 4conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere.DECLARATIEprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1-Se va completa si prezenta Formularul nr. 5. conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011.In cazul uneiasocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator. Persoanecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Presedinte ? Paul StanescuVicepresedinte ? Marius OprescuVicepresedinte ? Ioan CiuguleaDirector executiv ? Constanta DumitruDirector executiv ? Gugiu NicolaeSef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Ovidiu Gerard OancaSef serviciu juridic ? Ana Venera StefanescuSef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela LunguConsilieri judeteni: Belinski Pavel, Brinaru Gheorghita, Dumitrascu Dumitru, Codan Catalin Danut, Gheorghe Ionel Cristian, Idoras Petre, Ionica Marin, Mirea Siminica, Moisescu Ion, Neacsu Petre Silviu, Nedelea Ioan, Nicolae Florea, Nitu Lucian, Popa Ioan, Postelnicu Dorin Teodor, Pruna Toma, Rotea Catalin Stefan, Stancu Nicolae, Stirbu Galina, Taifas Ionel Marian, Trifu Catalin Victor, Vitan Nicolae, Badescu Ion, Catana Ilie Marian, Galan Valeria, Gheorghe Mariana, Guinea Valeriu, Mitroi Florea. Documente care dovedesc forma de inregistrare - Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, corespunzator obiectului contractului (constructii rezidentiale si nerezidentiale/alte lucrari speciale de constructii). Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru persoane juridice/fizice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezenteiachizitii in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: in cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat documentul care dovedeste o forma de inregistrare in copie conform cu originalul, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Prezentarea Listei principalelor lucrari similare finalizate in ultimii 5 ani.-Prezentarea fisei de experienta similara - formular nr. 8.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin un contract sau maxim doua contracteavand ca obiect executie lucrari de interventie asupra monumentelor istorice, conform legii 422/2001, in valoare de cel putin 2.700.000 lei, fara TVA.Completarea si prezentarea Formularului nr. 7 - Lista principalelor lucrari similare finalizate in ultimii 5 ani: , continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea fisei de experienta similara - formular nr. 8Se va anexa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cel putin un document suport pentru contractele din Fisa de experienta similara astfel: copii ale contractelor sau ale paginilor din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul si natura contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi, cat si orice alte parti din contract pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea experientei similare / proces verbal de receptie partiala sau la sfarsitul executarii lucrarilor sau certificate sau documente de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar, continand valoarea, perioada, locul executarii lucrarilor / recomandari din partea beneficiarilor, care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului, acord/contract de asociere (daca este cazul), tipul lucrarilor executate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului.Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata / legalizata. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Pentru experienta similara prezentata in alta monead/valuta se va lua cursul mediu comunicat de BNR pentru anii in cauza., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Se va prezenta Formularul 9, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.Se impune autorizarea MCPN pentru personalul implicat pentru partile din contract care se realizeaza cu resurse umane atestat, conform art. 24 alin. 2 din Legea nr. 422/2001, modificata si completata si autorizate potrivit dispozitiilor Ordinului nr. 2.495/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice precum si conform art. 8, alin. (1) din Ordinul 509/2011.Nu se accepta schimbarea personalului alocat prezentului contract, decat cu o persoana care indeplineste aceleasi cerinte minime obligatorii, din Documentatia de atribuire, pe baza unor justificari bine argumentate si numai cu acceptul beneficiarului.Se va prezenta Formularul 9.1, 1. Specialist / expert atestat M.C.P.N., domeniul 1 - restaurare arhitectura;
- studii superioare in domeniul arhitecturii;
- specialist/expert atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National indomeniul restaurare arhitectura ? 1, specializareexecutare lucrari, in functie de domeniu - ESe vor prezenta obligatoriu cel putin documentele urmatoare : ?Declaratie disponibilitate Formular 23?curriculum vitae ? Formular 24;?copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a diplomei de absolvire a studiilor;?copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului de atestare eliberat de catre Ministerul Culturii si Patrimoniului National, ,2. Specialist / expert atestat M.C.P.N., domeniul 4 - consolidare /restaurare structuri istorice;
- studii superioare in domeniul tehnic, specializarea constructii civile;
- specialist atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National in domeniul consolidare/restaurare, structuri istorice ? 4, specializare executare lucrari, in functie de domeniu ? ESe vor prezenta obligatoriu cel putin documentele urmatoare : ?Declaratie disponibilitate Formular 23?curriculum vitae ? Formular 24;?copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a diplomei de absolvire a studiilor;?copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului de atestare eliberat de catre Ministerul Culturii si Patrimoniului National, ,3. Specialist / expert atestat M.C.P.N., domeniul 5 - inginerie instalatii;
- specialist/expert atestat Ministerul Culturii si Patrimoniului National pentru domeniul inginerie instalatii ? 5, specializare executare lucrari, in functie de domeniu ? ESe vor prezenta obligatoriu cel putin documentele urmatoare : ?Declaratie disponibilitate Formular 23?curriculum vitae ? Formular 24;?copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului de atestare eliberat de catre Ministerul Culturii si Patrimoniului National, ,4. Specialist /expert atestat M.C.P.N., domeniul 9 - conservare/restaurare decoratii piatra, stucatura si/sau ceramic-se solicita pentru componenta stucatura.- Studii superioare in domeniul arhitecturii/artelor plastice;
- Specialist/expert atestat de MCPN in domeniul conservare/restaurare decoratii piatra, stucatura si/sau ceramica, dupa caz ? 9, specializare executare lucrari, in functie de domeniu ? E;documentele urmatoare : ?Declaratie disponibilitate Formular 23?curriculum vitae ? Formular 24;?copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a diplomei de absolvire a studiilor;?copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului de atestare eliberat de catre Ministerul Culturii si Patrimoniului National, ,5. Responsabil tehnic cu executia: - autorizatie RTE (conform Legii 10/1995) in domeniul constructii civile insotita de legitimatia vizata la zi- atestat MCPN in domeniul consolidare/restaurare, structuri istorice ? 4 ; specializare executare lucrari, in functie de domeniu ? E;Se vor prezenta obligatoriu cel putin documentele urmatoare : ?Declaratie disponibilitate Formular 23?curriculum vitae ? Formular 24;?copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a diplomei de absolvire a studiilor;
-autorizatie RTE conform legii 10/1995 in domeniul constructii civile insotita de ligitimati vizata la zi?copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a atestatului eliberat de catre Ministerul Culturii si Patrimoniului National, ,6. Responsabil control tehnic de calitate ? inginer/subinginer in domeniul constructii atestat profesional de institutiile abilitate sau numit prin decizie interna de conducerea societatii;Se vor prezenta obligatoriu cel putin documentele urmatoare : ?Declaratie disponibilitate Formular 23?curriculum vitae ? Formular 24;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a atestatului profesional sau a deciziei interne, 7. Responsabil in domeniul sanatatii si securitatii in munca, care va coordona pe toata durata contractului activitatile necesare indeplinirii tuturor obligatiilor ce revin angajatorului in conformitate cu prevederile legislatiei specifice.- Studii superioare;
- Atestat profesional de institutiile abilitate in domeniul sanatatii si securitatii in munca (conform prevederilor Codului Muncii si cerintelor Caietului de sarcini)Se vor prezenta obligatoriu cel putin documentele urmatoare : ?Declaratie disponibilitate Formular 23?curriculum vitae ? Formular 24;?copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a diplomei de absolvire a studiilor;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a atestatului profesional emis de institutiile abilitate in domeniul sanatatii si securitatii in munca, Prezentarea declaratiei privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va prezenta Formularul 25, insotit de documente care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Declaratia privind partea/partile din contract care este/sunt indeplinita/e de subcontractanti si specializarea acestora.- Lista cuprinzand subcontractantii, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, datele de recunoastere ale acestuia/acestora precum si specializarea acestora insotita de acordurile de subcontractate.Observatii: In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice si financiare initiale.Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Se va prezenta Formular 10 si Formular 10.1, Informatii privind tert sustinator tehnicsi profesional. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190, din OUG 34/2006, cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocateSe vor prezenta Formularele 1, 5, 19, 21 Standarde de asigurare a calitatii-Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei, pentru activitati de constructii.Note: 1. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.3. Nu se admit ofertanti incurs de certificare, Standarde de de protectie a mediului-Prezentarea Certificatului de implementarea standardului demanagement de mediu ISO 14001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei, pentru activitati de constructii.Note: 1. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza2. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.3. Nu se admit ofertanti incurs de certificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2013 09:46