Achizitie publica - Reabilitarea si extinderea conductei de aductiune, retelei de distributie si retelei de canalizare in aglomerarea Pitesti, LOT 1 (Pitesti, Stefanesti
Detaliu pentru invitatia numarul 327129
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327129/17.05.2012
Denumire contract: Reabilitarea si extinderea conductei de aductiune, retelei de distributie si retelei de canalizare in aglomerarea Pitesti, LOT 1 (Pitesti, Stefanesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA CANAL 2000 S.A. PITESTICod fiscal: RO 13009001, Adresa: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24, Pitesti, Telefon: 0248 625050, Fax: 0248 223540
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24, Pitesti, Romania, cod postal: 110016, telefon: +40 0248625050, fax: +40 0248223540, persoana de contact: MIHAI VIOREL BURCUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea si extinderea conductei de aductiune, retelei de distributie si retelei de canalizare in aglomerarea Pitesti, LOT 1 (Pitesti, Stefanesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In cadrul contractului de lucrari sunt prevazute a fi executate urmatoarele categorii de lucrari: constructie conducta de aductiune apa tratata, extindere si reabilitare retele de distributie apa potabila si retele de canalizare, constructiede rezervoare de inmagazinare apa potabila si statii de pompare apa potabila, constructiede statii de pompare apa uzata, constructia conductelor de refulare aferente statiilor de pompare apa uzata, asa cum au fost descrise in cadrul caietului de sarcini (Volumele III - VI).
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 323, 610 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 366.472, 20 lei. A se vedea nota de mai jos.b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 9392 lei (7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei din valoarea estimata).c) Perioada de valabilitate a garantiei: 150 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2. ordin de plata in contul RO32RZBR0000060003362322, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) sau in format electronic (in S.E.A.P.), cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica de catre banca/societatea de asigurari emitenta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: - Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.u.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente la data depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la data depunerii ofertelor (cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Formularul nr. 13 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Director General - Gelu MUJEA; Director economic - Veronica NEDELEA, Director Programe Finantare Externa - Ion DECHER; Sef Serviciu Contracte Achizitii - Mihai BURCUS; Sef UIP - Gabriel DUMITRESCU, Consilier juridic contracte - Cecilia RADOMIR.Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Astfel, pentru ofertele care se depun intre data 01 - 25 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in cursul lunii anterioare depunerii ofertelor.Pentru ofertele care se depun intre data de 26 - 31 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scaden?a in luna in curs.c. Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. Se vor prezenta: - Documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, cum ar fi Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.Nota: a. In cazul persoanelor fizice autorizate se va prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.b. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.c. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 5 ani in cadrul unuia sau maxim doua contracte similare, lucrari de natura celor prevazute in caietul de sarcini, cu o valoare cumulata de cel putin 18.323.610 lei, constand in cel putin urmatoarele: - Reabilitare si/sau extindere retele de alimentare cu apa incluzand minim gospodarie de apa, sistematizare pe verticala si acces incinta, rezervoare de inmagazinare cu volumul de minim 1000 mc, statii de pompare (inclusiv SCADA) si retele de alimentare.- Reabilitare si/sau extindere retele de canalizare apa uzata incluzand minim statii de pompare apa uzata (inclusiv SCADA) si retele de canalizare., Continuare cerinta anterioara, 2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), decel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/ echipamente specifice pentru indeplinirea contractului: - Echipamente trasare lucrari (statie totala);
- Utilaje de taiat asfalt cu disc diamantat;
- Excavatoare cu cupa de 0, 71 - 1, 25 mc;
- Incarcatoare auto pe pneuri cu cupa de 2, 6 - 3, 9 mc si 1, 0 - 2, 50 mc.- Echipament foraj orizontal conducte;
- Sapatoare - mini excavatoare pentru spatii inguste;
- Sisteme de sprijiniri metalice de maluri pentru o suprafata de minim 800 mp;
- Echipamente epuismente (directe si indirecte);
- Compactoare cu placa vibratoare si mai mecanic;
- Echipamente de pozare a conductelor (lansator de conducte);
- Aparate sudura (minim PEID, otel si otel inox);
- Auto-macarale;
- Auto-camioane cu o capacitate mai mare de 16 tone;
- Auto-utilitare transport materiale., Continuare cerinta anterioara: - Statie de betoane si mortare agrementata tehnic- Autospeciale transport beton cu o capacitate mai mare de 4 mc- Autopompa beton- Vibrocompactoare beton- Sisteme de cofrare metalice drepte si pentru suprafete curbe cu o suprafata de minim 500 mp din care suprafete drepte 170 mp si suprafete curbe 330 mp- Atelier confectii metalice- Statie de mixturi asfaltice agrementata tehnic- Autobasculante echipate pentru transport mixturi asfaltice- Repartitoare mixturi asfaltice- Cilindru compactor asfalt;
- Cilindru compactor terasamente- Echipament pentru stropit si aplicat emulsie bituminoasa- Perie mecanica- Autocisterne apa (5-10 mc)- Echipamente pentru montaj si verificari instalatii electrice si echipamente electrice- Laborator autorizat gr. II pentru constructii hidrotehnice, 3. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - Manager de proiect;
- Sef santier pentru fiecare obiect de lucrari in parte;
- Responsabil tehnic cu executia lucrarilor pentru domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala;
- Inginer constructii hidrotehnice;
- Inginer constructii civile;
- Inginer mecanic;
- Inginer instalatii electrice si automatizari SCADA;
- Inginer C.F.D.P.;
- Personal de executie (fierar betonisti, dulgheri, zidari, vopsitori, instalatori instalatii sanitare, instalatori instalatii electrice instalatii electrice de forta si iluminat atestati ANRE, sudori atestati ISCIR, instalatori montaj echipamente de ridicat atestati ISCIR, instalatori montaj echipamente hidromecanice asfaltatori, operatori utilaje, muncitori necalificati)., Cerinta nr. 3.1 - Profilul expertului Manager de proiect: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc (constructii hidrotehnice) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: - Detinerea de competente relevante privind managementul de proiect (dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi "Manager de proiect" - cod C.O.R. 241919);
- Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie lucrari de alimentare cu apa si/sau canalizare in cadrul caruia a ocupat pozitia de manager de proiect/adjunct manager de proiect., Cerinta nr. 3.2 - Profilul expertului Sef santier: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata de profil ingineresc (constructii edilitare si/sau constructii hidrotehnice si/sau instalatii) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: - Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie lucrari de alimentare cu apa si/sau canalizare in cadrul caruia a ocupat pozitia de de sef santier., Cerinta nr 3.3 - Profilul expertului Responsabil tehnic cu executia lucrarilor: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: Nu este cazul.1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Detinerea atestatului de specialitate pentru domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala., Cerinta nr 3.4 - Profilul expertului Inginer constructii hidrotehnice: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata de profil ingineresc (constructii hidrotehnice) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani;1.2. Cerinte privind competentele/calificarile specifice necesare implementarii proiectului: - Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie lucrari de alimentare cu apa si/sau canalizare in cadrul caruia a ocupat pozitia de inginer constructii hidrotehnice si sa fi avut ca atributii realizarea de lucrari de alimentare cu apa si/sau canalizare., Cerinta nr 3.5 - Profilul expertului Inginer constructii civile: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata de profil ingineresc (constructii si/sau constructii hidrotehnice) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;1.2. Cerinte privind competentele/calificarile specifice necesare implementarii proiectului: - Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie lucrari de alimentare cu apa si/sau canalizare in cadrul caruia a ocupat pozitia de inginer constructii civile si sa fi avut ca atributii realizarea de structuri aferente unor lucrari de alimentare cu apa si/sau canalizare., Cerinta nr 3.6 - Profilul expertului Inginer mecanic: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata de profil ingineresc (constructii hidrotehnice) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani;1.2. Cerinte privind competentele/calificarile specifice necesare implementarii proiectului: - Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie lucrari de alimentare cu apa si canalizare in cadrul caruia a ocupat pozitia de inginer mecanic si sa fi avut ca atributii realizarea de activitati de montaj pentru echipamente mecanice aferente unor sisteme de alimentare cu apa si/sau canalizare., Cerinta nr 3.7 - Profilul expertuui Inginer instalatii electrice: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: Nu este cazul.1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: Detinerea atestatului de specialitate eliberat de ANRE de tipul B., Cerinta nr 3.8 - Profilul expertului Inginer CFDP: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata de profil ingineresc (constructii drumuri si poduri) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani;1.2. Cerinte privind competentele/calificarile specifice necesare implementarii proiectului: - Participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie lucrari de drumuri in cadrul caruia a ocupat pozitia de inginer CFDP si in cadrul caruia sa fi realizat activitati de refacere sistem rutier si sistematizare pe verticala., Cerinta nr 3.9 - Profilul personalului de executie: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii medii finalizate prin diploma de bacalaureat;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: - Atestat profesional/permis de conducere/curs de calificare in specializarea pentru care este propus., 4.Prezentarea listei cuprinzand toate contractele pe care le are in desfasurare, daca exista/daca este cazul, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul sa ceara referinte privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, precum si verificarea disponibilului de resurse declarat in cadrul documentelor de calificare., 5.Se va prezenta Formularul nr. 9 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor. Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 pentru activitati de constructii in domeniul edilitar (apa-canal) sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei., Certificatul de protectia mediului din seria ISO 14001 pentru activitati de constructii in domeniul edilitar (apa-canal) sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n)=(Pret(min) /Pret(n))x70 pct Legenda: Pret(min ) - cel mai mic pret ofertat in cadrul proceduriiPret(n) - pretul ofertei pentru care se calculeaza P(n)
Consumul de energie electrica pe o perioada de 1 an pentru statiile de pompare apa si statiile de pompare apa uzata
10
Descriere: Punctajul se acorda astfel: a) Pt. cel mai mic consum fundamentat pe baza de fise tehnice se acorda punctajul max; b) Pt. celelalte consumuri fundamentate fundamentate pe baza de fise tehnice, punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) =C((n))/C(minim) x 10 pctLegenda: C(min) - cel mai mic consum fundamentat in cadrul proceduriiC(n) - consumurile fundamentate aferente ofertei pentru care se calculeaza P(n)
Termen de executie
10
Descriere: Punctajul se acorda astfel: a) Pt. cea mai mica durata de executie a lucrarii, dar nu mai putin de 12 luni, se acorda punctajul maxim; b) Pt. celelalte durate de executie a lucrarii, dar nu mai mult de 23 de luni, punctajul se acorda proportional, astfel P(n) = De(min)/ De(n)x 10Legenda: Demin - Cea mai mica durata de executie a lucrarii ofertata in cadrul procedurii; De(n) - Durata de executie a lucrarii ofertata de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.
Perioada de garantie a lucrarilor
10
Descriere: Punctajul se acorda astfel: a) Pt oferta care prevede fundamentat cea mai mare perioada de garantie, dar nu mai mult de 3 ani se acorda punctajul maxim; b) Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) =G(n) - Gminima acceptata/ Gmax. - Gminima acceptatax 10 Legenda: G(n)Perioada de garantie ofertata de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul Gminim acceptata Perioda de garatie minim acceptata (12 luni); Gmax.Cel mai mare termen de garantie ofertat in cadrul procedurii de atribuire (max. 3 ani).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 16:53