Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita ,respectiv proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari


Detaliu pentru invitatia numarul 329118
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE S.A. GIURGIU
Numar invitatie: 329118/11.06.2012
Denumire contract: Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita , respectiv proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE S.A. GIURGIUCod fiscal: R1284717, Adresa: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Telefon: 0246213003, 0246211528, Fax: 0213110521
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Romania, cod postal: 080011, telefon: +40 246213003, fax: +40 213110521, persoana de contact: ILIANA SPIRIDON
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CN APDF SA Giurgiu, Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Romania, cod postal: 080011, telefon: +40 246213003, fax: +40 213110521
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita , respectiv proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita?proiectare, asistenta tehnica si executie lucrari
II.1.6) CPV: 45241100-9 - Lucrari de constructii de chei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 814, 754 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de376.000Moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬lei2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 (nouazeci) zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor specificata in invitatia de participare aferenta procedurii.3. Garantia de participare se poate constitui astfel : a) Scrisoare de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, prezentata in original, completata, semnata si stampilata, conformFormularului nr.11 ;saub) prin Ordin de plata de depunere a garantiei de participare in contul autoritatii contractante nr. RO 66 BRDE 190 SV 01168391900 deschis la BRD Sucursala Giurgiu. Ordinul de plata de depunere a garantiei de participare, va purta viza bancii si va fi prezentat in copie semnata si stampilata pentru conformitate de catre reprezentantul autorizat al ofertantului ;sauc) Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentat in original.4. Ofertantul care dovedeste ca face parte din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii ( I.M.M.), conform prevederilor Legii nr. 346 / 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cuantumul garantiei de participare specificat la punctul 1, dacava prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor, in original, respectiv formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? .
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie este de10 (zece) % din pretulcontractului, fara TVA.2. Modul de constituire a garantiei de buna executie : Conform prevederilor art.90, alin.1 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.sau Conform prevederilor art. 90, alin. (3) din HG 925/2006, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului, cu o suma initiala care nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA;3. Ofertantul declarat castigator care dovedeste ca face parte din categoria IMM, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cuantumul garantiei de buna executie specificat la punctul 1.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanta de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Secompleteaza?Formularul nr. 12 A?care va fi prezentatin original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Secompleteaza Formular 12 C care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din ordonanta de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Secompleteaza Formularul nr. 12 B, care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.Pentru tertul sustinator se solicita declaratie de neincadrare in prevederile art. 181 lit.a, lit.c^1 si lit.d) din OUG 34/2006.4. Secompleteaza ?Certificatul pentru participare cu oferta independenta? conformFormularul nr. 12 Mcare va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.5. Se completeaza Formular: 12 J ?Declaratie privind conflictul de interese? privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006 privind conflictul de interese care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului si dupa caz, de fiecare din asociatiprecum si de fiecare din subcontractanti. Ofertantul/Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul CN APDF SA Giurgiu sunt: ing. Isan Emil Alexandru - director general, ec. Matache Carmen ?director economic, Spiridon Iliana ? sef serviciu achizitii, ing. Madin Niculae, Tanasescu Stefania ? sef birou juridic , ing. Balcu Alexandru.Documentul se vaprezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, dupa caz.6.Seprezinta?Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele localeeliberat de Directia Impozite si Taxe Locale? ? datorii la bugetul local , din care sa reiasaobligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, document prezentat in copie semnata si stampilata pentru conformitate de reprezentantul legal al ofertantului.7.Se prezinta?Certificat de atestare fiscala? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasaobligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, document prezentat in copie semnata si stampilata pentru conformitate de reprezentantul legal al ofertantului.8.Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca situatia obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetscadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentele vor fi prezentate in copie semnata si stampilata pentru conformitate de reprezentantul legal al ofertantului si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.9.In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul?Situatia personala a candidatului sau ofertantului? trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte. 1.Se va prezenta?Certificat constatator? eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa instantacompetenta, incopie certificata pentru conformitate cu originalulde reprezentantul legal al ofertantului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata. Obiectul de activitate al societatii trebuie sa corespunda cu obiectul serviciilor specificate in caietul de sarcini.2. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic care este persoana fizica /juridica straina, va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica . Documentele vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, de reprezentantul legal al ofertantului si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.3.In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori, cerintele de la capitolul Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale Formularul 20- Se solicita valoarea de cel putin 37.629.508 lei pentru cifra de afaceri globala medie ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat . Convertirea in ron si euro pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. Ofertantul va prezenta documente edificatoare in vederea dovedirii indeplinirii cerintei de calificare. Documentele se vor prezenta in copie lizibila, stampilata si semnata pentru conformitate de reprezentantii legali ai ofertantului.Operatorii economici care sunt persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente relevante prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pentru ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, in vederea dovedirii indeplinirii cerintei de calificare, prezentate in copie lizibila, stampilata si semnata pentru conformitate., In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori, cerintele de la capitolul ?Capacitatea economica si financiara? trebuie dovedite prin cumul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu principalelelucrari executatein ultimii 5 ani Formularul nr. 12Fcontinand beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor.Se solicita prezentarea a cel putin 1 (unu)contract , prin care sa se confirme in portofoliu, executiain ultimii 5 ani de lucrari hidrotehnicein valoare decel putin 18.292.013 lei , exclusiv TVA . Se mentioneaza ca cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Se solicita: copii ale paginilor din contract, semnate si stampilate pentru conformitate, din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi, cat si orice alte parti din contract pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea experientei sale in executia lucrarilor hidrotehnice.- proces verbal de receptiela terminarea lucrarilorprezentat in copie.-recomandare din partea beneficiarului., Se va prezenta in original Formularul 12 E Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand beneficiarii, valoarea, perioadaprestarii serviciilor.Se solicita prezentarea a cel putin 1 (unu)contract , prin care sa se confirme prestareain ultimii 3 ania serviciilor de proiectare privind lucrarile hidrotehnicein valoare decel putin 475.602 lei, exclusiv TVA. Se solicita: - copii ale paginilor din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi, cat si orice alte parti din contract pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea experientei in domeniul lucrarilor hidrotehnice.- proces verbal predare documentatie , document prezentat in copiesau recomandare din partea beneficiarului., Informatii referitoare efectivele medii anuale ale personalului angajat din ultimii 3 ani si la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului, Formular 12 K .Personalul utilizat in proiectare: -inginerconstructii hidrotehnice;
-inginer instalatii electrice;
-inginer instalatii sanitare.Personalul utilizat in executia lucrarilor: -responsabil tehnic cu executia inginer constructii hidrotehnice, -responsabil controlul calitatii .Se solicita: - CV-urile persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului , atat pentru personalul utilizat in prestarea serviciilor de proiectare cat si pentru personalul utilizat in executia lucrarilor, documente care vor fi prezentate semnate si datate , in original sau in copie..- Diplome de studii pentru personalulresponsabil pentru indeplinirea contractului, atat pentru proiectare si executie, in copie.Pt.responsab.tehnic executie si atestat RTE, in copie, resp.contr.calitate decizie de numire., Declaratie ref. la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contr. de lucrari, Formular HOfertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa , in proprietate, prin contract de inchiriere sau prin contract de leasing cel putin urmatoarele dotari: macara plutitoare;instalatie plutitoare batere tubaj metalic piloti de la apa; echipament infigere palplanse metalice (vibroinfigator); gabara de 500to sau de 1000 to sau barja de max. 1500 to; incarcator frontal; excavator pe pneuri ; buldozer ; autobetoniere; autobasculante; automacara de min. 32 tf.Ofertantulva prezenta pentru vehicule , dupa caz, cartea de identitate /certificat de inregistrare/contract de leasing , /contract inchiriere/ certificat inmatriculare , documente prezentate in copie.Pt.utilaje navale atestat bord/insp.tehnica ANR/contract inchiriere/contract leasing, documente in copie., In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul?Capacitatea tehnica si/sau profesionala? vor fi indeplinite prin cumul., Prezentarea de informatii privind subcontractantii, dupa caz.a) In cazul in care exista subcontractanti se solicita prezentareaFormularului 12 G ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?, in original, completat, stampilat si semnat atat de ofertant cat si de fiecare din subcontractanti.Formularul 12 G va fi insotit de acordurile preliminare de subcontractare incheiate de ofertantcu fiecare din subcontractanti, care vor fiprezentate in original , in copie legalizata sau in copie si vor cuprinde: -Datele de identificare ale subcontractantului-Partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze ofertantul si pe care subcontractantul se obliga sa o execute.-Resursele umane si resursele tehnice pe care subcontractantul se angajeaza sa le puna la dispozitie.b)In caz ca nu sunt subcontr.Formular 12G , in original cu textul nu este cazul., Prezentarea de informatii privind asociatii, dupa caz.1. Acordul de asociere, in original, intocmit conform Formularului nr. 22, care trebuie sa contina cel putin: - Lista tuturor asociatilor- Nominalizarea liderului de asociatie- Clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului2. Imputernicirea expresa si autentica a liderului de asociatie de a reprezenta asociatia si a semna documente in numele acesteia.In cazul in care acordul de asociere este incheiat in alta limba decat limba romana, se va prezenta acordul de asociere, in original si Imputernicirea expresa si autentica a liderului de asociatie, in original, precum si traducerea autorizata in limba romana dupa acestea. Standarde de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001, sau echivalent, care atestadetinerea si implementarea unui sistem de management al calitatii pentru activitatea desfasurata, document prezentat in copie , semnata pentru conformitate de reprezentantul ofertantului.In situatia in care un grup de operatori economicidepun o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, se va prezenta in copie , semnata pentru conformitate, Standarde de protectia mediuluiCertificat ISO 14001, sau echivalentprivind sistemul de management al mediuluiCertificat ISO 14001, sau echivalent, care atesta detinerea si implementarea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru activitatea desfasurata, document prezentat in copie semnata pentru conformitate de reprezentantul legal al ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: a) pentru pretul cel mai mic ofertat(PCMM) care asigura nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare , respectiv 90 puncte;b) pentru alt pret(PALT) decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel : Punctaj pre? (n) = [PCMM / PALT] x 90 unde Pcmm este pretul cel mai mic si Palt alt pret Utilizat ca factor de evaluare pretul ofertei are o pondere de 90% Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
Durata de elaborare a documentatiei de proiectare (DED) maxim3 luni -minim 2 luni
10
Descriere: c) pentru cea mai mica durata de elaborare a documentatiei de proiectare (DEDCMM), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 10 puncte; d) pentru o alta durata de elaborare a documentatiei de proiectare(DED ALT), se acorda punctajul astfel : Punctaj durata (n) = [DEDCMM / DED ALT ] x 10, unde DEDCMM =durata de elaborare a documentatiei de proiectare minim 2 luni , Orice durata sub durata minimade 2 luni nu va fi punctata suplimentar. DEDALT = alta durata de elaborarea documentatiei de proiectaremai mica decat durata maxima si mai mare decat durata minima , Ofertele cu durata de elaborare a documentatiei de proiectare peste 3 luni sunt considerate neconforme, Utilizat ca factor de evaluare durata de elaborare a documentatiei de proiectare are o pondere de 10%, Punctaj total = Punctajpret +Punctajdurata
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer