Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Reabilitarea si extinderea retelei de alimentare cu apa in localitatea Diosig, Comuna Diosig , jude?ul Bihor ?


Detaliu pentru invitatia numarul 341669
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNADIOSIG(PRIMARIA COMUNEI DIOSIG)
Numar invitatie: 341669/10.01.2013
Denumire contract: ?Reabilitarea si extinderea retelei de alimentare cu apa in localitatea Diosig, Comuna Diosig , jude?ul Bihor ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNADIOSIG(PRIMARIA COMUNEI DIOSIG)Cod fiscal: 4820283, Adresa: DIOSIGBIHORSTR.LIVEZILORNR.32, Diosig, Telefon: 0259/350-196, Fax: 0259/350-196
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DIOSIGBIHORSTR.LIVEZILORNR.32, Diosig, Romania, cod postal: 417235, telefon: +40 259/350-196, fax: +40 259/350-196, prsoana de contact: LASZLO-ENDRE BACSO
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIOSIGBIHORSTR.LIVEZILORNR.32
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reabilitarea si extinderea retelei de alimentare cu apa in localitatea Diosig, Comuna Diosig , jude?ul Bihor ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea si respectiv extinderea retelei de alimentare cu apa in localitatea Diosig, Comuna Diosig , judetul Bihor ?
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 178, 823 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 143.500 Lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Contul AC nr. RO73TREZ0765006XXX010716 deschis la Trez. Oradea, CIF AC: 4820283.Conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 8.277, 88 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea -Conform Formularului 3 din Sectiunea II (formularul se va prezenta si de catre tertii sustinatori, dupa caz).2. Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura -Conform Formularului 1 din Sectiunea II.3. Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, in original -Conform Formularului 2 din Sectiunea II.4. Operatorii economici vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formular 5 din Sectiunea II (acest formular va fi prezentat de catre toti ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/ tertii sustinatori, dupa caz).Persoanele cu functie de conducere din cadrul institutiei sunt: Primar ? Mados Attila Ferencz, Viceprimar- Sabau Constantin, Secretar ? Lobont Ioan, Contabil- Sasz Ioana, Responsabil achizitii ? Vidican Florica, Consilieri locali ? Benedek Tamas, Farkas Sandor, Fazekas Monika Helga, Hendre Hajnalka Katalin, Jurca Sebastian Nicolae, Lolo Tiberiu, Meszaros Zoltan, Pantya Sandor, Pirvu Iosif, Pongor Eva, Rus Ioana Mariana, Sabau Constantin, Szucs Ferencz Iozsef, Szonyi Iozsef, Tamas Nadia Florentina.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta completat Formularul 4 din Sectiunea II. Aceasta declaratie va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul, acesta trebuind sa prezinte neincadrarea in situatiile de la art. 181 doar pentru literele a), c1) si d) din OUG 34/2006 in conformitate cu art. 186 alin. (2) din OUG 34/2006 .6.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general).Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Se va prezenta Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Nota: Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine -Documente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. - Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei)ani.Se va completa Formularul 6 din Sectiunea II., Cerinta nr.2Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi de minim: 14.000.000 RONSe vor prezenta documente relevante, vizate si inregistrate de organelle competente, prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate., Continuare Cerinta nr.2Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul3, Formularul 4 - lit. a), c^1) si d) si Formularul 5.Persoana ce asigura sustinerea va prezenta toate documentele solicitate pentru a dovedi indeplinirea cerintei pentru care se acorda sustinerea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Experienta similaraLista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, pentru cele mai importante lucrari, care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati ?completata conform Formularului 8 si a Anexei 1 la formular, din Sectiunea II .Din Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani prezentata, ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii, a cel putin unui contract care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 32 km retele de alimentare cu apa., Continuare Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2Informatii privind asociati/subcontractantiPentru asociati/subcontractanti se va prezenta Formularul 11 din Sectiunea II.Pentru asociati se vor prezenta: - toate documentele solicitate la capitolul III.2;
- acordul de asociere in original (numai de catre leaderul de asociere)Pentru subcontractanti se vor prezenta: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006- completarea Formularului 5 din Sectiunea II.- documentele cerute la punctul III.2.1.b), pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale pentru partea de implicare in contract.- prezentarea de documente in original privind resurse umane/tehnice pentru partea de implicare in contract, Cerinta nr. 3In cazul in care candidatul isi demonstreaza Capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 12 , incheiat in forma autentica, in care sa fie precizat concret cerinta/cerintele pentru care acorda sustinerea.Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul3 , Formularul 4 - lit. a), c^1) si d) si Formularul 5.Persoana ce asigura sustinerea va prezenta toate documentele solicitate pentru a dovedi indeplinirea cerintei pentru care se acorda sustinerea. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.01.2013 18:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer