Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea si modernizarea infrastructurii de sanatate ? Ambulatoriu Spital Gaesti


Detaliu pentru invitatia numarul 356177
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL GAESTI
Numar invitatie: 356177/29.11.2013
Denumire contract: Reabilitarea si modernizarea infrastructurii de sanatate ? Ambulatoriu Spital Gaesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL GAESTICod fiscal: 4279774, Adresa: 13 DECEMBRIE NR 102 A, Gaesti, Telefon: +40 245606082, Fax: +40 245606085
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 13 DECEMBRIE NR 102 A, Gaesti, Romania, cod postal: 135200, telefon: +40 245606082, fax: +40 245606085, persoana de contact: BarbuMarinela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria oras Gaesti;Sala de sedinteStr.13 Decembrie;Nr.102A;Gaesti;Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea si modernizarea infrastructurii de sanatate ? Ambulatoriu Spital Gaesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea si modernizarea cladirii existente din cadrul Spitalului Orasenesc Gaesti destinata Ambulatoriului de specialitate, in vederea asigurarii unor servicii de asistenta medicala performante, adecvate si eficiente, la standarde europeneValoarea estimata fara TVA :879.899, 73RONfara TVAValoarea cheltuielilor pentru diverse si neprevazute este de: 137.497, 56 RON fara TVA, suma ce reprezinta 15, 62% din valoarea estimata a contractului.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 017, 397.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006.Se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie, conform Formularului 13.Cont depunere: RO19TREZ2735006XXX000056, deschis la Trezoreria oras Gaesti, beneficiar oras Gaesti, cod de identificare fiscal 4279774.Cuantumul garantiei este de 17.500 lei.Valabilitate 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Vorfirespectateprevederileart. 278^1 din OUG.34/2006.Ofertelecarenusuntinsotitededovadaconstituiriigarantieideparticipare in forma si cunatumul stabilite de legevorficonsiderate inacceptabile.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Declaratia de IMM (Formularul nr. 14), cuantumul garantiei fiind redus la 50%. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumulgarantiei debunaexecutie 10% din valoareacontractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis inconditiilelegiideosocietatebancarasaudeasigurariinconditiileart.90 din HG 925/2006 sauprinretinerisuccesivedinplatacuvenitapentru facturilepartiale. Conform HG 1045/2011 seprevedeobligativitateadeschiderii unuicontlaTrezoreriastatului.In acest sens se va completa Formularul nr. 22.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in coformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)2.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)4.Certificat de participare cu oferta independenta: Prezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere. Formularul nr. 45.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitata cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare. Persoanele cu functii de decizie ale autoritatii contractante: Iacobuta Dan Eugen;Gheorghe Grigore; Andrei Camelia;Ilinca Sofia.Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.- Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana 1.Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o realizeaza.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte pentru partea de contract pe care o realizeaza. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat documentul care dovedeste o forma de inregistrare in copie conform cu originalul, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale din ultimii treiani sa cel putin 1.750.000, 00 lei.Se vor prezenta documente care sa ateste indeplinirea cerintei minime- (Bilanturile contabile/extras bilant/ /raport al cenzorilor etc.) pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, inregistrate la organele competente sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte indeplinirea cerintei minime privind cifra de afaceri globalamedie.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana, a documentelor solicitate mai sus.Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Nota 1: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a situatiei tuturor membrilor grupului., In cazul in care ofert.isi demonstreaza sit. ec.si financiara invocand sustinerea de catre o alta pers.fizica/juridica (conf.art. 186 din OUG 34/2006, acesta are obligatia de a dovedi sustinerea, prin angajament ferm incheiat prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.preved.art. 180 si art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006.Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a situatiei tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea a cel mult doua contracte de lucrari similare cu cel supus prezentei proceduri din care sa rezulte ca ofertantul a executat in ultimii 5 ani (calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor) lucrari de consolidare/reabilitare /modernizare avand o valoare de cel putin875.000, 00 lei, exclusiv TVAfiecare sau cumulate.
Se vor anexa, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?:
- copii ale contractelor sau ale paginilor din contract/ proces verbal de receptie partiala sau la sfarsitul executiei lucrarilor/ process verbal de receptie finala/ recomandari din partea beneficiarilor/ certificate/ orice alte documente pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare referitoare la experienta similara, emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei si sa mentioneze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si prin care sa se demonstreze executarea lucrarilor prezentate, .respectiv daca lucrarile au fost duse la bun sfarsitNota: Din documentele ce vor fi prezentate de ofertanti trebuie sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului si modul in care au fost indeplinite obligatiile contractuale - copie lizibila cu mentinea ?conform cu originalul?., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va prezenta o lista cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari care va contine urmatoarele: - buldozer pe senile
- motopompa
- automacara
- bobelevator mobil
- grup electrogen mobil
- grup mobil de sudura
-autobasculanta
Nota: in cazul unei asocieri , aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In baza ordinului 509/2011 se solicita prezentarea unui document care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice in realizarea contractului.Nota: ofertantii vor prezentao lista cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispun, care sa asigure din punct de vedere tehnic realizarea proiectului. Lista va contineechipamentele mentionate de autoritatea contractanta sau orice echipamente echivalente necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie privindefectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. (Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului, Prezentarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.1. Coordonator de proiect. Cerinte: Studii superioare;Experienta in calitate de coordonator/ manager intr-un proiect/contract(indiferente de tipul , obiectul proiectului/contractului)Experientaintr-un proiect /contract similar2. Sef santier. Cerinte: Studii superioare;Experienta in calitate de sef de santier intr-un proiect/contract(indiferent de tipul, obiectul contractului)Experientaintr-un proiect /contractsimilar3. Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile si industriale (RTE). Cerinte: Autorizatie pe domeniul I constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice, telecomunicatii; miniere4. Inginer sau subinginer instalatii electrice. Cerinte: Autorizatie ANRE de tip B, 5. Inginer instalatii sanitare. Cerinte: Studii superioare, specializarea instalatiiExperienta in calitate de inginer instalatii sanitare intr-un proiect;6 Inginer instalatii termice, ventilatii si climatizare. Cerinte: Studii superioare, specializarea instalatii;Experienta in calitate de inginer instalatii termice, ventilatii si climatizare intr-un proiect;7. Responsabil cu controlul tehnic alcalitatii in domeniulconstructiilor. Cerinte: Studii superioare;Experienta in calitate de responsabil cu controlul tehnic al calitatii in domeniul constructiilor civileintr-un proiect.8. Inginer constructii civile. Cerinte: Studii superioare in inginerie constructii civile, industriale si agricole;Experienta in calitate de inginer constructii civile in cadrul unui proiect similar.Pentru fiecare expert: Se va prezenta Declaratie de disponibilitate.Se vor prezenta urmatoarele documente doveditoare ale competentei si experientei profesionale ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului: - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a diplomelor de studii;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a unor documente (ex: recomandari) care sa probeze experienta expertului;
- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a autorizatiei (acolo unde este cazul) valabila la data limita de depunere a ofertelor ofertei;
- C.V.-ul prezentat va purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective, si va avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?- in CV se va mentiona explicit proiectul in care persoana in cauza a avut experienta in calitatea solicitata cu indicarea urmatoarelor elemente: - titlul proiectului;
- contractul cu date de identificare;
- calitatea detinuta si atributiile derulate in acea calitateNota: Pentru specialistiicarora li s-a impus detinerea unei autorizatii nu li se solicita decat prezentarea acesteia nu si alte documenteNota 1: Atunci cand un grup de operatori economici depune\ oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.: In cazul in care persoanele propuse pentru pozitiile nominalizate din prezenta sectiune, nu sunt angajatii ofertantului atunci se va indica modalitatea juridica prin care aceste persoane isi vor exercita functia pentru care sunt propusi in cadrul contractului, solicitandu-se un angajament de participare la procedura(declaratie de disponibilitate-formular23).Ofertantul poate obtine angajamentul de participare la procedura de atruibuire si din partea unui specialist independent de tert sau subcontractant.Nu se permite nominalizarea aceleiasi persoane (personal responsabilpentru indeplinirea contractului) pentru doua sau mai multe pozitii., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 190 din OUG 34/2006) acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin angajament ferm incheiat prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69 1 , art. 180 si art. 181 lit. a), c^1 si d) din OUG 34/2006.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006., In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere.Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Informatii privind subcontractantii.Ofertantul trebuie sa completeze o declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati. Certificare ISO 9001Ofertantii trebuie sa prezinte documentele emise de organism independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie indeplinita individual defiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2013 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer