Achizitie publica - REABILITAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII ORASULUI TARGU FRUMOS ? MODERNIZARE A 8 STRAZI
Detaliu pentru invitatia numarul 341675
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341675/11.01.2013
Denumire contract: REABILITAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII ORASULUI TARGU FRUMOS ?MODERNIZAREA 8 STRAZI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS TARGU FRUMOSCod fiscal: 4541068, Adresa: str. Cuza Voda, nr. 67, Targu Frumos, Telefon: 0232 717216, Fax: 0232 710330
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Targu Frumos, str.Cuza Voda, nr. 67, jud Iasi, Targu Frumos, Romania, cod postal: 705300, telefon: +40 0232710906, fax: +40 0232710330, persoana de contact: Primaria Or. Targu Frumos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Targu Frumos, str.Cuza Voda, nr. 67, jud Iasi, Targu Frumos, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REABILITAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII ORASULUI TARGU FRUMOS ?MODERNIZAREA 8 STRAZI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIA LUCRARILOR PENTRU OBIECTIVUL: ?REABILITAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII ORASULUI TARGU FRUMOS ?MODERNIZARE A 8 STRAZI? , IN CONFORMITATE CU CERINTELE DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE, CONSTAND IN : LUCRARI DE TERASAMENTE, FUNDATII, IMBRACAMINTI, RIDICARE LA COTE CAMINE, GURI.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 387, 096 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 33.870, 96 RON.Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, pot constitui garantiade participare si de buna executie in proportie de 50 % din cuantumul precizat mai sus, in conditiile in care prezinta documentele doveditoare potrivit Legii nr.346/2004.Valabilitate 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Conform art. 87 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006: autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului, fara TVA, in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006.Se poate constitui prin orice mijloc permis de lege, conform art. 90 alin. (1)-(3) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original.2.Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conformprevederilor HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I-Neincadrarea in prevederileArt. 180din O.U.G. nr. 34/2006): Cerinte obligatorii: - Declaratie privindneincadrareaindispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006. aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Cazier judiciar- Cazier fiscalAtentie! Cazierul fiscal/judiciar se solicita doar pentru operatorul economic (firma) si/sau pentru administratori/actionari (in conformitate cu prevederile art. 182 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecareasociatvaprezenta documentul mentionat.Atentie! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.II -Neincadrarea in prevederileArt. 181din O.U.G. nr. 34/2006): Cerinta obligatorie: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareAtentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Atentie! Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.III- Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.: Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului nr.314/2010.IV - Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 691din OUG 34/2006 cu modif. ulterioare: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Atentie ! Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele :1. VATAMANU IONEL2. ALEXA ANGHELUS-ION3. IACOB MARTA4. VALIANU GEORGE-ADRIAN5. ENEA GABRIEL6. LOZOVEANU ADINA7. VALACHE ARGHIRPersoanele cu functie de decizie care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica ( lista consilierilor locali)conform Ordinului ANRMAP nr. 170/2012 sunt :1. ALDEA IOAN2. ALEXA ANGHELUS3. ARVINTE DANIEL COSTIN4. BADEA ELENA5. BALTAG GHEORGHE6. CIOBANU LILI7. COLOTIN COSTEL8. DROBOTA TUDOREL MIHAITA9. GHNEIM ALI10. GREBINISAN DELIA11. TOARBA DANIEL12. FEODOT NECULAI13. MIRON CONSTANTIN14. PADURARU CONSTANTIN15. SARAFINCEANU VASILE16. SITA VASILE17. CRISU CONSTANTINV - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat: Cerinte obligatorii: Pentru persoane fizice/juridice romane: -Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.C.F.S., -Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie: sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: - prezentare Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte: obiectul de activitate alOperatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.Atentie! Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei".Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezentadocumentele mentionate.Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: - prezentaredocumentecaredovedesco forma deinregistrare/atestare ori apartenenta din p.d.v. profesional; se va atasa traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani; cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 6.706.450, 08 RON.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani . Se solicita completarea formularului nr. 6.Pentru lucrarile mentionate ca experienta similara se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Se solicita prezentarea unui contract de lucrari de drumuri in valoare de minim 3.387.096 RON fara TVA sau prezentarea mai multor contracte de executie lucrari a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata mentionata (3.387.096 lei)., Ofertantii vor asigura intreaga gama de utilaje si echipamente, care rezulta din tehnologiile de executie adoptate, necesare pentru executia lucrarilor din cadrul contractului. Se solicita completarea formularului 10 si anexa la formularul 10 dinSectiunea Formulare.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/ etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc. se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se solicita completarea formularului 8 dinSectiunea Formulare ? in original.Persoanale ce vor fi responsabile direct cu realizareaobiectivului (Sef de santier, Sef de punct de lucru, Responsabil tehnic cu executia, Responsabil controlul calitatii, Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca)Nota: Responsabilului tehnic cu executia i se solicita doar atestatul de specialitate., Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate necesardin punct de vedere al calitatii . Se va prezenta completarea Anexelor 1 si 2 la formularul 8 din sectiunea Formulare., Ofertantul va face dovada, in cadrul propunerii tehnice, ca are posibilitatea de a executalucrarile prin personal propriu, sau contract de colaborare / subcontractare / asociere, cu persoane sau societati, atestate in conformitate cu prevederile legale., Ofertantul va prezenta in cadrul propunerii tehnice, un tabel (model propriu al ofertantului) in care se va specifica tipul relatiilor contractuale cu persoanele angajate in realizarea obiectivelor contractului si experienta acestora in domeniul respectiv de activitate., Ofertantul are obligatia de a prezenta in tabelul cu personalul obligatoriu, persoane cu experienta in domeniu. Nu va fi luata in considerare vechimea in munca, ci doar experienta in domeniul respectiv de activitate.CV-urile vor fi completate conform formularului nr. 9, vor purta numele in clar si vor fi semnate in original., Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea Certificate privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 :2008 ( sau echivalent) pentru domeniul lucrari de drumuri in copie legalizata/certificata , , conform cu originalul ?? cu semnatura si stampila. Valabilitatea certificatului se va raporta , ,la data limita de depunere a ofertei"., Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens. Se solicita completareaformularului D1 .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pretul - P1 reprezinta Propunerea Financiara. Oferta cu Pretul cel mai mic (minim) va primi maximum de puncte, respectiv 70. Va fi ofertat in lei. Este un factor de evaluare invers proportional cu punctajul. Punctajul pentru celelalte oferte va fi calculat dupa formula: PctPOfi = 70 * Pret Minim / PretOfi (Unde: PctPOfi= Punctajul obtinut pe acest criteriu de Ofertantul ?i?; 70 = Punctajul maxim ce poate fi obtinut pe acest criteriu; Pret Minim= Cel mai mic pret ofertat in procedura;PretOfi = Pretul ofertat de Ofertantul ?i?)
Durata garantiei de buna executie acordata lucrarilor ? P2
30
Descriere: Durata de garantie acordata lucrarilor(luni) P2 = (g ofertat / g max X 30 puncte), in care: g maxim este durata de garantie cea mai mare, din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 30 de puncte; g ofertat este durata de garantie aofertei evaluate.Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 24 luni, iar durata maximarealista este de 48 luni. Peste durata maxima, oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2013 10:05