Achizitie publica - Reabilitarea si modernizarea infrastructurii educationale a Universitatii ?Politehnica? Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 200226
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Cod de identificare fiscala: 4269282
Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara
Telefon: 0256403030
Fax: 0256403150
Denumire invitatie: Reabilitarea si modernizarea infrastructurii educationale a Universitatii ?Politehnica?Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de servicii pentru proiectul ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii educationale a Universitatii ?Politehnica? din Timisoara ? Facultatea de Chimie.Achizitia urmatoarelor tipuri de servicii: ? Elaborare Cerere finantare, cod CPV 79311200-9? Servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului finantat ? cod CPV 79400000-8? Servicii de consultanta in scopul elaborarii documentatiei de atribuire si/sau aplicarii procedurii de atribuire a contractelor de achizitie publica ? cod CPV 79418000-7Serviciile vor fi oferite in cadrul Programului Operational Regional, Axa prioritara 3 ? ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, Domeniul major de interven?ie 3.4 ?Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educa?ionale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 31.03.2009 16:17
Data limita de depunere a ofertelor: 14.04.2009 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea ?Politehnica? din Timisoara - Registratura, Piata Victoriei Nr. 2, judetul Timis, cod postal 300006,
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.04.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea ?Politehnica? din Timisoara - Rectorat, Piata Victoriei Nr. 2, judetul Timis, cod postal 300006
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 322, 500 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
formul. nr. 12A, 12B-Certif. de atest. fisc.privind impoz. ?i taxele locale si alte venit. ale bugetelor loc. Certif. de atest. fisc. privind îndeplinirea oblig. de plata la bugetul general consolidat , eliberat de AFP, certificatul de înregistrare la ORC, Certificat Constatator emis de ORC , Copie dupa documentul care atesta afilierea la o asociatie de consultanta nationala / internationala, Fisa de informatii generaleBilantul contabil la data de 31.12.2008, formularul 12E; 12I, 12G, 12 H; Lista expert. cheie respons. pt.prestarea serviciilor, Cel putin 3 contracte având ca obiect : elaborare cerere de finantare si servicii de management proiect(pot fi si contracte distincte ? contract elaborare cerere de finantare si contract servicii de management proiect, în numar de 3 contracte pentru fiecare tip de serviciu mentionat) cu o valoare totala de minim 35.000 Euro, pentru pr.cu finant. nerambursabila finaliz.în perioada 2006-2008 si toate cerintele conf. fisei de date atasata.
Documentatia este atasata invitatiei de participare , informatii suplimentare, tel: 0256/403151; 0256/403052., fax: 0256/403153., persoana de contacting. Dana Suba, ing. Ioana Onulov.