Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitarea si dotarea cu echipamente medicale de inalta performanta a blocurilor operatorii de la Spitalul Municipal Dr. Gavril Curteanu - Oradea in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor medicale?


Detaliu pentru invitatia numarul 354185
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 354185/27.09.2013
Denumire contract: ?Reabilitarea si dotarea cu echipamente medicale de inalta performanta ablocurilor operatorii de la Spitalul Municipal Dr. Gavril Curteanu - Oradea in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor medicale?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: +4 0259437000, Fax: +4 0259409406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +4 0259437000, fax: +4 0259409406, persoana de contact: int 230
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Unirii nr. 1, Jud Bihor, Oradea, Romania, Sala Mare/Sala Mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitarea si dotarea cu echipamente medicale de inalta performanta ablocurilor operatorii de la Spitalul Municipal Dr. Gavril Curteanu - Oradea in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor medicale?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Reabilitarea si dotarea cu echipamente medicale de inalta performanta ablocurilor operatorii de la Spitalul Municipal Dr. Gavril Curteanu - Oradea in vederea imbunatatirii calitatii serviciilor medicale. Contractul implica executia de lucrari de specialitate la blocurile operatorii ale spitalului si dotarea cu echipamente si aparatura medicala.Valoarea totala estimata a achizitiei :9.858.672, 32 lei fara TVA respectiv 2.814.286, 54 lei euro fara TVA la cursul Comisiei Europene de 4, 3438 lei/euro aferent lunii iunie 2013 din care: -valoarea estimata a lucrarilor este de 4.974.350 lei fara TVA respectiv 1.419.999, 54 euro fara TVA, la cursul Comisiei Europene de 4, 3438 lei/euro aferent lunii iunie 2013, cu mentiunea ca lucrarile similare cu caracter repetativ, ce vor putea fi achizitionate in temeiul art. 122, lit.j) din O.U.G. 34/2006 actualizata, daca va fi necesar, sunt in valoare de 1.000.000 lei fara TVA- valoarea estimata a echipamentelor/dotarilor este de 4.884.277, 32 lei fara TVA respectiv 1.394.287 euro fara TVA, la cursul Comisiei Europene de 4, 3438 lei/euro aferent lunii iunie 2013Optiuni: lucrar.similare in baza art. 122, lit.j)din O.U.G.34/2006 daca va fi necesar, 1.000.000 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45215141-7 - Lucrari de constructii de sali de operatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 858, 672.32 - 10, 858, 672.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- In cuantum de 180.000 leiModalitati de constituire a garantiei de participare: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ;2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea;3)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurare- asigurare de garantiiAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta va fi conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta lei/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul unei asocieri garantia de participare va fi constituita in mod obligatoriu de catre lider in numele asocierii.
Garantie de buna executie
10%din pretul contractului fara TVA conform art 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. - Se solicita prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006; Formularul va fi prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz) in originalCerinta nr 2. - Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Formularul trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, (dupa caz) in original. Tertul sustinator trebuie sa probeze neincadrarea in prevederile art.181 la litera a, c^1 si d, conform art.186 (2) si art. 190 (2) din OUG nr.34/2006.Cerinta nr 3. - Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Formularul trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Consilieri locali -Unita Lucian, Ritli Laszlo Csongor, Felea Adrian Ioan, Negrean Daniel Dumitru, Bonchis Ioan, Vulcu Daniel Sorin, Dan Octavian, Mohan Aurel George, Campan Ioan, Lascu Tudor Sebastian, Debelka Boglarka Lilla, Dulca Camelia Mariana, Popa Dan Lucian, Filimon Teofil Laviniu, Manea Mihai, Tau Ioan, Pasztor Sandor, Huszar Istvan Eric, Delorean Ioan Iulius, Szabo Jozsef, Szarkozi Zoltan, Corches Dorin Octavian, Ile Cristian, Coste Marina Adelina, Gal Sorin Calin- Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;
- Eduard Florea - Director Directia Economica;
- Director Executiv Directia Juridica: Borbei Eugenia, Sef serviciu Marc Oltea Diana, Consilieri: Mihele Adriana; Director Executiv Directia Economica: Florea Augustin Eduard, Sef Serviciu Directia Economica: Has Nadia Ramona, Director executivDirectia de Management Proiecte cu Finantare Internationala; Marius Mos, Sef Serviciu Directia de Management Proiecte cu Finantare Internationala: Dumitru Sim, Consilieri: Delcea Cristian Eugen, Serac Ioan Nicu, Neag Mihaela, Maghiar Ioan Daniel, Claudia Ardelean, Eugen Negrutiu-David, Sef Birou Achizitii Publice: Marge Ileana Adina, consilieri: Kocsis Iuliana, Vandici Narcisa-Naomi, Maghiar Iulia Manuela, Romocea Doina, Antoniu Dan, Bianca Forosigan, Experti cooptati: Poinar Mirela, Baloiu Daniel, Dobrescu Adriana Codruta, Negrini Ioan CorneliuATENTIE: - Incadrarea oricaruia dintre tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere, se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Formularul trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat (dupa caz).Cerinta nr. 5. - Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Formularul trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat (dupa caz). 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte : - cainformatiile cuprinse sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;
- ca obiectul de activitate al ofertantului permite activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice;Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul" sau copie legalizata.Documentul trebuie prezentat de catre ofertant/ofertantul asociat.2. Pentru aparatura medicala ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul va prezenta aviz de la Ministerul Sanatatii valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, iar pentru aparatura care necesita avizare CNCAN se va prezenta autorizatie de furnizare si autorizatie de instalare, manipulare si punere in functiune emisa de catre CNCAN valabile la data limita stabilita penntru depunerea ofertelorCerinta obligatorie: 1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilitDocumentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare.De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.6 ) Limba de redactare a ofertei?;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: prezentare Fisa de informatii generale, unde autoritatea contractanta pentru a se asigura ca ofertantul nu se afla in imposibilitatea financiara de executie a lucrarilor ce fac obiectul achizitiei, solicita ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali sa fie mai mare sau cel putin egala cu: 15.000.000 leiCurs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2010 - 1 euro= 4, 2848 ron;31.12.2011 - 1 euro= 4, 3197ron;31.12.2012 ? 1 euro= 4, 4287 ron.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat lei se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.int- Euro foreign exchange reference rates) pentru data de 31.12 a anului pentru care au fost intocmite situatiile financiare respectivePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari SIMILARE executate in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertei care sa contina executia si finalizarea unor lucrari SIMILARE ce cele care fac obiectul procedurii. Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsitminim un contract maxim 3 contracte SIMILAREa caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare de 4.500.000 lei fara TVADe asemenea se va prezenta: Formular de experienta similara + se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de catre beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati si care vor contine informatii privind: numar inregistrare, semnaturi, obiectul achizitiei, valoarea si perioada si locul executiei lucrarilor si daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: - In situatia in care contractul a fost semnat inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in acesta perioada., Lista principalelor produse SIMILARE furnizate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertei care sa contina executia si finalizarea unor contracte ce au ca obiect furnizarea de produse SIMILARE ce cele care fac obiectul procedurii. Se va prezenta lista produselor SIMILARE furnizate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsitminim un contract maxim 3 contracte SIMILAREa caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare de 4.250.000 lei fara TVADe asemenea se vor prezenta: Formular de experienta similara + se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de catre beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati si care vor contine informatii privind: numar inregistrare, semnaturi, obiectul achizitiei, valoarea si perioada si locul executiei lucrarilor si daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: - In situatia in care contractul a fost semnat inainte de perioada de 3 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in acesta perioada., In situatia in care experienta similara se dovedeste prin prezentarea de contracte de lucrari si servicii cerintele solicitate la experienta similara lucrari si dotari trebuie indeplinite dupa cum urmeaza: 1 contract maxim 3 contracte care sa aiba ca obiect executia de lucrari similare si dotari (echipamente) similare in valoare totala de 8.750.000 lei fara TVA cu conditia ca valorile pragurilor impuse mai sus respectiv 4.500.000 lei fara TVA pentru lucrari si 4.250.000 lei fara TVA pentru dotari sa fie respectatePentru echivalenta se va folosi cursul mediu anulat comunita de BNR leu/valuta., a)Declaratie privind personalul de specialitate precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor care va cuprinde personalul necesar pentru executarea lucrarilor si specializarea activitatilor impuse prin natura lucrarilor ce urmeaza a se executate inclusiv persoanele specializate pentru instalarea si punerea in functiune a echipamentelor/aparaturii medicaleb)Pentru personalul ce asigura instalarea si punerea in functiune pentru fluidele medicale se vor prezenta documentele ce atesta calificarea acestora si se va nominaliza personalul calificat si specializarea acestuiac)Se va prezenta o scrisoare/certificat care atesta instruirea personalului in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator ? aceasta cerinta se impune pentru a face dovada asigurarii service-ului in perioada de garantie a echipamentelor/aparaturii medicale.Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate, se va face pe baza urmatoarelor documente: Pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractuluise vor prezenta copiile continand mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele de studii absolvite prin care sa se dovedeasca specializarea acestora conform cerintelor caietului de sarcini si Angajamentul de participare - Declaratie de disponibilitate, prezentate cu semnatura originala a persoanelor implicate in indeplinirea contractului, conform Formularului anexat.Persoanele desemnate in cadrul echipei propuse de ofertant pot fi angajati ai ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/sustinatorului tert, conform Ordinului nr.509/2011 al Presedintelui ANRMAP.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica ?i/sauprofesionala referitoare lapersonalinvocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate sau prin cumul (ofertant +tert sustinator). Documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor referitoare la personal vor insoti angajamentul ferm al persoanei tert sustinator, care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa ?i reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana(e) modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii ?i nu unuia dintre asociati., Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea dar in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata conform prevederilor art. 44 din OUG 34/2006.In cazul unei asocieri operatorii economici vor prezenta date desprea sociere si Acordul de asociere conform formularului din sectiunea Formulare, in original sau copie legalizata din care sa rezultein mod clar si precis sarcinele ce ii revin fiecarui asociat, in accord trebuie sa reiasa cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indepini aratand cuantumul valorii, procentul din valoarea contractui si categoria, tipul de activitati/lucrari realizate; modul de intrebuinare a personalului de specialitate si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.!!!Acordul de asciere a cuprinde o clauza obligatorie care sa stipuleze ca in cazul in care oferta lor va si desemnata castigatoare, nici unul dintre asociati nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului.Documenul va fi prezentat in limba romana, pentru cele care sunt inchiate in alta limba se va prezenta si traducerea autorizata si autentificata in limba romana.Pentru fiecare asociat se vor prezenta toate documentele socilitate a sectiunile Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, informatii privind capacitatea tehnica precum si Informatii privind capacitatea profesionala, dar si orice alte documente cerute asociatilor in documentatia de atribuire., Informatii privind terul sustinatorCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indepinirea acestui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective fata de autoritatea contractanta prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea profesionala si tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art 180, art 181 lit a), c^1) si d) si art 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratie privind lista subcontractantilor, precum si informatii concrete privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de subcontractant si specializarea acestora. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Subcontractarea este acceptata in masura respectarii urmatoarelor conditii: -ofertantii trebuie sa prezinte lista privind subcontractantii. Mentiune: resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza a fi executat in masura in care sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.-ofertantii trebuie sa precizeze in mod obligatoriu datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, specializarea acestora si proportia in care contractul urmeaza a fi indeplinit de catre subcontractanti precizandu-se explicit si clar valoare si tipul operatiunilor ce vor fi executate de catre subcontractanti- ofertantul are dreptul de a include in propunerea sa tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract, dar nu un procent de 100%, acest fapt nu inlatura sau diminueaza raspunderea pentru indeplinirea contractului fata de autoritatea contractanta.In cazul in care parti din contract urmeaza a fi realizat de subcontractant/subcontractanti, la momentul semnarii contractului de achizitie publica autoritatea contractanta va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta. Contractele prezentate trebuie sa respecte intocmai ofereta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica.!!! Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil al autoritatii contractante, iar o eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa duca la modificarea propunerii tehnice si financiare initiale Certificat ISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii ( sau echivalent), valabil la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificare. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul de activitate pe carte il executa in contract.In caz de asociere dovada sistemului de management al calitatii va fi prezentata in mod obligatoriu de fiecare dintre asociati pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2013 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer