Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Reabilitarea si modernizarea infrastructurii de interes public (strazi)"


Detaliu pentru invitatia numarul 321749
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL PANCIU
Numar invitatie: 321749/12.03.2012
Denumire contract: "Reabilitarea si modernizarea infrastructurii de interes public (strazi)"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL PANCIUCod fiscal: 4447320, Adresa: Oras Panciu, Str. Titu Maiorescu nr.15 , Judetul Vrancea, Panciu, Telefon: 0237/275811 ; 0724000420, Fax: 0237/276137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oras Panciu, Strada Mihai Viteazu, nr.2 , Judetul Vrancea, Panciu, Romania, cod postal: 625400, telefon: +40 237/275811, fax: +40 237/276137, persoana de contact: EUGEN GIL BULEANDRA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oras Panciu, Strada Mihai Viteazu, nr.2 , Judetul Vrancea, Panciu, Romania, cod postal: 625400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Reabilitarea si modernizarea infrastructurii de interes public (strazi)"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Reabilitarea si modernizarea infrastructurii de interes public (strazi)"
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 295, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 205.900lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - scrisoare de garantie bancara - in acest caz se va utiliza Formularul 11 din Sectiunea Formulare- prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file de cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la deschiderea ofertelor. Cont Trezorerie utilizat: RO25TREZ6945006XXX000036 deschis la Trezoreria orasului Panciu.- prin depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar, - sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681 / 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, Formularul 19.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului, fara TVA si se constituie conform art. 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, Formularul 22.- retineri succesive din situatiile de plata. In acest caz, inainte de semnarea contractului, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Statului, unde va depune o suma de 0, 5% dinvaloarea totala a contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va elibera/restitui in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul 2.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, acolo unde ofertantul isi are sediul social.Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul 4.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Primariei Panciu sunt: - D-nul PETRE ION - primar- D-nul NICA IULIAN - viceprimar- D-nul BULEANDRA GIL EUGEN ? secretar- D-nul TACU SILVIU - inspector de specialitate- D-na CRISTIAN GABRIELA - director executiv-D-nul SERBAN COSMIN - inspector de specialitate-D-nul STOICA ZAMFIR - consilier investitii-D-nul ADIMEI VASILE - referent biroul agricolCertificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 ? Formularul 3. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de O.R.C./autorizatie de functionare (pentru persoanele fizice) emise cu cel mult 30 zile inainte de depunerea ofertelor.Din certificatul constatator emis de ORC trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul?? cu precizarea ca inaintea transmiterii comunicarilor privind rezultatul procedurii, ofertantului declarat castigator i se va solicita transmiterea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, precum si obiectele de activitate.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional vor fiinsotite de traduceri autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile la data de 31.12.2011, 31.12.2010 si 31.12.2009, inregistrate la organele competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare - copii lizibile certificate cu mentiunea ?conform cu originalul?; In situatia in care operatorul economic nu si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2010, 2009, 2008., Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii trei ani inregistrati, sa fie de minim 20.500.000 lei, fara TVA.Intreprinderile Mici si Mijlocii (IMM-uri), beneficiaza de prevederile Legii nr 346/2004., Persoane juridice/fizice strainePersoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta maxim patru contracte de lucrari din care sa rezulte ca a executat categoriile de lucrari similare obiectului procedurii de achizitie, in valoare cumulata de minim 10.200.000 lei, fara TVA., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Info ref la personal tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de particip a fost obtinut de catre ofertant.Ofertant are obligatia implicarii cel putin a urmator experti, dupa cum urmeaza: 1. 1 Manager de proiect-lic al Facultatii de Constructii-diploma de inginer construc cai ferate drum si pod.Exp prof: Minim 3 aniin dom drumuri- poduri in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de construct si/sau manag de proiect/contract;2. 1 SEF DE SANTIER ? Lic al Facultatii de Constructii-inginer cu diploma universit in domeniul constructdrum si pod.Exp prof: Minim 3 ani in domeniul drumuri- poduri in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de construct si/sau manag de proiect/contract;3. 1(RTE) in domeniul construct de drum si pod, atestat MDRT, cu atestat valabil la depunerea ofertelor- licentiat al Facultatii de Constructii.4.1Responsabilcu sanatat si securitat in munca., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorPentru expertii cheiepropusi pentru derularea contractului, se vor depune urmatoarele documente: - CV?urile - cu mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespundrealitatii?, - copii dupa partile relevante ale contractelor de munca / colaborare/ contracte prestari servicii;
- copii ale diplomelor/certificatelor/ atestatelor de specialitate., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual intentia sa o subcontracteze Informatii privind standardele de asigurare a calitatii1.Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei ISO 9001, sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii- respectiv lucrari de constructii drumuri si poduri 2.Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatieiISO 14001, sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii respectiv lucrari de constructii drumuri si poduri, Persoane juridice/fizice strainePentru persoanele juridice straine : Se pot prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, pentru aceleasi categorii de lucrari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii. Cuantumul garantiei este de 205.900 lei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer