Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea sediului Primariei municipiului Dorohoi, judetul Botosani ? etapa a-II-a


Detaliu pentru invitatia numarul 339742
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DOROHOI
Numar invitatie: 339742/20.11.2012
Denumire contract: Reabilitarea sediului Primariei municipiului Dorohoi, judetul Botosani ? etapa a-II-a
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DOROHOICod fiscal: 4112945, Adresa: STR. GR. GHICA, NR.34, Dorohoi, Telefon: +40 0231615671, Fax: +40 0231611310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GR. GHICA, NR.34, Dorohoi, Romania, cod postal: 715200, telefon: +40 0231615671, fax: +40 0231611310, persoana de contact: Compartiment achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Dorohoi, str. Al.I.Cuza nr. 41, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea sediului Primariei municipiului Dorohoi, judetul Botosani ? etapa a-II-a
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea sediului Primariei municipiului Dorohoi, judetul Botosani ? etapa a-II-a
II.1.6) CPV: 45212350-4 - Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 084, 762 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 20.000 lei, cu valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In caz de prelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei: 10 % din valoarea fara TVA de atribuire a contractului. b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: conform prevederilor art. 90 (10-(3) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, conf. HG 1045/19.10.2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere: Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, aceste cerinte trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile /formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului, se depune imputernicire pentru persoana care semneaza.Cerinta nr. 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 ?Formularul;Cerinta nr.2 ?Declaratie privind neincadrarea in preverile art.181din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formularNota :1)In cazul in care , ofertantul beneficieaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.2) daca un grup de operatori economici depun ofertacomuna , fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica , orice ofertant care in ultimii 5 ani , a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentruparticiparea la activitati ale unei organizatii criminale , pentru coruptie , pentru frauda si/sau spalare de bani sau orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3 - Certificat de atestare fiscala emis de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original/copie legalizata sau copie confom cu originalul.Cerinta nr. 4-Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale -Certificat de atestare fiscala emis de autoritatea publica locala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.Cerinta nr. 5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular;Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare membru al grupuluiCerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69*1 din O.U.G. nr. 34/2006; - formular Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar ? Dorin Alexandrescu Viceprimar - Bursuc Constantin, Secretar ? Florea Veronica Director economic ? Gavril Elena, Danila Ioan Sorin ? consilier local, Vizitiu Ioan ? consilier local, Birta Dorin ? consilier local, Apetrei Catalin Sorin ? consilier local, Nacu Sergiu ? consilier local, Anton Marius Dumitru ? consilier local, Topalaga Lucian Stelian ? consilier local, Lazar Alexandru Iulian ? consilier local, Butnariu Virgil ? consilier local, Sacalianu Ionel ? consilier local, Puiu Otilia Mariana ? consilier local, Luca Geta ? consilier local, Baltariu Petrica ? consilier local, Padurariu Liliana ? consilier local, Popa Manuel ? consilier local, Olariu Telus ? consilier local, Moloceniuc Dan ? consilier local, Clim Alin Sorin ? consilier local.Declaratia va fi prezentata si depusa si de fiecare tert sustinator/asociat/subcontractant, daca este cazul.Cerinta nr.7- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010-Se va completa si se va prezenta o Declaratie pe propria raspundere prin care sa certifice faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta ? formularNota : -Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta -Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul general consolidat sau catre bugetul local vor fi respinse -Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire. -In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic , nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se accepta o declaratie pe propria raspundere sau dupa caz o declaratie autentica data in fata unui notar , a uneiautoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profersionale care are competente in acest sens. In cazul depunerii unei oferte in asociere , cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare asociat. Certificat constatator ONRC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN ? valabil la data depunerii ofertelor- documente echivalente pentru persoane fizice/juridice straine (valabile pe 2011), sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 2.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici vor face dovada executarii in ultimii 5 ani a unor lucrari de natura similara, duse la bun sfarsit, sau proces-verbal de receptie partiala a lucrarilor insotita de recomamdarea beneficiarului, in valoare de 1.000.000, 00 lei fara TVA., Ofertantii vor face dovada ca au specialisti si experti atestati de Ministerul Culturii si Patrimoniului National, conf prev. art. 24 alin (2) din legea nr. 422 din 18 iulie 2001, Se va prezenta minimum un contract (parti relevante ale acestuia - beneficiar, obiectul contractului, valoarea contractului, durata contractului, semnaturile) / proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor insotit de cel putin o recomandare din partea beneficiarului lucrarii, in valoare de 1.000.000, 00 lei fara TVA., Atestat ANRE valabil pentru lucrarile la instalatiile electrice certificat SR EN ISO 9001 (calitate), certificat SR EN ISO 14001 (mediu)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer