Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITAREA SI MODERNIZARE AMBULATORIU DE SPECIALITATE AL SPITALULUI ORASENESC JIBOU


Detaliu pentru invitatia numarul 281565
Autoritate contractanta
PRIMARIAORAS JIBOU(CONSILIUL LOCAL)
Cod de identificare fiscala: 4494926
Adresa: Orasul Jibou, str. 1 Decembrie 1918, nr. 4, jud.Salaj., Jibou
Telefon: 0260/644558
Fax: 0260/641300
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: REABILITAREA SI MODERNIZARE AMBULATORIU DE SPECIALITATE AL SPITALULUI ORASENESC JIBOU
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare, renovare si modernizare cladiri, lucrari de instalatii electrice interioare, instalatii termice si sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.03.2011 11:08
Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Oras Jibou, Registratura, P-ta 1 Decembrie 1918, nr.4, Jibou, jud.Salaj
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.03.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, P-ta 1 Decembrie 1918, nr.4, Jibou, jud.Salaj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 708, 142.42 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie eligibilitate, declaratie neincadrare in prev.art.181, certificat fiscal pt plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local, certificat constatator, certificat de inregistrare, bilanturi contabile pe ultimii 3 ani pozitive, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min. 1.400.000 RON, declaratie privind principalele lucrari în ultimii 5 ani, exp. similara: un contract cu valoare cel putin 210.000 lei fara TVA sau cel mult 3 contracte cu valoarea cumulata cel putin 350.000 lei fara TVA, declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat (cerinta: un sef de santier, un responsabil RTE, un responsabil CQ, cel putin un electrician autorizat pt. instalatii electrice interioare), certificatISO 9001, 14000 si OHSAS 18000 sau echivalenteGarantia de participare = 14.000 lei, valabilitate 90 zile.
Din SEAP atasata prezentei invitatii
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer