Achizitie publica - Reabilitarea si modernizarea Centrului de plasament Casa noastra? Zagujeni
Detaliu pentru invitatia numarul 343189
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343189/27.02.2013
Denumire contract: Reabilitarea si modernizarea Centrului de plasament Casa noastra?Zagujeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CARAS-SEVERINCod fiscal: 3227890, Adresa: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Resita, Telefon: 0255216247, 0255211240/int.228, Fax: 0255216247
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Resita, Romania, cod postal: 320084, telefon: +40 255211430, fax: +40 255211430, persoana de contact: Amzoi Elena
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Caras-Severin, cam 9, Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Resita, Romania, cod postal: 320084
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea si modernizarea Centrului de plasament Casa noastra?Zagujeni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitare , modernizare, dezvoltare si echiparea infrastructurii serviciilor sociale , Centrul de plasament ?Casa noastra? , loc. Zagujeni, com. C-tin Daicoviciu, jud. Caras Severin, aprobat spre finantarede catre OI ADR Vest , valoare estimata fara TVA 2.190.589, 31, , suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 200.000 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 190, 589.31 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 39.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului fara TVA . Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna excutie se va face conform HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea unei Declaratii privind eligibilitatea (Formular 3); acest document se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Se solicita prezentarea unei Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular 4); acest document (completat in ce priveste neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a, c 1 si d) se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: - Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);
- Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local, eliberat de administratia locala, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);4. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;5. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 6), Se solicita prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular 5).Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 7).Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritati contractante Frunzaverde Sorin PresedinteGhiorghioni Ionesie VicepresedinteIova Ilie VicepresedinteImbrescu Ion Secretarul JudetuluiCiobanu Laurentiu Director GeneralAmzoi Elena Director General AdjunctBarbulescu Mihaela Rodica Director ExecutivPavel Nuta Gina Director GeneralBitea Constantin Vasile Director ExecutivBitea Cristian Florin Director ExecutivNaidan Victor Borislav Arhitect SefFilip Lavinia Sef ServiciuFistea Flavius Consilier Achizitii publice si LicitatiiPopescu Maria Expert cooptat fara drept de votIn cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile prezentate in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.II. in cazul persoanelor juridice/fizice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana).Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani de minimum: 3.800.000 lei.Prezentarea Declaratiei privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, fara a fi luat in considerare anul in curs ;
-Bilanturi contabile sau alte documente edificatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului mediu angajat si al cadrelor de conducere.-Asigurarea utilajelor, instalatiilor, (prezentarea de documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care personalul muncitoro are cu ofertantul/tertul sustinator (spre ex. contracte de munca, extras REVISAL, etc.) sau angajament de participare (declaratie de disponibilitate);) echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Experienta similara: Executarea, in ultimii 5 ani (raportat la data limita de depunere), de lucrari similare celor in cauza, in valoare cumulata de minimum 1.900.000 lei (TVA exclus). Cerinta poate fi indeplinita din maximum 2 contracte.Personal - Experti cheie: -Sef de santier (specializarea: constructii civile);
-Responsabil tehnic cu executia (RTE), cu specializarea: constructii civile;
-Responsabil cu controlul calitatii (CQ), cu specializarea: constructii civile;
-Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, conf. H.G.300/2006. Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conf.ISO 14001 sau echivalent., Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 26.02.2013 09:38