Achizitie publica - Reabilitarea si Amenajarea Spatiu Bloc V3 pentru MUZEUL DE ARTA VIZUALA Galati
Detaliu pentru invitatia numarul 346518
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346518/10.05.2013
Denumire contract: Reabilitarea si Amenajarea Spatiu Bloc V3 pentru MUZEUL DE ARTA VIZUALA Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMuzeul de Arta Vizuala GalatiCod fiscal: 3126764, Adresa: str. Domneasca, nr.141, Galati, Telefon: 0236413452, Fax: 0236312502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Galati, str. Domneasca, nr.141, Galati, Romania, cod postal: 800163, telefon: +40 236312502, fax: +40 236312502, persoana de contact: Gabriela Toma, mobil 0730081615
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Galati, str. Domneasca, nr.141, Galati, Romania, cod postal: 800163, telefon: +40 236312502, fax: +40 236312502, persoana de contact: Gabriela Toma, mobil 0730081615
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea si Amenajarea Spatiu Bloc V3 pentru MUZEUL DE ARTA VIZUALA Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Denumire contract: ?Reabilitarea si Amenajarea Spatiu Bloc V3 pentru MUZEUL DE ARTA VIZUALA Galati?Coduri CPV: 45400000-1, 45300000-0.Prezenta lucrare se refera la spatiul de la parter si etaj al blocului V3, str Tecuci care este liber si se propune amenajarea interioara/exterioara de catre Muzeul de Arta Vizuala din Galati pentru a expune lucrari de arta vizuala. Se va crea o structura pentru panouri de afisaj ce se va incadra intre stalpii existenti de beton, iar placile de gipscarton vor imbraca si stalpii de beton rezultand un tot unitar pentru expunere. Pe portiunea vitrata ce este vazuta din strada Traian in spatele panourilor de expunere si geam se vor monta gratii de protectie conform N.P. de protectie a obiectelor de arta. Se va executa un windfang cu doua usi de acces dintamplarie de aluminiu in ton cu cea existenta, pentru protejarea exponatelor de aerul de afara ce patrunde direct in sala de expunere. Panourile de expunere vor fi luminate de lampi speciale si se va monta o instalatie de avertizare acustica. La etaj se vor executa compartimentari cu pereti despartitori de gipscarton si aluminiu, pentru obtinerea birourilor. Se executa repararea hidroizolatiei terasei (invelitoare) peste etaj prin inlocuirea straturilor bituminoase cu membrane hidroizolante din P.V.C. La interior se va desface placarea stalpilor existenti si o parte a peretilor din jurul intrarii principale. Se va efectua o revizie a plafoanelor cu rectificari in zona stalpilor si peretilor dezafectati.Din Valoarea estimata fara TVA: 279, 630.00 RON -suma de 27589 lei reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 279, 630 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.000 Lei. Valabilitate: 30 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia este irevocabila. Garantia se constituie virament bancar (cont bancar RO10TREZ3065010XXX000300, deschis la Trezoreria Galati) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Echivalenta Leu/alta valuta se va face la cursul BNR de la data publicarii anuntului de participare. Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze: 1. modul in care se va putea executa garantia, respectiv: - neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate; sau conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; 2. sit in care Autoritatea Contractanta va putea solicita executarea garantiei, respectiv: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabiliate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze Contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei, -contestatia depusa a fost respinsa de CNSC, cf prev art. 278(1) din OUG 34/2006. In cazul ofertantilor din categoria IMM care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in L 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum. Valabilitatea scrisorii de garantie de participare va fi de 30 zile de la data limita de primire a ofertelor. Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 7% din pretul acestuia fara TVA, si se constituie prin virament bancar (cont bancar RO10TREZ3065010XXX000300, deschis la Trezoreria Galati) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, prezentata pana la data semnarii contractului.Garantia de buna executie se elibereaza conf.art.92 alin.4/HG 925/2006 dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (Formular 1)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se vor respecta prevedererile art.19 si art.20 din Legea nr.279/07.12.2011.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formular 2)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se vor respecta prevedererile art.19 si art.20 din Legea nr.279/07.12.2011.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatii cu oferta independentaSe va completa Formularul 3.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formular 4)Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Manager ? Dan Basarab NanuDirector adj. economic ? Gabriela TomaAdministrator ? Hadimbu IoanPrezentarea unei declaratii semnate si stampilate, conform art. 69^1 din OUG nr. 4/2006, Cerinta nr. 5Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale in conformitate cu prevederile legale in vigoare din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Atasarea Certificatului constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, emis de Oficiul National al Registrului Comertului, iar informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Cerinta nr. 6Persoane juridice romaneCertificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), unde sa se regaseasca la domeniile de activitate, coduri CAEN, corespondente cu obiectul contractului1. certificatul constatator se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul2. obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in coduri CAEN din certificatul constatator.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea, de care beneficiaza si prestatorul roman in tara in care prestatorul strain este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Conditia minima de calificare: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012) sa fie de cel putin 350.000 lei. Pentru echivalenta in EUR se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Se vor atasa Bilanturile contabile la datele de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012, iar pentru anul 2012, sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare-conf.art 185, alin2/OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experientei similara - trebuie prezentat cel putin un contract sau maxim 3 contracte de lucrari in valoare CUMULATA de MINIM 250.000 lei fara TVA.Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani mentionate in Formularul nr. 6din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru contractele finalizate mentionate in Formularul nr. 6 se vor atasa copii lizibile conform cu originalul dupa certificari de buna executie, prin sintagma "finalizat" se intelege ca se va permite indeplinirea cerintei conform art.14 / Ordin 509 /2011.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Se va depune o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora conform Formularului nr. 7. Certificat ce atesta faptul ca operatorul economic are implementat sistemulde calitate ISO 9001 sau certificate echivalente emise de organisme stabilitein alte state ale Uniunii Europene. Se vor prezenta copii lizibile, semnate sistampilate pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal alofertantului, aflat in termen de valabilitate la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor. Se accepta si societati care dovedesc ca raportul deaudit a fost finalizat si din el reiese ca vor primi certificarea. Pentru ofertacomuna, toti membrii asocierii trebuie sa prezinte certificarile de mai suspentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2013 10:17