Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea si extinderea retelelor publice de alimentare cu apa si canalizare in municipiul Slatina, judetul Olt


Detaliu pentru invitatia numarul 322044
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA DE APA OLT SA
Numar invitatie: 322044/16.03.2012
Denumire contract: Reabilitarea si extinderea retelelor publice de alimentare cu apa si canalizare in municipiul Slatina, judetul Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA OLT SACod fiscal: RO 21307548, Adresa: str. Artileriei, nr. 2, Slatina, Telefon: 0249 431750, Fax: 0349 401168
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Artileriei, nr. 2, Slatina, Romania, cod postal: 230072, telefon: +40 249431750, fax: +40 349401168, persoana de contact: IANCU FLOREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante, str. Artileriei, nr. 2, Slatina, Romania, cod postal: 230072, telefon: +40 249431750, fax: +40 349401168
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea si extinderea retelelor publice de alimentare cu apa si canalizare in municipiul Slatina, judetul Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie ?Reabilitare si extindere retele publice de alimentare cu apa si canalizare in municipiul Slatina judetulOlt?
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 525, 701 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi inin suma de 250.000lei si va fi valabilapentru o perioada de 90 de zile de la data depunerii ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: a. Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.saub.Virament bancar cu OP in contul RO33BRDE290SV14995572900, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, sauc. Cash la casieria unitatii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011:1) garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.(2) autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.(3) garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Se va completa pe modelul formularului anexat.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul solicitat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Se va completa pe modelul formularului anexat.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul solicitat.-Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal, sau echivalent.-Cazier fiscal al societatii/ (certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/ 2003, sau echivalent.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.-Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSe va completa pe modelul formularului anexat.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul solicitat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa pe modelul formularului anexat.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul solicitat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Se va completa pe modelul formularului anexat.Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoanedetinfunctii dedecizie: Ec. Dorobantu Magdalena ? Director GeneralEc. Stancu Adrian ? Director economicEc. Barbu Doinita ? Sef Unitate de Implementare a Proiectului-Pentru persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depunerii ofertelor.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte documentelesolicitate. -Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelordin care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acesteVor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte certificatul solicitat.- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depuneriiofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) vizate si inregistrate de organele competente., Operatorul economic are obligatia de a prezentaasigurarea de risc profesional a proiectantului, Asigurarea de catre ofertant a tuturor riscurilor ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri din activitatea de constructii - montaj (C+M) pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 25.000.000 lei., Nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? calculat pentru anul 2010 sa fie cel putin 99%.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Lista serviciilor de proiectare duse la bun sfarsitin ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani, din cel mult doua contracte cumulate, a unei experiente similare in executia de lucrari de infiintare/reabilitare/modernizarede retele publice de alimentare cu apa si/sau canalizarein valoare de minim 10.000.000, 00 lei exclusiv TVA., Ducerea la bun sfarsit de catre ofertant in ultimii 3 ani, din cel mult doua contracte cumulate, a unei experiente similare de proiectare retele de alimentare cu apa cu valoare de minim 450.000 lei exclusiv TVA, Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, Ofertantul va face dovada ca detine un atestat in termen de valabilitate emis de ANRE (sau echivalentul acestuia) pentru proiectarea si executia de instalatii electrice la tensiuni de joasa si medie tensiune(atestat ANRE tip B, C1 si C2), conform Ordinului nr. 24/2007., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este atestat de catre Ministerul Mediului si Padurilor pentru intocmirea documentatiilor necesare pentru obtinerea avizelor/autorizatiilor in domeniul gospodaririi apelor, conform Ordinului 1671/2007., Pentru asigurarea optima amanagementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are la dispozitie, timp de 8 ore zilnic pe toata durata contractului, un personal de conducere de minim 16 (sasesprezece) specialisti, din care: ? minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Constructii, atestat si ca manager de proiect, cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor, experienta specifica dovedita prin inscrisuri de minim 2 ani ca manager de proiect atestatsi care sa fi coordonat in ultimii 2 ani, in calitate de manager de proiect atestat, implementarea a minim un contract de lucrari de constructii ? pentru functia de CoordonatorProiect;, ? minim 4 (doi) ingineri constructoir specialitatea Constructii Hidrotehnice/ Retele Edilitare/Imbunatatiri Funciare/ Constructii Civile Industriale si Agricole(sau echivalentul acestora), absolventide studii superioare tehnice de lunga durata in constructii inspecialitatile de mai sus (sau echivalentul acestora), cu experienta dovedita de minim 3 ani in coordonarea executiei de lucrari de constructii edilitare in domeniul apa/apa uzata si care sa fi condus in ultimii 3 ani minim o lucrare de constructii in domeniul apa/apa uzata? pentru functiile de Sefde Santier Constructii Retele Edilitare., ? minim 1 (un) inginer constructor specialitatea Constructii Hidrotehnice/ Retele Edilitare/Imbunatatiri Funciare/(sau echivalentul acestora), absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in specialitatile de mai sus (sau echivalentul acestora), cu experienta de minim 3 ani in proiectarea lucrarilor hidro-edilitare si care a coordonat, in calitate desef de proiect, cel putin elaborarea a unproiect tehnic (minim fazele PT, DE, CS si PAC) de complexitate similara cu cea a proiectului propus la licitatie, ? pentru functia de Sef de Proiect;, ? minim 1 inginer SCADA, absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in specialitatea Actionari Electrice /Automatizari/Automatica/ Informatica (sau echivalentul acestora) cu experienta de minim 5 ani de zile in specializarea dobandita si cu experienta de minim 3 ani in executie sisteme SCADA si care a coordonat cel putin realizarea unui sistem SCADA in domeniul apei/apei uzate ? pentru functia de Sef Compartiment SCADA., ? minim 1 (un) absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in Constructii specialitatea Cadastru/Geodezie (sau echivalent) cu experienta in specialitate de minim de 5 (cinci) ani. Acest specialist trebuie sa faca obligatoriu dovada ca a participat la ridicarea si prelucrarea datelor topografice pentru cel putin un proiect tehnic ? pentru functia de specialist topo., ? minim 1 (un) absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in Constructii specialitatea Geotehnica/Geodezie (sau echivalent) cu experienta in specialitate de minim de 5 (cinci) ani . Acest specialist trebuie sa faca obligatoriu dovada ca a participat la efectuarea de studii geotehnice pentru cel putin un proiect ? pentru functia de specialist geotehnic., ? minim 2(doi) ingineri mecanic/electromecanic, absolvent tehnica a instalatiilor si echipamentelor din domeniul apa/apa uzata si care sa fi condus in ultimii 5 ani minim 1 o lucrare de montaj, supraveghere si verificare tehnica a echipamentelor? pentru functiile de Sef Compartiment Instalatii/Echipamente., ? minim o persoana atestata(obligatoriu se va prezenta copie diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul calitatii ? pentru functia de manager calitate;, ? minim o persoana atestata (obligatoriu se va prezenta copie diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul mediului ? pentru functia de manager mediu;, ? minim1 (un) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia sau echivalentul acestuia) pentru Constructii edilitare si de Gospodarie comunala ? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Lucrari Edilitare;? minim1 (un) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia sau echivalentul acestuia) pentru lucrari electrice ? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Lucrari Electrice;, ? Minim 1 Responsabil Tehnic cu Sudura la instalatii sub presiune si instalatii de ridicat (RTS) - personal tehnic de specialitate, angajat al persoanei juridice, atestat conform PR CR 4-2009 si Ordinului 165/2011 al ISCIR, desemnat prin decizie interna, responsabil cu elaborarea si avizarea documentatiilor tehnice privind lucrarile de sudura in vederea aprobarii procedurilor de sudare ai de autorizare a sudorilor., Pentru realizarea diferitelor suduri, la standardele de calitate impuse, este nevoie ca din personalul de executie sa fac parte minim 4 sudori atestati ISCIR, conform prescriptiei tehniceISCIR PT CR 9-2010, din care: ? Minim 2(doi) sudori in metal calificat si atestat ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) sau echivalentul acestuia.? Minim 2 (doi) sudoriPEHDcalificati si atestati ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) sau echivalentul acestuia., Pentru a ne asigura ca lucrarile vor fi terminate in termenii de executie impusi de catre proiectant conform legislatiei/prevederilor tehnice in vigoare si la standardele de calitate prevazute in proiectul tehnic operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere) pentru executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin: ? Automacara ? 2 buc? Excavatoare ? 4 buc? Sapatoare in spatii limitate (mini excavatoare) ? 4 buc? Incarcatoare frontale ? 2 buc? Autobasculante pentru transport pamant - 4 buc? Autocamioane pentru transport conducte - 2 buc? Pompe epuisment - 4 buc? Sisteme de sprijiniri santuri ? 4 seturi? Echipament de foraj orizontal? 1 set? Aparat de sudura PEHD ? 2 buc Certificatprivind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor activitatilor (lucrari si servicii) ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, Certificatprivind sistemul de management de mediu din seriaISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertat pentru executia integrala a tuturor activitatilor ce fac obiectul contractului se acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate pentru executia lucrarilorse acorda 65 de puncte; b)Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: PPret(n) = [pret minim ofertat/pret(n)] x punctajul maxim alocat [65]
Durata de garantie acordata de catre producator/furnizor integral echipamentelor de pompare a apei
15
Descriere: Punctarea acestui criteriu se face conform algoritmului: a) pentru ce mai mare durata de garantie acordata de catre producatorul/producatorii echipamentelor de pompare a apei acordata se acorda 15 puncte; b) pentru durata de garantie acordata de catre producatorul/producatorii echipamentelor de pompare a apei mai mica decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [15]. Ofertarea unei durate a garantiei acordata de catre producatorul/producatorii echipamentelor de pompare a apei mai mica de 24 de luni atrage dupa sine descalificarea ofertantului conform art. 36 alin. (2) litera a) din HG 925/2006 actualizata. Orice ofertare aunei durate de garantie, acordata de catre producatorul/producatorii echipamentelor de pompare a apei, mai mare de 48 de luni va fi punctata la fel ca o durata de 48 de luni.
Durata de garantie acordata de catre constructor lucrarilor executate
20
Descriere: Durata de garantie acordatalucrarilor executate se oferteaza in luni calendaristice. Punctarea factorului de evaluare Durata de garantie acordata de catre constructor lucrarilor executate se face conform algoritmului: a) pentru ce mai mare durata de garantie acordata lucrarilor executatese acorda 20 puncte; b) pentru orice alta durata de garantie acordata lucrarilor executate mai mica decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [20]. Ofertarea unei durate de garantie a lucrarilor, acordata de catre constructor pentru lucrarile executate in cadrul contractului, mai mica de 24 de luni atrage dupa sine descalificarea ofertantului conform art. 36 alin. (2) litera a) din HG 925/2006 actualizata. Orice ofertare aunei durate de garantie a lucrarilor mai mare de 60 de luni va fi punctata la fel ca o durata de 60 de luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2012 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer