Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REABILITAREA SI MODERNIZAREA CLADIRII DESTINATE FURNIZARII SERVICIILOR SOCIALE


Detaliu pentru invitatia numarul 323793
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DOROHOI
Numar invitatie: 323793/10.04.2012
Denumire contract: REABILITAREA SI MODERNIZAREA CLADIRII DESTINATE FURNIZARII SERVICIILOR SOCIALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DOROHOICod fiscal: 4112945, Adresa: STR. GR. GHICA, NR.34, Dorohoi, Telefon: +40 0231615671, Fax: +40 0231611310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. AI Cuza, NR.41, Dorohoi, Romania, cod postal: 715200, telefon: +40 0231615671, fax: +40 0231611310, persoana de contact: Palimariu Dorel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. AI Cuza, NR.41, Dorohoi, Romania, cod postal: 715200, telefon: +40 0231615671, fax: +40 0231611310, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITAREA SI MODERNIZAREA CLADIRII DESTINATE FURNIZARII SERVICIILOR SOCIALE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - reabilitare termica a cladirii;
- modernizare a cladirii;
- amenajarea unor ateliere de lucru pentru copiii si tinerii cu dizabilitati grav din Municipiul Dorohoi si ateliere de sprijin pentru parintii si asistentii personali ai persoanelor cu handicap grav;
- crearea/modernizarea facilitatilor de acces pentru persoanele cu dizabilitati
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 979, 574 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 19.000 lei, cu valabilitate 90 zile de la data depunerii ofertelor. In caz de prelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10 %din valoarea fara TVA de atribuire a contractului.b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? formular 26- retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratii privind neincadrarea la art.180 (formular 1) si 181 (formular 2) din OUG 34/2006. Tertul sustinator are obligatia neincadrarii in prev. art 181 din OUG 34/2006 lit. a, c indice 1 si d (cf. art. 19 si 20 din L 279/2011)2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formular 3)3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 5)4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69*1 din O.U.G. nr. 34/2006; - formular 4 persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar ? Dorin Alexandrescu, Viceprimar - Sorin Alin Clim, Secretar ? Florea Veronica, Director economic ? Gavril Elena, Manager proiect ? Surdu Dan Radu, Responsabil financiar ? Liliana Anichitoaie, Responsabil tehnic - Claudia Chirila, Responsabil achizitii ? Palimariu Dorel, Consilier juridic ? Dohotariu Ciprian5) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta)6) Certificat de atestare fiscala privind platataxele si impozitelor locale eliberate de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social , pentru punctul de lucru implicat in prezenta procedura. (scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta)7) Documente echivalente pentru operatorii economici nerezidenti: certificat de rezidenta fiscala valabil la data limita de depunere a ofertelor. Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Certificat constatator ONRC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN ? sa fie emis cu mazim 60 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor - documente echivalente pentru persoane fizice/juridice straine, sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.)Nota: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 1.950.000 leiPentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: Curs mediu anual Anul EUR/RON2008 3.68272009 4, 23732010 4, 20992011 4, 2379, Cash - flow de executie a lucrarii pentru 3 luniOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 489.787, 00 lei, suma respectiva putand fi imobilizata pentru o perioada de 3 luni
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici vor face dovada executarii in ultimii 5 ani a unor lucrari de natura similara, duse la bun sfarsit, minimum un contrac in valoare de 950.000, 00 lei fara TVA., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratia de angajament privind resursele umane, ,Ofertantul trebuie sa aiba in componenta personalul necesarpentru indeplinirea contractului(angajati proprii sau colaboratori), respectiv: Responsabil de contract (Dupa semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta decizia de numire pe aceasta functie);Sef santier cu experienta profesionala in constructii civile si industriale, dovedita prin participarea in cel putin un contract de lucrari similare;Inginer/subinginer CCIA;Responsabil tehnic cu executia.Responsabilul cu controlul calitatii (RCQ), O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze, Informatii privind asocierea, Informatii privind sustinerea tehnica si /sau profesionala a unui tert certificCertificat ISO 9001 sau echivalentCertificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer