Achizitie publica - Reabilitarea si modernizarea Colegiului National Ioan Slavici din Municipiul Satu Mare ? Achizitie dotari
Detaliu pentru invitatia numarul 324009
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324009/12.04.2012
Denumire contract: Reabilitarea si modernizarea Colegiului National Ioan Slavici din Municipiul Satu Mare ? Achizitie dotari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Satu MareCod fiscal: 4038806, Adresa: P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Telefon: 0261 807517, Fax: 0261 710760, 0261 807510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Satu Mare - Registratura (cam. 11), P-ta 25 Octombrie nr.1, mun. Satu Mare, Romania, cod postal: 440026.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Satu Mare - Sala de licitatii, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun. Satu Mare, Romania, cod postal: 440026.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea si modernizarea Colegiului National Ioan Slavici din Municipiul Satu Mare ? Achizitie dotari
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de achizitie publica are ca obiect achizitia de dotari pentru Colegiului National Ioan Slavici din municipiul Satu Mare, dupa cum urmeaza: Lotul 1 are ca obiect achizitia de calculatoare, monitoare, servere, imprimanta;Lotul 2 are ca obiect achizitia de table interactive, sitem de evaluare si laborator fonetic digital;Lotul 3 are ca obiect achizitia de microscoape didactice si materiale didactice (truse geometrice, truse si aparate pentru laboratorul de fizica, harti de istorie si geografie, softuri de matematica, chimie, fizica, biologie, limba engleza, limba franceza, planese, dictionare, etc);Lotul 4 are ca obiect achizitia de mobilier scolar (mese pentru calculator si scaune).Contractul este finantat din fonduri europene si din bugetul local
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 464, 259.77 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1) Cuantumul garantiei de participare: Lot1:7000 lei; Lot2:900 lei; Lot3:1050 lei; Lot4:300 lei.2) Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica de 90 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare publicata in SEAP pentru prezenta procedura.3) Conform art. 86, alin. (1), din HG 925/2006 actualizata, garantia de participare se va constitui prin virament bancar sau prin instrument degarantare.Instrumentele de garantare vor fi emise, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, ori de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original, - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta, - sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in documentatia de atribuire, - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituit, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie, - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, conditionat sau neconditionat.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Contul pentru garantii de participare al Municipiului Satu Mareeste: RO46TREZ5465006XXX000201 deschis la Trezoreria Satu Mare, iar codul unic de inregistrare CUI: 4038806.Conform Art. 86, alin. (6), din HG 925/2006 ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor indicate in anuntul de participare publicat in SEAP.4) Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Formularului 1 din fisierul ?Formulare.pdf? al Documentatiei de atribuire). Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat fie in numele asocierii, caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic care face parte din asociere. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.2) Declaratia privind eligibilitatea (conform Formularului 12A din fisierul ?Formulare.pdf? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Declaratia privind eligibilitatea va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.3) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (conform Formularului 12B din fisierul ?Formulare.pdf? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.4) Declaratia privind calitatea de participant la procedura (conform Formularului 12C din fisierul ?Formulare.pdf? al Documentatiei de atribuire). Declaratia privind calitatea de participant la procedura va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.5) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidate al statului, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Certificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, aflat in perioada de valabilitate, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Certificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7) Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 (conform Formularului 2 din fisierul ?Formulare.pdf? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ilyes Iuliu- Primar, Kereskenyi Gabor- Viceprimar, Albu Adrian-Viceprimar, Manoliu Mihaela-sef Birou Achizitii Publice, Racolta Mihaela-sef Serviciul juridic, Koncz Andrea ? sef Birou pentru Proiecte cu Finantare Internationala (Manager de Proiect), presedintele si membrii comisiei de evaluare (Nota: actul administrativ de stabilire a comisiei de evaluare va fi publicat in cel mai scurt timp posibil intrucat in momentul de fata nu a putut fi stabilita componenta acesteia deoarece acest lucru este strict legat de procedurile aflate in desfasurare in diverse stadii de evaluare fara a fi inca finalizate, de procedurile initiate fara a se cunoaste data deschiderii ofertelor in momentul de fata, precum si de numarul restrans de personal de care dispune). 1) Pentru persoane juridice romane: Sa prezinte, in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, valabil la data limita de depunere a ofertelor ofertelor.In cazul in care ofertantii clasati pe primul loc vor prezenta certificatul constatator in copie lizibila certificata ?conform cu originalul? inainte de a desemna oferta castigatoare autoritatea contractanta va solicita de la acestia, pentru conformitate, certificatul constatator ORC in original / copie legalizata.2) Numai pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in format electronic in SEAP, ea fiind atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 14:42