Achizitie publica - Reabilitarea si modernizarea cladirilor A si B, Sala de Sport aferente Colegiului National Ioan Slavici ? lucrari suplimentare
Detaliu pentru invitatia numarul 327416
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327416/22.05.2012
Denumire contract: Reabilitarea si modernizarea cladirilor A si B, Sala de Sport aferente Colegiului National Ioan Slavici ? lucrari suplimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Satu MareCod fiscal: 4038806, Adresa: P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Telefon: 0261 807517, Fax: 0261 710760, 0261 807510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Satu Mare - Registratura (cam. 11), P-ta 25 Octombrie nr.1, mun. Satu Mare, Romania, cod postal: 440026
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Satu Mare - Sala de licitatii, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun. Satu Mare, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea si modernizarea cladirilor A si B, Sala de Sport aferente Colegiului National Ioan Slavici ? lucrari suplimentare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are ca obiectiv achizitionarea unor lucrari suplimentare absolut necesare pentru reabilitarea, modernizarea si exploatarea in conditii de siguranta a cladirii Colegiului National Ioan Slavici din municipiul Satu Mare, este vorba de lucrari de invelitoare, lucrari exterioare, torcretare, bransament. Aceste lucrari suplimentare din vina exclusiva a proiectantului, nu au fost prevazute in cadrul Documentatiei Tehnice, in baza careia, prin procedura de achizitie publica, initiata prin invitatia de participare publicata in SEAP cu nr. 281428/03.03.2011, a fost atribuitcontractul de lucrari, finantat din fonduri europene prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.4. Executia acestor lucrari suplimentare este absolut necesara pentru ducerea la indeplinire a contractului de lucrari initial, astfel incat sa poata fi realizata reabilitarea si modernizare cladirii Colegiului National Ioan Slavici cat si pentru exploatarea cladirii in conditii de siguranta. Intrucat cheltuielile necesare realizarii acestor lucrari suplimentare nu au fost prevazute in bugetul contractului de finantare din fonduri europene, aceste cheltuieli nu pot fi finantate din contractul de finantare si vor fi suportate in intregime din Bugetul Local al Municipiului Satu Mare.
II.1.6) CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 148, 211 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1) Cuantumul garantiei de participare: 9860 lei.2) Conform art. 85, lit. b) din HG 925/ 2006, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica de 120 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare publicata in SEAP pentru prezenta procedura.3) Conform art. 86, alin. (1), din HG 925/2006 actualizata, garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau prin instrument de garantare.Instrumentele de garantare vor fi emise, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, ori de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original, - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta, - sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in documentatia de atribuire, - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituit, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie, - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, conditionat sau neconditionat.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Contul pentru garantii de participare al Municipiului Satu Mareeste: RO46TREZ5465006XXX000201 deschis la Trezoreria Satu Mare, iar codul unic de inregistrare CUI: 4038806.Conform Art. 86, alin. (6), din HG 925/2006 ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor indicate in anuntul de participare publicat in SEAP.4) Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Cuantumul garantiei de perticipare care se va retine in conditiile prevazute la 278^1 din OUG 34/2006 este conform prevederilor 278^1, alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
1) Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie fara TVA.2) Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(1) si alin.(3) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Formularului 1 din fisierul ?Formulare.pdf? al Documentatiei de atribuire). Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat fie in numele asocierii, caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic care face parte din asociere. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 1) va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.2) Declaratia privind eligibilitatea (conform Formularului 12A din fisierul ?Formulare.pdf? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Declaratia privind eligibilitatea (Formularul 12A) va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.3) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (conform Formularului 12B din fisierul ?Formulare.pdf? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formularul 12B) va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.4) Declaratia privind calitatea de participant la procedura (conform Formularului 12C din fisierul ?Formulare.pdf? al Documentatiei de atribuire). Declaratia privind calitatea de participant la procedura(Formularul 12C) va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.5) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidate al statului, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, aflat in perioada de valabilitate, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7) Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 (conform Formularului D din fisierul ?Formulare.pdf? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 siarticolele 90 si 93 din Legea161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 (Formularul D) va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ilyes Iuliu-Primar, Kereskenyi Gabor- Viceprimar, Albu Adrian-Viceprimar, Manoliu Mihaela-sef Birou Achizitii Publice, Racolta Mihaela-sef Serviciul juridic, Koncz Andrea ? sef Birou pentru Proiecte cu Finantare Internationala, Szucs Zsigmond - sef Serviciu Investitii delegat, presedintele si membrii comisiei de evaluare (Nota: actul administrativ de stabilire a comisiei de evaluare va fi publicat in cel mai scurt timp posibil intrucat in momentul de fata nu a putut fi stabilita componenta acesteia deoarece acest lucru este strict legat de procedurile aflate in desfasurare in diverse stadii de evaluare fara a fi inca finalizate, de procedurile initiate fara a se cunoaste data deschiderii ofertelor in momentul de fata, precum si de numarul restrans de personal de care dispune). 1) Pentru persoane juridice romane: Sa prezinte Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului de achizitie publica. Certificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantii clasati pe primul loc vor prezenta certificatul constatator in copie lizibila certificata ?conform cu originalul? inainte de a desemna oferta castigatoare autoritatea contractanta va solicita de la acestia, pentru conformitate, certificatul constatator ORC in original /copie legalizata.2) Numai pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nivel minim necesar: Cifra de afaceri cumulata pe ultimii 2 ani (ani pentru care a fost incheiat exercitiul financiar) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului - lucrari constructii cladiri si/sau lucrari de reabilitare cladiri sa fie cel putin 2000000 Lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: EXPERIENTA SIMILARA - cerinta 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., EXPERIENTA SIMILARA - cerinta 2: Nivel minim necesar: se solicita prezentarea unei lucrari constructii cladiri si/sau lucrari de reabilitare cladiri in valoare in valoare de 1000000 Lei fara TVA executata in ultimii 5 ani., RESURSE TEHNICE - Nivel minim necesar: Ofertantul va asigura urmatoarele utilaje: a) 1 statie pentru prepararea betoanelor si Raportul de inspectie al statiei de betoane;b) 2 autobetoniere;c) 2 autobasculante;d) 1 excavator;e) 1 schela metalica tubulara de 2400 mp;f) 1 laborator de grad II pentru constructii civile si Autorizatia laboratorului de analiza si incercari gradul II., RESURSE UMANE- cerinta 1: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., RESURSE UMANE - cerinta 2: Nivel minim necesar: Ofertantul va asigura un responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile (I), RESURSE UMANE - cerinta 3: Nivel minim necesar: Ofertantul va asigura un specialist / expert executant lucrari in consolidare / restaurare structuri istorice, Informatii privind subcontractantii Nivel minim necesar: Respectarea standardelor de asigurare a calitatii - certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul care face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire in format electronic este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 09:09