Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea si consolidarea acoperisului la "Palatul Agriculturii Braila"


Detaliu pentru invitatia numarul 328228
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL JUDETEAN APIA BRAILA
Numar invitatie: 328228/29.05.2012
Denumire contract: Reabilitarea si consolidarea acoperisului la "Palatul Agriculturii Braila"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL JUDETEAN APIA BRAILACod fiscal: 20737415, Adresa: CALEA CALARASILOR 58, Braila, Telefon: 0239-625163, Fax: 0239-625163
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA CALARASILOR 58, Braila, Romania, cod postal: 810212, telefon: +40 239625163, fax: +40 239625163, persoana de contact: Adrian Ioan SISU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA CALARASILOR 58, etajul II, Palatul Agriculturii, Braila, Romania, cod postal: 810212, telefon: +40 239625163, fax: +40 239625163, persoana de contact: Adrian Ioan SISU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea si consolidarea acoperisului la "Palatul Agriculturii Braila"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare si consolidare acoperis Palatul Agriculturii
II.1.6) CPV: 71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 811, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
13896 RON.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului fara TVA.Se va avea in vedere art.89-90 din HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.Se va prezenta Formularul 1A si Formularul 5B precum si urmatoarele documente care atesta situatia personala: 1) Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3) Se va prezenta Certificatul de participare cu oferte independente, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010, se va completa formularul nr. 2Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie care semneaza documentele in legatura cu/sau implicate in procedura de atribuire, conform Ordin ANRMAP 170/2012 din 15.05.2012 sunt: -1. MILITARU Daniela Mihaela - Director Executiv, ordonator tertiar de credite-2. ALBEI Cornelia- Sef Serviciu Economic Recuperare Debite-3. SISU Adrian- Responsabil Achizitii Publice Se va prezenta Certificatul constatator eliberat de ONRC sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - Este necesara pentru ca autoritatea contactanta sa cunoasca denumirea, adresa, sediul, codul fiscal si obiectul de activitate al participantilor la procedura de atribuire.1. Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitateaferent obiectului contractului. S-a solicitat o valoare a cifrei de afaceri medii mai mare sau egala cu 1.500.000 .lei sau echivalentul in euro= 357 142 euro (pentru 1 euro= 4, 20 lei). Acest document garanteaza capacitateade indeplinire in bune conditii si in termen a contractului.2. Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 - necesare pentru cunoasterea, pe baza unui document oficial, a cifrei de afaceri a ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Lista personalului de specialitate ?conform Formularului 11.b. memoriu de activitate al fiecarei persoane mentionate Cerinte minime obligatorii: 1. personal angajat: inginer constructor civile, vechime minima inproiectare 3 ani pt. urmarirea viitorului contract.se prezinta: copii: diplomei studiilor universitare;carte de munca;2. personal angajat : inginer constructii civile, cu vechime in executia minim3 ani ceva raspunde de indeplinirea viitorului contract.Se prezinta copii: diploma studiilor universitare;carte de munca;3. personal angajatca responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru domeniul ?produse pentru constructii?.Se prezinta copii: autorizatie;cartea de munca/contract;4. personal angajatca responsabil tehnic cu executia pentru domeniul Constructii civile, industrialeSe prezinta copii: atestat;cartei de munca/contract; Operatorii economici care raspund de executia lucrarilor si care au calitatea de ofertanti vor prezenta o copie a unei certificari a sistemului de management al mediului privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructii. (certificat 14001 sau ehivalent).Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere.Sunt acceptate certificatele de management integrat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Sediul APIA Braila, Calea Calarasilor nr. 58, etajul II, Palatul Agriculturiisau SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer